ההתמכרות לסמים - והמאסר: בנו של מייקל דאגלס בריאיון גלוי לב

קמרון דאגלס בן ה-40, בנו של הכוכב ההוליוודי, סיפר ל-ABC, לרגל צאת ספרו האוטוביוגרפי, על הילדות הקשה בצל אביו וסבו, על ההידרדרות לקוקאין והירואין - ועל המעצר

זמן צפייה: 03:08

חובבי הקולנוע הוותיקים זוכרים את הסרטים של השחקן האגדי קירק דאגלס ורבים מכירים את הקריירה המפוארת של בנו מייקל דאגלס. היום מסתבר שיש גם דור שלישי לשושלת היהודית הכי מוכרת בהוליווד. קמרון דאגלס, בנו של מייקל, כבר בן 40, בריאיון לרשת ABC הוא סיפר בגילוי לב על הילדות הקשה בצילם הענק של אביו וסבו והתקופה האפלה בחייו, כשריצה שבע שנות מאסר בגין עבירות סמים קשות.

דאגלס הצעיר הוא בנו של מייקל מאשתו הראשונה דיאנדרה, לה נישא כשהייתה בת 19 בלבד. כשהיה בן 7 נחשף לראשונה לעובדה שאביו בוגד באמו. הוא נשלח לבית ספר רחוק מהבית. הוא ניסה להוכיח את עצמו כשניסה את מזלו בפוטבול ובענפי ספורט אחרים, אבל זה לא עזר, ומהר מאוד הוא החל להרגיש בודד. משם הדרך לסמים, היתה קצרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ניו ג'רזי: תלמידים עם חוב כספי לא ישתתפו בטיולים ובנשף

בריטניה: 39 גופות התגלו במכולה של משאית; הנהג נעצר

ר"מ אוסטרליה נפגש עם המתלוננות נגד לייפר: "דורשים את הסגרתה"

קמרון דאגלס, בנו של מייקל דאגלס
קמרון דאגלס, בנו של מייקל דאגלס | צילום: חדשות 13

מצבו של של קמרון הצעיר הדרדר במהירות. מעישון מריחואנה פה ושם, הוא עבר לסמים כבדים, קוקאין ואז הרואין, אותם צרך עשרות פעמים ביום, דרך כל וריד בגופו. תחילה קמרון ניסה להסתיר את הסמים מאביו. אך בסוף, כשהמצב היה קשה מידי, לא ניתן היה. מייקל שנוכח לדעת על מצבו החמור של בנו כבר הרים ידיים. בשיחה שקיימו השניים הוא אמר לו "אתה הבן שלי, ואני אוהב אותך, אבל אני חושב שאתה הולך למות".

כשהכסף שקיבל מאביו החל להיגמר, קמרון הנואש פנה למקורות אחרים כדי לממן את הסמים – לגניבות ולשוד, עד שנעצר ונכלא. הדרך המהירה הזו למטה של בנו לא הייתה זרה למייקל. הוא עצמו עבר מסלול דומה של התמכרות לאלכוהול, כשגדל בצלו של אביו קירק דגלאס.

מייקל דגלאס לא מנסה להתנער מהאשמה. "הקריירה הייתה חשובה לי יותר מהמשפחה", הוא מודה. קמרון דגלאס ממש לא מנסה לשכוח את העבר. בימים אלה הוא מפרסם ספר זכרונות בשם "ארוכה הדרך הביתה", על הסיפור העצוב כמעט בלתי יאומן של מי שלכאורה, כלפי חוץ היה לו הכל, אבל בעצם - לא היה לו דבר.