משפטה של גיליין מקסוול: הטייס של אפשטיין העיד – "הטסתי את הנסיך אנדרו"

הטייס הוותיק של ג'פרי אפשטיין, עבריין המין האמריקאי שהתאבד בכלא לפני כשנתיים, העיד במשפט כי הטיס בעבר את גם את ביל קלינטון, דונלד טראמפ וקווין ספייסי למקומות יוקרתיים ברחבי העולם. לדבריו: "מקסוול הייתה מספר 2 של אפשטיין"

הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק
הנסיך אנדרו, הדוכס מיורק | צילום: רויטרס (ארכיון)

שלב העדויות במשפטה של גיליין מקסוול: הטייס הוותיק של ג'פרי אפשטיין, עבריין המין האמריקאי שהתאבד בכלא לפני כשנתיים, העיד במשפטה של​​ גיליין מקסוול כי הטיס בטיסת VIP את הנסיך אנדרו, ביל קלינטון, דונלד טראמפ וקווין ספייסי למקומות יוקרתיים ברחבי העולם.

לארי ויסוסקי, העד הראשון במשפט הסחר במין של מקסוול, שמואשמת כי גייסה קטינות עבור אפשטיין ועומדת על כך לדין בבית המשפט הפדרלי במנהטן - התבקש בשלישי האחרון לתאר את מעמדה של מקסוול בפעילותה עם אפשטיין בעבר. ויסוסקי תיאר אותה בעדותו כ"מספר שתיים" של אפשטיין, שלדבריו היה "מספר אחת הגדול".

גיליין מקסוול וג'פרי אפסטין

כזכור, ויסוסקי שימש כטייסו של אפשטיין במשך למעלה מ-25 שנים. במהלך עדותו, התובעים הציגו למושבעים תמונות של רכושו של אפשטיין, והוא העיד כי מעולם לא ראה פעילות מינית במהלך טיסות, למרות שדלת תא הטייס נשמרה תמיד סגורה במהלכן, במטוס שזכה לכינוי "לוליטה אקספרס". מקסוול מכחישה את ההאשמות נגדה, והיא צפויה לקבל עד 80 שנות מאסר אם תורשע.