במעבי הג'ונגל: נמשך החיפוש אחר הנערה הבריטית שנעדרת במלזיה

נורה קווארין בת ה-15 ובעלת הצרכים המיוחדים נעלמה לפני חמישה ימים. המשטרה עורכת אחריה חיפושים בין העצים והשיחים, ומשמיעה הקלטה של אמה: "נורה יקירתי, אני אוהבת אותך, אמא כאן"

חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במלזיה
חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במלזיה | צילום: רויטרס

מלזיה: נמשכים החיפושים אחר נורה קווארין בת ה-15, הנערה הבריטית בעלת הצרכים המיוחדים שהוכרזה נעדרת מאז יום ראשון. המשטרה מאמינה כי קווארין עדיין נמצאת בקרבת אתר הנופש דוסאן, אליו הגיעה עם משפחתה לחופשה כבת שבועיים.

משפחת קווארין הגיעה לחופשה ביום שבת האחרון. יום למחרת הגעתם התעורר האב וגילה כי בתו אינה בחדרה, כשחלון החדר פתוח. המשטרה המקומית לא שללה כל כיוון למקרה, אך מתייחסת אליו כהיעדרות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אביו של דביר שורק שנרצח בגוש עציון: "קיבלנו מתנה ל-19 שנה"

300 קילוגרם סמים בשווי מיליוני שקלים: סוכלה הברחת ענק ממצרים

על רקע העימות עם המבקר: חברי ועדת ההיתרים התפטרו מתפקידם

תמונת הנעדרת הבריטית במלזיה
תמונת הנעדרת הבריטית במלזיה | צילום: רויטרס

בעוד המשטרה מאמינה כי הנערה איבדה את דרכה, המשפחה מאמינה כי נחטפה. היום (חמישי) המשטרה השמיעה ברחבי הג'ונגל הסמוך לאתר הנופש הקלטה של אמה של נורה קוראת לבתה, "נורה יקירתי, אני אוהבת אותך, אמא כאן". כך על פי העיתון המקומי "the New Straits Times".

"זהו היום החמישי לחיפושים, אנו מקווים מאוד שנצליח למצוא אותה", אמר מפקד המשטרה המחוזי נור מרזוקי בסאר. השוטרים התחלקו לשישה צוותים שמחפשים בג'ונגל, המתפרש על פני כארבעה קילומטרים. חברי משפחה נוספים הוקלטו על ידי המשטרה כדי לנסות ולמשוך את נורה אל הצלילים.

חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במזליה
חיפושים אחר הנעדרת הבריטית במזליה | צילום: רויטרס

קרובי משפחה מסרו ל-BBC כי זה "לא יעלה על הדעת" שהנערה עזבה את החדר בעצמה. סבה גם שלל את הכיוון הזה, ואמר כי נכדתו "מאוד ביישנית, מאופקת וחרדתית". כדי לכסות על "הוצאות בלתי צפויות", כפי שהגדירה זאת המשפחה, הוקם דף מימון באינטרנט, בזמן שהמשפחה המורחבת גייסה יותר מ-55 אלף פאונד לטובת החיפושים.