סרט אימה: כנופיה ממרוקו סוחטת גברים ערבים ישראלים

לאחרונה נחשף ברשת כי כנופיה ממרוקו סוחטת גברים ערבים ישראלים באמצעות נשים שמפתות אותם להצטלם, ואז מתחיל סרט האימה של סחיטה ואיומים

זמן צפייה: 04:45

הסיפורים על סחיטה ואיומים של גברים ערבים ישראלים רצים ברשת כבר מספר חודשים, אך באופן טבעי, הקורבנות התביישו או הסתירו את הנושא מפחד או מדאגה "מהפדיחה". בדרך כלל מדובר בגברים נשואים, המנהלים חיי משפחה ומפחדים שזה יגיע לבת הזוג או הילדים.

 

אך הסיפורים אמיתיים: מדובר בכנופיה ממרוקו (המוכרת למשטרה), והשיטה די פשוטה: ראש הכנופיה מעסיק אצלו בחורות שמשתמשות בשמות בדויים בפייסבוק, לאחר שהן מצליחות לתפוס "קרבן" הקשר מתחיל.

 

בתחילה מדובר בהכרות מלאת שקרים, עד שהקרבן "נדלק"  על הבחורה והקשר מתפתח לכיוון אינטימי כשהקורבן מתבקש לשלוח תמונות ושיחות וידאו כשהוא בעירום ובתנוחות אינטימיות.  בשלב זה, ראש הכנופיה מצלם את המסך ושומר את הסרטון לעצמו ומתחיל סרט האימה.

ראש הכנופיה מוחק את היוזר בפיסבוק שהתנהל בו כל התהליך, ושולח את הסרטון שתיעד לאותו קרבן ומתחיל לאיים עליו. ראש הכנופיה מבקש אז מהקרבנות לשלם כסף התחלתי של 1000$ דרך הדואר בתמורה שלא יפרסם את הסרטון באתרי הסקס, בפייסבוק וביוטיוב.

 

"אני אישית מכיר עשרות קרבנות שנפלו בידי הכנופיה, יש כאלה שלמרות ששילמו סרטונם הופץ" מסביר העיתונאי כנאן עסאקלה. "כמעט כל הקרבנות פנו למשטרה ומערכת האכיפה אך לצערנו זה לא עזר ולא צלח כי אין ביכולת מערכת האכיפה להגיע לאנשים שנמצאים במרוקו". צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר