מה קורה כשניידת משטרה עוצרת רכב אוטונומי? צפו

ניידת בסן פרנסיסקו זיהתה רכב שנוסע ללא אורות אלא כשהשוטר יצא לעבר הרכב הוא גילה שאין שם נהג משום שמדובר ברכב אוטונומי. כשהשוטר התרחק, הרכב המשיך לנסוע אבל נעצר שוב לקולות האזרחים שחזו במתרחש ולא הפסיקו לצחוק

זמן צפייה: 03:13

מה קורה כששוטר עוצר אותך בצד, אבל אין אף אחד ברכב? זו הסיטואציה שבה נתקלו השבוע שוטרים בסן פרנסיסקו שעצרו רכב שנסע ללא אורות, אך גילו שמדובר ברכב אוטונומי ללא נהג.

בתחילה, יצא לעבר הרכב שוטר אחד וכשהתקרב לחלון הוא הבחין שאין אף אחד מאחורי ההגה. הוא התרחק בחזרה לניידת כדי לספר לשותפו כשלפתע החל הרכב האוטונומי לנסוע שוב. ברקע, אזרחים שצילמו את האירוע לא הפסיקו לצחוק לאור המראה המוזר והחריג שחזו בו. לאחר מכן יצאו שני שוטרים לעבר הרכב האוטונומי "החשוד" כשאחד מהם נשמע בסרטון אומר: "אין שם אף אחד".

שוטר סן פרנסיסקו עוצר רכב אוטונומי
גם שני שוטרים לא עזרו | צילום: מתוך טוויטר

הרכב האוטונומי שנעצר מופעל על ידי חברה בשם קרוז. חברה מסרו כי תקלת האורות היא תוצאה של טעות אנוש. חברת קרוז מוחזקת בידי ג'נרל מוטורס ומפתחת טכנולוגיה לנסיעה אוטונומית וכעת הם בוחנים רכבים ברחבי ארה"ב. "הרכב עצר בבטחה בצד והמשטרה יצרה איתנו קשר", מסרו מהחברה שציינה גם כי הם לא קיבלו דו"ח תנועה על האירוע.