תנוח על משכבה בוורוד: בית הלוויות מוכר ארונות קבורה של ברבי

טרנד הברבי מגיע לעולם הבא, כשבית הלוויות באל סלבדור החל לשווק ולמכור ארונות קבורה ורודים עם תמונות של הבובה האייקונית. בעלי המקום טוען כי החל למתג את הארונות בצורה זו בעקבות הצלחתו המסחררת של הסרט בדרום אמריקה. וגם - באופן רשמי הסרט ציין רווח של כמיליארד דולר בקופות

זמן צפייה: 02:16

בית לוויות בעיר אווצ'פאן שבאל סלבדור לקח את ה"ברבימאניה" צעד קדימה, והחל להציע ללקוחותיו ארונות קבורה ורודים, הממותגים בסמלים המאפיינים את הבובה - כך דווח היום (ראשון) על ידי ה-ABC.

ארונות המתכת הוורודים מוצעים למכירה בבית ההלוויות "אלפא ואומגה" בעיר אווצ'פאן, הממוקמת ליד הגבול עם גואטמלה. הבעלים אייזיק וילגס אמר ביום שישי שהוא החל למכור ארונות קבורה ורודים עוד לפני הקרנת הבכורה של הסרט ברבי ביולי, אך הצלחתו המסחררת של הסרט באמריקה הלטינית שכנעה אותו לקשט את בטנות הבד של הארונות בתמונות של הבובה, וכן לעטר את דפנות הארונות בכוכבים לבנים קטנים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306081137' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_2v33f8dy' duration='17']

"אמרתי, 'אנחנו חייבים לקפוץ על ההזדמנות הזו'", אמר וילגס , וציין כי "זו הייתה הצלחה אדירה". לדבריו, בית הלוויות קמפיין קידום המכירות של ארונות הברבי הניבו 10 מכירות של ארונות - חלק לשימוש עתידי, כשרוכשיהם בריאים ושלמים.

הפרסומת שמבטיחה - ''למות כמו ברבי''

היום נודע כי הסרט ברבי הגיע רשמית לרווח של מיליארד דולר בקופות, ומדובר בסרט המרוויח ביותר בהיסטוריה שבוים על ידי אישה.