חשד לפיגוע באוסטרליה: 6 בני אדם נדקרו למוות בקניון סידני

על-פי הדיווחים, החשוד דקר מספר בני אדם במרכז קניות באזור חוף בונדי בעיר - ונורה למוות בידי שוטרת. 6 נרצחו ו-8 פצועים פונו לבית חולים - בהם תינוק בן 9 חודשים. מאות בני אדם פונו מהמקום, המשטרה המקומית קוראת לציבור להתרחק מהאזור

זירת הפיגוע בסידני, אוסטרליה
זירת הפיגוע בסידני, אוסטרליה | צילום: רויטרס

חשד לפיגוע באוסטרליה: שישה בני אדם נדקרו למוות הבוקר (שבת) בקניון בסידני ומספר נוספים נפצעו. המשטרה המקומית מסרה כי 8 פצועים פונו לקבלת טיפול בבית חולים, בהם תינוק בן 9 חודשים. הדוקר נורה למוות בידי שוטרת.

לפי תדרוך המשטרה בסידני, החשוד פעל לבדו ולא נשקפת עוד סכנה. עוד נמסר בתדרוך כי זהות התוקף ומניעיו טרם התבררו, אך במשטרה "לא שוללים כלום" - גם האפשרות כי מדובר בפיגוע טרור. מרכז הקניות מוגדר זירת פשע וייסגר למבקרים.

פינוי הפצועים בזירת הדקירה בסידני
פינוי הפצועים בזירת הדקירה בסידני | צילום: רויטרס

מאות בני אדם פונו ממרכז הקניות. ברשתות החברתיות הופצו תיעודים של המוני בני אדם בורחים מהקניון העמוס שבאזור חוף בונדי, וכן של ניידות משטרה וכוחות הצלה שעושים את דרכם למקום. אחד המבלים במקום תועד נאבק עם הדוקר.

עד ראייה שחזה בתקרית שחזר: "עשיתי קניות וראיתי את הדוקר. אמרתי לאחי שצריך לנעול את הדלתות של החנות - ואז הגיעה אמא עם תינוק, כשהיא דקורה ומדממת. הכנסנו אותם לתוך החנות והזעקנו עזרה".