בריטניה: 39 גופות התגלו במכולה של משאית; הנהג נעצר

המשטרה הוזעקה למחוז אסקס שבמזרח אנגליה וגילתה את גופותיהם של 38 מבוגרים ונער נוסף בתוך רכב. קצין המשטרה המקומית: "אנו סבורים שהמשאית הגיעה מבולגריה ונכנסה למדינה ביום שבת"

זמן צפייה: 01:43

39 גופות התגלו הלילה (רביעי) במכולת משאית שהגיעה מבולגריה ונמצאה באזור תעשייה בבריטניה. הנהג, צעיר בן 25 מצפון אירלנד, נעצר ונחקר בחשד לרצח.

המשטרה המקומית סיפרה כי עוברי אורח שגילו את המשאית באזור תעשייה במחוז אסקס שבדרום-מזרח בריטניה, הזעיקו את כוחותיה בסביבות השעה 1:40, וכשהגיעו למקום הופתעו לגלות את הגופות, בהן גם גופה של נער.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

נקבע מות התינוקת שלפי החשד הוכתה ע"י בן הזוג של אמה באשקלון

חשד: צעיר שדד קשיש בן 84, גרם לשברים בגופו – ונמלט

16 שנות מאסר נגזרו על סייען הפיגוע בהר הבית ב-2017

"זהו אירוע טראגי שבו מספר רב של אנשים איבדו את חייהם", אמר מפקד המשטרה אנדרו מרינר, "כרגע אנו נמצאים בתהליך זיהוי הקורבנות - אבל הוא יכול להיות תהליך ממושך".

מחקירה ראשונית עלה כי המשאית היא מבולגריה, והיא עשתה דרכה בשבת לבריטניה דרך הוליהד. "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם שותפינו לחקירה", הוסיף מרינר, "בינתיים, עצרנו את נהג המשאית ואנחנו מבררים מה בדיוק קרה".

המשטרה העריכה כי הפרשה תשבש מעט את פעילות העסקים המקומיים באזור, אך הבטיחה כי "יעשו כל שביכולתם על מנת שההפרעה תהיה קצרה עד כמה שניתן", כך לדברי מרינר.

בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה
בוריס ג'ונסון ראש ממשלת בריטניה | צילום: רויטרס

"אני מזועזע מהאירוע", אמר ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון. "אני מקבל עדכונים שוטפים מהמשרד על התפתחות הפרשה. כל המעורבים בסחר בבני אדם צריכים להיתפס ולהיות מובאים לדין. ליבי עם אלה שאיבדו את חייהם ואת יקיריהם".

השר לענייני פנים של בריטניה, ברנדון לואיס, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי מחשבותיו עם הקורבנות, והוסיף: "המשטרה פועלת כדי להבטיח שהאחראים יובאו לדין".

בתוך כך, הרשויות באירלנד הודיעו כי יחקרו האם המשאית עברה דרך שטח המדינה. ראש ממשלת אירלנד, ליאו ורדקר: "משטרת בריטניה מסרה כי ככל הנראה מסלול הנסיעה של המשאית החל בבולגריה, עבר באירלנד ונכנס לבריטניה. אם נכון הדבר - נסייע בחקירה ככל שנידרש". כמו כן, הודיעו הרשויות בבולגריה כי הן משתפות פעולה עם החקירה הבריטית.