חג שמח מאוד: החברה שהעניקה לעובדיה מתנה על סך 10 מיליון דולר

באירוע חברה לכבוד חג המולד בבולטימור שבארה"ב, חילקה חברת נדל"ן גדולה מעטפות לעובדיה. כשפתחו אותן גילו בונוס כספי שנע בין 20 ל-50 אלף דולרים. המנכ"ל: "רצינו לתגמל אותם בגדול"

זמן צפייה: 00:45

איזו מתנה קיבלתם לחג האחרון ממקום עבודתכם? סביר להניח שהתשובה היא "תלושים" או "סיר בישול" - מתנות מכובדות כשלעצמן, אולם אין ספק כי בתחרות המתנה השווה ביותר ניצח משרד נדל"ן בבולטימור שבארה"ב, אשר חילק לעובדיו בונוס על סך 10 מיליון דולרים במצטבר.

זה קרה באירוע שערכה אחת חברת "John Properties", אחת מחברות הנדל"ן הגדולות לכבוד חג המולד הקרב ובא. בשלב מסוים, חולקו ל-198 עובדי החברה מעטפות אדומות. כשהם פתחו אותן הם הופתעו לגלות בונוס כספי שנע בין 20 ל-50 אלף דולר, לכל עובד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בדרך לבחירות 2020: הוועדה המסדרת התכנסה לדון בפיזור הכנסת

משה ולאה נהרגו בירי במרכול הכשר בניו ג'רזי; "היעד נבחר מראש"

חשד: אב ביצע עבירות מין בבתו בעלת צרכים מיוחדים בירושלים

בתמונות מהאירוע רואים את העובדים מתקשים להסתיר את תדהמתם. "אני כל כך שמחה, מעומק ליבי", אמר אחת העובדות, והצהירה: "אתרום חלק מהכסף. לא מקבלים כזו מתנה ואז לא חולקים אותה עם אחרים".

כאמור, גובה הבונוס נקבע לפי הוותק של כל אחד מהעובדים. החברה מסרה כי מטרת המענק הייתה לחגוג את הצמיחה והגדילה בשנה האחרונה, ואף הבהירה כי הבונוס לכבוד החג לא יבוא על חשבון הבונוס הקבוע אותו מקבלים העובדים בכל סוף שנה. "רצינו לתגמל את העובדים שלנו בגדול, באופן שישפיע משמעותית על החיים שלהם", הסביר מייסד החברה והיו"ר אדוארד סנט ג'ון. "אני אסיר תודה לכל אחד מהעובדים על העבודה הקשה והמסירות, ולא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר להראות להם את זה".

עובדי חברת תיווך הנדל''ן מתרגשים מהמתנה בסה''כ מליון דולר
עובדי חברת תיווך הנדל''ן מתרגשים מהמתנה בסה''כ מליון דולר | צילום: חדשות 13
עובדי חברת תיווך הנדל''ן מתרגשים מהמתנה בסה''כ מליון דולר
עובדי חברת תיווך הנדל''ן מתרגשים מהמתנה בסה''כ מליון דולר | צילום: חדשות 13