אפגניסטן: עשרות הרוגים בפיצוץ ליד השגרירות הרוסית בקאבול

המשטרה המקומית דיווחה כי מחבל מתאבד התפוצץ ליד הכניסה לבניין השגרירות בבירה, מה שהוביל למותם של לפחות 20 בני אדם. התוקף נורה למוות על ידי שומרים חמושים כשהתקרב לשער, אך זה לא הספיק כדי למנוע את הפיגוע

זמן צפייה: 00:35

עשרים בני אדם נהרגו הבוקר (שני) כתוצאה מפיצוץ ליד השגרירות הרוסית בקאבול - בירת אפגניסטן. כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית "ספוטניק". בתוך כך, ראש מחוז המשטרה שבו אירע הפיגוע סיפר כי מחבל מתאבד פיצץ את עצמו ליד הכניסה לשגרירות הרוסית בבבירה. לדבריו, "אין עדיין מידע על נפגעים". משרד החוץ הרוסי הודיע כי שניים מההרוגים הם אזרחים רוסים עובדי השגרירות.

כשהתקרב לשער הכניסה לשגרירות הרוסית בקאבול - התוקף נורה למוות על ידי שומרים חמושים, אם כי זה לא הספיק בכדי למנוע את הפיצוץ. בעוד שהשלטונות המקומיים טרם דיווחו על פצועים והרוגים, ב"ספוטניק" דיווחו כי עד כה נהרגו כ-20 בני אדם כתוצאה מהפיצוץ.

פיצוץ ליד השגרירות הרוסית בקאבול
פיצוץ ליד השגרירות הרוסית בקאבול | צילום: מתוך טוויטר

יצוין כי רוסיה היא אחת מתוך 14 מדינות בלבד שפתחו מחדש את השגרירות באפגניסטן לאחר שהשתלט הטליבאן על המדינה, לפני קצת יותר משנה. למרות שמוסקווה אינה מכירה באופן רשמי בממשלת הטליבאן, היא ניהלה מגעים עם גורמים רשמיים מטעמם על הסכם אספקת בנזין וסחורות אחרות.