ביידן: "אנו הולכים לנצח"; טראמפ: "הם מנסים לגנוב את הבחירות"

בשיאו של הקרב הצמוד בין השניים, הצהיר המועמד הדמוקרטי כי "ייקח זמן לספור את הקולות אבל בסופו של דבר אנחנו ננצח". הנשיא השיב בטוויטר: "לא ניתן להם לגנוב את הבחירות"

זמן צפייה: 02:57

בהצהרה מיוחדת שנשא היום (רביעי) המועמד לנשיאות ג'ו ביידן, הוא אמר: "אנחנו מרגישים טוב עם מקומנו - אני אומר לכם שאנחנו בדרך לזכות בבחירות האלה". עוד הוסיף ביידן כי "זה לא מקומי או מקומו של טראמפ להכריז מי זכה בבחירות, זו החלטה של העם האמריקני ואני אופטימי". מנגד, הנשיא דונלד טראמפ שצפוי למסור הצהרה בהמשך, צייץ: "הם מנסים לגנוב את הבחירות".

 

עוד מדבריו של ביידן: "ייקח זמן לספור את הקולות, אך בסופו של דבר אנחנו ננצח. נצטרך להיות סבלניים". בנוסף, סגן הנשיא לשעבר התייחס להצבעות במדינות המפתח: "יש שם הצבעות חסרות תקדים. אנחנו בטוחים שזכינו באריזונה ובמינסוטה. אנחנו עדיין במשחק בג'ורג'יה - זה מהפך ולזה ציפינו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ביידן: "אנו הולכים לנצח"; טראמפ: "הם מנסים לגנוב את הבחירות"

בישראל חוששים: אם ביידן ייבחר – מצבה של איראן ישתפר

הצפות בחדרה: מכבי האש פעלו ב-15 אירועי חילוץ • תיעוד

דונלד טראמפ, ג'ו ביידן
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן | צילום: רויטרס

בהמשך לציוץ של טראמפ, בו טען כי הוא "מנצח בגדול" וכי "לא ניתן לספור את הקולות לאחר סגירת הקלפיות", טוויטר סימנה אותו כ"תוכן שהופרך ועלול לספק מידע מטעה בהקשר הבחירות" שמנוגד למדיניות החברה לשמירה על יושרה אזרחית.

בשעה זו נסגרו כל הקלפיות בארצות הברית. לפי שעה, מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות, ג'ו ביידן, מוביל עם 224 אלקטורים, לעומת 213 לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. עם זאת, חשוב לציין כי עדיין מוקדם כדי לדעת מה תהיה זהות הנשיא הבא, כאשר מצבו של טראמפ טוב יותר ממה שחזו לו הסקרים.