בריטני ספירס שוחררה מהאפוטרופוסות: "היום המאושר בחיי"

בתום 13 שנים קבע בית המשפט העליון בלוס אנג'לס כי הכוכבת בת ה-39 רשאית לקבל החלטות בנושאים האישיים והפיננסיים הנוגעים אליה. "עתידה של בריטני תלוי באדם אחד - בריטני"

זמן צפייה: 02:07

בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קבע הלילה (שבת) כי כוכבת הפופ בריטני ספירס משוחררת לחלוטין מהאפוטרופוסות שצוותה עליה לפני כ-13 שנים. "בית המשפט מוצא שלא נדרשת יותר אפוטרופוסות לבריטני ג'יין ספירס" אמרה השופטת ברנדה פני, והוסיפה כי "החל מהיום, האפוטרופוסות על בריטני ספירס בחייה ובנכסיה מבוטלת".

הדיון עצמו נערך כ-31 דקות, ובריטני עצמה לא השתתפה בו, גם לא מרחוק. פרקליטה, מת'יו רוסנגארט, ציטט את דבריה מדיון שנערך ביוני, בו היא ביקשה לשחרר אותה מהמעמד המשפטי ללא הערכה פסיכיאטרית. "עתידה של בריטני תלוי כעת באדם אחד - בריטני" אמר רוסנגארט, "החל מהיום בריטני אישה חופשיה, היא אישה עצמאית".

תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס
תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט בלוס אנג'לס | צילום: רויטרס

"אני חושבת שאני הולכת לבכות במשך כל שאר היום,  זהו היום המאושר בחיי" צייצה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה, עם ההאשטאג "בריטני חופשיה", כתשובה להאשטאג "לשחרר את בריטני" שנפוץ בקרב תומכיה .

לפני מעט יותר מחודש, אביה, ג'יימי ספירס, שהיה האפוטרופוס שלה מאז שנת 2009, הושעה מהסמכות המשפטית בנכסיה של ביתו זאת לאחר שפרקליטה של הכוכבת בת ה-39 הגיש לבית המשפט בחודש שעבר עתירה בעלת 110 עמודים בבקשה להדיח את אביה מהתפקיד, יחד עם טענה על גילוי חדש של הצבת מצלמות לכאורה בחדר השינה של הכוכבת, ללא ידיעתה, טענה שנדחתה על ידי הפרקליטים של אביה.

תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט במהלך הדיון נגד אביה בספטמבר
תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט במהלך הדיון נגד אביה בספטמבר | צילום: רויטרס

בקיץ האחרון דיברה הזמרת לראשונה בפומבי על האפוטרופוסות תחתיה היא נמצאת, ואמרה לבית המשפט שהיא חוותה התעללות במהלכה הוכרחה להופיע ולהשתמש בתרופות שונות בניגוד לרצונה. "אני רק רוצה את חיי בחזרה. עברו 13 שנים וזה מספיק", אמרה בריטני בשימוע ביוני האחרון.