טרגדיה בארה"ב: בן 14 נפל ממתקן שעשועים ונהרג

הנער, טייר סמפסון, נפל ממתקן השעשועים "הנפילה החופשית" שמגיע לגובה 128 מטרים ולמהירות 120 קמ"ש - ומת זמן קצר לאחר מכן מפצעיו. לא ברור עדיין מאיזה סיבה נפל סמפסון אך חקירה נפתחה בעניין. עדת ראייה סיפרה: "כולם היו בפאניקה וצרחו"

Iihbof
טייר סמפסון בן ה-14 והמתקן ממנו נפל | צילום: פייסבוק

נער בן 14 נהרג ביום חמישי האחרון כשנפל ממתקן שעשועים באורלנדו שבארצות הברית. הנער, טייר סמפסון, היה על מתקן בשם "נפילה חופשית" בפארק "אייקון" - המוגדר כמגדל הנפילה החופשית הגבוה בעולם ומתנשא לגובה 128 מטרים.

במתקן עולים המבלים לגובה רב כשהם ישובים על כיסאות ומחוברים למגדל ולאחר מכן "נופלים" למטה במהירות של עד 120 קמ"ש. סמספסון החליק ממושבו, מסיבה לא ברורה, במהלך הירידה ונפל מגובה רב. הוא פונה לבית החולים ומת מפצעיו זמן קצר לאחר מכן. לא היו פצועים נוספים באירוע.

Gudgwv
מתקן ''הנפילה החופשית'' ברגעים לפני מותו של טייר

שריף המחוז, ג'ון מינה אמר כי המשטרה עוד חוקרת את "הטרגדיה הנוראית" והוסיף כי "אנחנו לא יכולים לדמיין את הכאב שעוברת משפחתו". בנוסף, מדינת פלורידה חוקרת את אהיבט הבטיחותי של המקרה. המתקן, שנפתח לראשונה בדצמבר האחרון, נסגר עד להודעה חדשה. מתקן נוסף בפארק נסגר באופן זמני על מנת לכבד את המשפחה האבלה.

Ptremt
מתקן ''הנפילה החופשית'' באורלנדו

עדי ראייה שהיו במקום סיפרו לרשת "פוקס" כי הם ראו את הנער נופל מהמתקן. "בהתחלה חשבנו שזה חלק מהמתקן שנפל או משהו כזה, עד שהגענו קרוב יותר וגילינו אדם שכוב על הרצפה. כולם היו בפאניקה וצרחו".

Hpxksb
טייר סמפסון בן ה-14 | צילום: פייסבוק