בולדווין מגיב למצלמות לראשונה: "זה מקרה של אחד לטריליון"

השחקן שירה בשוגג למוות בצלמת הלינה האצי'נס על סט הצילומים שוחח עם צלמי פאפרצי במנצ'סטר, ורמונט, וסירב להתייחס לפרטי החקירה. "ישנן תקריות על סט הצילומים מידי פעם, אך לא כאלו"

זמן צפייה: 00:29

השחקן אלק בולדווין, שירה בשוגג למוות בצלמת הלינה האצ'ינס על סט הצילומים של הסרט "RUST" בסוף השבוע שעבר, שוחח עם צלמי פאפרצי במנצ'סטר, ורמונט, היום (שבת) ואמר "אני לא מורשה לתת אף תגובה כי החקירה עדיין מתנהלת. היא הייתה חברה שלי, ביום שהגענו לסנטה פה כדי לצלם, יצאנו יחד לארוחת ערב, היינו צוות קרוב ונאמן ואז קרה האירוע הנורא הזה".

בולדווין הוסיף שהוא נפגש עם בעלה של הצלמת ועם בנם בן ה-9 ואמר "ישנן תקריות על סט הצילומים מידי פעם, אך לא כאלו, זה מקרה של אחד לטריליון, המשפחה בשוק, אנחנו בקשר איתם כי אנחנו מאוד מודאגים לגביהם, גם אנחנו מחכים להודעה ממשרד השריף לגבי מה שעלה מהחקירה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לרצח כפול בקריית מוצקין: חוסל "ראש המאפיה הקווקזית"

מתקפת הסייבר על ישראל: ההאקרים פרסמו מידע אישי מאתר ללהט"ב

"רמת איום גבוהה מאוד": ד"ר אלרעי פרייס תאובטח 24 שעות ביממה

כשנשאל האם ימשיך לעבוד ולשחק בסרטים נוספים שיכללו סצנות ירי, ענה בולדווין כי אין לו תשובה על כך אך כי הוא מודע למאמצים שנעשים על מנת להגביל את השימוש בנשק חי בתעשיית הסרטים. עם זאת הוא הוסיף כי "כמה כדורים חיים נורו ב-75 השנים האחרונות בתעשיית הקולנוע ותוכניות הטלוויזיה? זאת אמריקה, כמעט כולם נורו ללא תאונות".

"מה שצריך לקרות עכשיו", הוסיף בולדווין בן ה-63, "הוא שאנחנו חייבים להבין שכאשר דברים משתבשים, זה מחייב אותנו להשתמש באמצעים אחרים - נשק גומי, נשק מפלסטיק, בלי כדורים חיים. זה דחוף".