לכבוד חג המולד: ויליאם וקייט חושפים את רזי המטבח המלכותי

לקראת החג, הדוכס והדוכסית מקיימברידג' השתתפו בתוכנית בישול, שבה התכוננו לאירוע צדקה בעזרת שפית בריטית מפורסמת: "בדייטים שלנו באוניברסיטה ויליאם היה מכין לי ארוחות בוקר"

זמן צפייה: 01:42

בתוכנית מיוחדת לחג המולד, חשפו הדוכס והדוכסית מקיימברידג' - הנסיך ויליאם ואישתו קייט, את סודות המטבח בביתם. במסגרת התוכנית, מרי ברי, כתבת האוכל המפורסמת ומגישת התוכנית "בייק-אוף" בבריטניה, עוזרת לשניים להתכונן לאירוע צדקה מלכותי.

בתוכנית חשפה קייט כי ויליאם הוא בשלן לא רע, וסיפרה כי היה מכין לה ארוחות בוקר כדי להרשים אותה בזמן שלמדו השניים באוניברסיטה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

חרדים בניו ג'רזי גייסו 50 אלף דולרים עבור משפחת השוטר שנורה

"אם מישהי נראית שונה – מקללים": בני הנוער שנטשו את "טיקטוק"

"מרגש לראות אותו בשמיים": תלמידי התיכון ששיגרו לוויין לחלל

ויליאם וקייט בתוכנית בישול בבריטניה
ויליאם וקייט בתוכנית בישול בבריטניה | צילום: חדשות 13

לדברי קייט, אחת ממילותיו הראשונות של בנם השלישי הייתה שמה של מרי ברי: "אחת המילים הראשונות של לואי הייתה מרי, כי כל ספרי הבישול שלי נמצאים על מדף הספרים במטבח שהוא בדיוק בגובה שלו".

במסגרת התוכנית, ויליאם אף לוקח את ברי לבית מחסה לחסרי בית, שבו ביקר לפני שלושים שנה עם אימו, הנסיכה דיאנה, שהייתה ידועה בפעילויותיה למען נזקקים. את הערכים האלה לטענתו, הוא מנסה להנחיל – גם לילדיו.

אחרי הסערות האחרונות בבית המלוכה הבריטי, התוכנית מנסה להראות את הצד הממלכתי יותר. לטענת ברי, וויליאם וקייט באו לא רק לנאום ולפזר חיוכים, אלא רצו להיות מעורבים עד כמה שאפשר בהכנות לחג.