לאחר 13 שנים: האם תבוטל האפוטרופוסות על בריטני ספירס?

הכוכבת בת ה-39 שלפני כחודש יצאה משליטת אביה, מגיעה שוב לבית המשפט בתקווה שהשופטת ברנדה פני תשחרר אותה מהמעמד המשפטי אשר לא מאפשר לה אפילו להחזיק בכרטיס אשראי

בריטני ספירס
בריטני ספירס | צילום: רויטרס

לאחר 13 שנים בהן כוכבת הפופ בריטני ספירס נמצאה תחת אפוטרופוסות שציווה עליה בית המשפט בלוס אנג'לס, היום (שישי) מתרחש דיון בבית המשפט העליון בעיר, בראשות השופטת ברנדה פני, שבתומו ייתכן ותשוחרר כוכבת בת ה-39 מהמעמד המשפטי שמנע ממנה שליטה בחייה, כמו החזקה בנכסיה, פגישת ילדיה ואף שימוש בכרטיס אשראי.

כזכור, לפני מעט יותר מחודש, אביה, ג'יימי ספירס, שהיה האפוטרופוס שלה מאז שנת 2009, הושעה מהסמכות המשפטית בנכסיה של ביתו.

פרקליטה של בריטני, מת'יו רוסנגראט, הגיש לבית המשפט בחודש שעבר עתירה בעלת 110 עמודים בבקשה להדיח את אביה מהתפקיד, יחד עם טענה על גילוי חדש של הצבת מצלמות לכאורה בחדר השינה של הכוכבת, ללא ידיעתה, טענה שנדחתה על ידי הפרקליטים של אביה.

תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט במהלך הדיון נגד אביה בספטמבר
תומכיה של בריטני ספירס מחוץ לבית המשפט במהלך הדיון נגד אביה בספטמבר | צילום: רויטרס

"זה הולך להיות שבוע מאוד מעניין בשבילי!" כתבה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה בפוסט שכבר נמחק, "מעולם לא התפללתי כל כך עבור משהו בחיי". גם אם בריטני תנצח את הקרב הזה, על האפוטרופוסות, לדברי הפרקליט שלה, המאבק המשפטי עוד עתיד להיות ארוך.

בקיץ האחרון דיברה הזמרת לראשונה בפומבי על האפוטרופוסות תחתיה היא נמצאת, ואמרה לבית המשפט שהיא חוותה התעללות במהלכה הוכרחה להופיע ולהשתמש בתרופות שונות בניגוד לרצונה. "אני רק רוצה את חיי בחזרה. עברו 13 שנים וזה מספיק" אמרה בריטני בשימוע ביוני האחרון.