אוסטרליה: אדם נהרג מתקיפת קנגורו שגידל כחיית מחמד

הגבר, בן 77 מהעיירה רדמונד, הותקף על ידי חיית הכיס בביתו. הוא נמצא על ידי קרוב משפחה כשהוא פצוע, ורק אחרי ניטרול של הקנגורו התוקף הפראמדיקים פילסו אליו את דרכם, אך נאלצו לקבוע את מותו

קנגורו בדרום אוסטרליה
קנגורו בדרום אוסטרליה | צילום: שאטרסטוק

גבר אוסטרלי בן 77 נהרג אתמול (שני) לאחר שהותקף על ידי קנגורו אותו גידל כחיית מחמד, כך פורסם ברשת BBC הבריטית. קרוב משפחה של הקורבן מצא אותו פצוע באופן חמור בביתו בעיירה רדמונד שבדרום אוסטרליה המערבית, והזמין את כוחות ההצלה המקומיים אל השטח.

כשהגיעו הפראמדיקים אל המקום הם נחסמו על ידי הקנגורו, שלא אפשר להם להגיע אל הגבר הפצוע. כוחות משטרה הוזעקו אל המקום, והשוטרים נאלצה לירות בחיית הכיס, כאשר לאחר מכן נקבע מותו של הגבר במקום.

קנגורו
קנגורו | צילום: מתוך פייסבוק

מומחה להתנהגות הקנגורו, פרופסור גרם קולסון, סיפר לתקשורת האוסטרלית כי לקנגורו יש מגוון של "כלי נשק" כגון רגליים חזקות ושיניים חדות, והוא עלול להיות מסוכן אם הוא חש מצוקה כלשהי. פרופ' קולסון הוסיף כי הבעיה במפגש בין קנגורו לאדם, היא ששניהם בעלי חיים העומדים על שתי רגליים בצורה זקופה, והדבר עלול להוות אתגר בשביל הקנגורו.

אוסטרליה היא ביתם של כ-50 מיליון קנגורואים, כשכל פרט יכול להגיע למשקל של כ-90 ק"ג ולגובה של כ-2 מטרים. למרות זאת, תקיפת קנגורו שמובילה למוות היא דבר נדיר באוסטרליה, כשזה המקרה הראשון שדווח מאז שנת 1936.