אחרי ChatGPT: גוגל משיקה את טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה

ענקית הטכנולוגיה הודיעה על השקת Bard, שירות הבינה המלאכותית שלה, כתגובה להשקת הטכנולגיה של מיקרוסופט. הכלי יעמוד לרשות הציבור בשבועות הקרובים לניסיון ומשוב, ולאחר מכן יושק באופן רשמי. בהמשך טוענת גוגל, תשלב את הטכנולוגיה גם במנוע החיפוש שלה - מה שיעזור לענות על שאלות מורכבות

זמן צפייה: 02:26

ענקית הטכנולוגיה גוגל משיקה שירות "צ'אט-בוט" וטכנולוגיות בינה מלאכותית נוספות, כך דווח הערב (שני). שירות השיחות הנקרא "Bard" יהיה פתוח בשבועות הקרובים למשתמשים לניסיון ולמשוב, ולאחר מכן ייפתח באופו רשמי.

בגוגל טוענים כי LaMDA, הבינה המלאכותית של גוגל, יכולה לייצר פרוזה שדומה מאוד לאנושית ולכן החליטו לקרוא לה Bard - "משורר". גוגל עוקבת גם אחרי פרסומיה של ענקית הטכנולוגיה המתחרה מיקרוסופט, שכבר הודיעה שהיא הולכת להרחיב את הזמינות של ChatGPT לכל מוצריה, והדיעה גם היא שהיא מתכוונת לשלב את הבינה המלאכותית במנוע החיפוש שלה.

שילוב הבינה המלאכותית במנוע החיפוש של גו
שילוב הבינה המלאכותית במנוע החיפוש של גוגל | צילום: Google

לדברי מנכ"ל אלפבית, חבת האם של גוגל, סונדאר פיצ'אי, הבינה המלאכותית בשירות מנוע החיפוש שלה תוכל "לסנתז מידע כדי לענות על שאילתות מורכבות, כמו האם קל יותר ללמוד גיטרה או פסנתר לנגן", אמר פיצ'אי. "וגוגל תעניק כלים, המופעלים תחילה על ידי LaMDA ומאוחר יותר על ידי טכנולוגיית בינה מלאכותית אחרת, למפתחי אינטרנט, ליוצרים ולארגונים החל מהחודש הבא".