מצטרף חדש למשפחת ביידן: קומנדר הכלב

מתנת יום ההולדת ה-79 של ג'ו ביידן מצד אחיו ג'יימס הייתה גור כלבים מגזע רועה גרמני. ביוני האחרון, כלב המשפחה צ'אמפ הלך לעולמו והכלב השני במשפחת ביידן, מייג'ור, נמצא רוב הזמן בביתם בדלאוור לאחר שנשך שני עובדים

זמן צפייה: 00:15

נביחות חדשות בבית הלבן: הדוברת של ג'יל ביידן, רעיית הנשיא ג'ו ביידן, מסרה הבוקר (שלישי) כי המשפחה אימצה לחיקה גור כלבים חדש בשם קומנדר.

קומנדר, בן 3 חודשים מגזע רועה גרמני, נצפה לראשונה אתמול כשהוא משחק במדשאה הדרומית בבית הלבן. "הוא היה מתנת יום הולדת של ג'יימס ביידן, אחיו של הנשיא, לכבוד יום הולדתו ה-79 של הנשיא שנחגג בחודש שעבר", מסרה הדוברת של ג'יל ביידן.

בחודש יוני האחרון הלך לעולמו כלב המשפחה צ'אמפ, גם הוא רועה גרמני, כשהוא בן 13. הכלב השני במשפחה, מייג'ור, מתגורר כבר תקופה ארוכה בבית המשפחה בדלאוור לאחר שנשך כמה מעובדי הבית הלבן. הדוברת מסרה כי המצב הקיים יימשך.

בחודש מרץ, מייג'ור נשך סוכן של השירות החשאי וכן עובד בפארק הלאומי בוושינגטון. חודש לאחר האירועים הודיעו בבית הלבן כי מייג'ור יחזור לדלאוור כדי לעבור אימונים ולהתאים אותם לחיים הלא-שגרתיים בבית הלבן.

עם זאת, התוספת האחרונה למשפחת ביידן היא ככל הנראה לא האחרונה. דוברת רעיית הנשיא מסרה לרשת CNN כי בחודש ינואר הקרוב תיכנס לבית הלבן גם חתולה.