עוד מכה לבולדווין: משפחה של חייל שנהרג תובעת את השחקן במיליוני דולרים

אחרי שירה למוות בשוגג בעובדת הפקה, משפחה של חייל מארינס שנהרג באפגניסטן תובעת את השחקן ההוליוודי על סך 25 מיליון דולר, לאחר שטען כי השתתף במהומות בגבעת הקפיטול. "כשתרמתי לכם לא ידעתי שהוא בין המתפרעים"

אלק בולדווין
אלק בולדווין | צילום: שאטרסטוק

רשת CNN דיווחה היום (שישי) כי השחקן ההוליוודי אלק בולדווין נתבע על ידי משפחה של חייל מארינס שנהרג באפגניסטן על לשון הרע בסך 25 מיליון דולר. זאת בעקבות תגובה שבה האשים את הנופל בהשתתפות במהומות על גבעת הקפיטול בשנה שעברה.

לאחר מותו של החייל באוגוסט האחרון נפתח משתמש באתר תרומות, כדי לעזור לאלמנתו. בולדווין היה בן התורמים והעביר שיק בסך 5,000 דולר כ"הוכרה לחייל שנפל בקרב". עם זאת, לפני כשלושה שבועות פרסמה אחותו של הלוחם בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של ההפגנות בוושינגטון לפני שנה.

אחרי שהשחקן ההוליוודי ראה את התמונה, הוא הגיב לאחותו של החייל, שבה כתב "כששלחתי את התרומה מתוך כבוד לשירותו שנתן למדינה אחיך המנוח לא ידעתי שהוא היה בין המתפרעים בגבעת הקפיטול". מנגד, יש לציין כי החייל מעולם לא עוכב, נעצר או הואשם בפעילות שקשורה למהומות בקפיטול.

האחות השיב לבולדווין כי "מחאה היא פעילות חוקית לגמרי", ועל כך השחקן ענה: "אני לא חושב, כתוצאה מהפעילות שלכם נהרגה שוטרת ונגרם נזק רב לרכוש ממשלתי". לפי כתב התביעה, אחרי תגובתו של בלודווין, האחות קיבלה הודעות עוינות ואלימות מהעוקבים שלו.

בחודש שעבר התייחס בולדווין לראשונה לירי שאירע ב-21 באוקטובר על הסט. לטענתו, אמר כי "בכנות מלאה, אם הייתי מרגיש שאני אחראי לזה, אולי הייתי הורג את עצמי". בולדווין אמר בראיון לחדשות כי חשוב לחוקרים לגלות מי האדם ששם את הכדור באקדח שבו ירה בולדווין, אשר היה אמור להיות ריק מקליעים - והביא למותה של הצלמת, ופציעתו של הבמאי.