סקר של ניו יורק טיימס: האריס מובילה על טראמפ ב-3 מדינות מפתח

לפי הסקר,  המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב מובילה ב-4% על יריבה הרפובליקני בשלוש מדינות המפתח - ויסקונסין, מישיגן ופנסילבניה. וזוכה לכ-50% מהקולות באותן מדינות, לעומת טראמפ שמקבל כ-46% מהקולות

זמן צפייה: 03:00

לפי סקר של ניו יורק טיימס שפורסם היום (שבת), המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב קמלה האריס מובילה ב-4% על דונלד טראמפ בשלוש מדינות המפתח - ויסקונסין, מישיגן ופנסילבניה. האריס, לפי הסקר,  זוכה לכ-50% מהקולות באותן מדינות, לעומת טראמפ שמקבל כ-46% מהקולות.

הסקר מצביע לראשונה על מהפך במפת הקולות מאז שביידן הודיע על פרישה מהמרוץ לנשיאות, ומגיע בתום שנה שבה פורסמו סקרים שהצביעו על שוויון או יתרון קל לטראמפ על ביידן. אמש סיכמו האריס וטראמפ כי העימות ביניהם ייערך ב-10 בספטמבר, פחות מחודשיים לפני הבחירות. כך דווח ברשת ABC.

האריס מובילה על טראמפ בסקר של ניו יורק טיימס
האריס מובילה על טראמפ בסקר של ניו יורק טיימס

במסיבת עיתונאים באחוזתו במאר א-לאגו שבפלורידה אמר טראמפ: "אנחנו קרובים מאוד למלחמת עולם שלישית. זו העת המסוכנת ביותר בחיי, וזה הכל בגלל שאנשים שלא יודעים לנהל ולא זוכים בכבוד לעולם". על יריבתו הפוליטית אמר: "כל יהודי שמצביע לקמלה, צריך לבדוק את הראש שלו". טראמפ המשיך: "אם קמלה לא תיתן נשק לישראל - אתנגד. היא מאוד גרועה לישראל ולכל היהודים. נתתי להם (ישראל) את רמת הגולן וירושלים, בניתי את השגרירות, רוששתי את איראן; הייתי משיג הסכם שבוע אחרי הבחירות. הבאתי גם את הסכמי אברהם כשכולם אמרו שזה בלתי אפשרי".

לפני כשבועיים תקף טראמפ את האריס לאחר פגישתה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בוושינגטון. הוא טען כי "הפגישה הייתה מעליבה. היא תאריך את המלחמה - ותעכב את שחרור החטופים".