גבורה באוטובוס בית הספר: הנהג התעלף - בן ה-13 השתלט על ההגה

ילד בכיתה ז' ממישיגן בשם דילן ריבס, השתלט על הגה של אוטובוס בית הספר לאחר שהנהגת סבלה מסחרחורת ולבסוף איבדה את ההכרה. ריבס שם לב למצבה, עצר את האוטובוס בבטחה, קרא לתלמידים להתקשר למוקד החירום ומנע אסון. הוא סיפר להוריו שהוא ידע מה לעשות כי הוא ראה בעבר כיצד הנהגת עצרה את האוטובוס

זמן צפייה: 01:29

דילן ריבס, תלמיד כיתה ז' בבית הספר "קרטר" במישיגן שבארצות הברית, ניווט את אוטובוס בית הספר למקום מבטחים לאחר שהנהגת איבדה את הכרתה. במעשה זה, הוא מנע תאונה שהייתה יכולה להביא לתוצאות קשות -בהתחשב בעובדה שבאוטובוס נסעו כ-66 תלמידים.

המקרה התרחש בזמן שהאוטובוס עשה את דרכו חזרה מבית הספר אל תחנות הפיזור. לפתע, נהגת האוטובוס איבדה את הכרתה לאחר שהרגישה מסוחררת. זמן קצר לאחר מכן - כפי שנראה בסרטון - היא איבדה את האחיזה בהגה ונפלה, והתלמידים נכנסו לפאניקה והחלו לצעוק. לאחר עצירת האוטובוס. דילון צועק לאחד התלמידים שיתקשר לקו החירום 911 "עכשיו".

לאחר שכל התלמידים חזרו בשלום, המשטרה התקשרה להוריו של דילון כדי לספר לו על המעשה ההרואי של בנו. תחילה, האב, סטיב, לא הבין למה השטרים מתקשרים אליו בנוגע לבנו והוא שאל אותם -  "מה לעזאזל הוא עשה?" השוטרים ענו לו - "לא הבנת נכון. הבן שלך גיבור". דילן סיפר להוריו שהוא ידע מה לעשות כי הוא ראה בעבר כיצד הנהגת עצרה את האוטובוס.