ארה"ב: הפיל את רכבו מצוק כשמשפחתו בפנים, כולם שרדו

ארבעת בני המשפחה הצליחו להיחלץ ללא פגע לאחר שהאב בן ה-41 הסיט את הרכב ממסלולו בדרך "מגלשת השטן" שבקליפורניה. לאחר שישוחרר מבית החולים יואשם הגבר בניסיון לרצח ובהתעללות בילדים

רכב הטסלה שהתרסק

אב משפחה מארצות הברית יואשם בניסיון לרצח ובהתעללות בילדים לאחר שבזמן שנסע ברכבו יחד עם אשתו ושני ילדיו, הפיל בכוונת תחילה את הרכב מצוק בגובה 75 מטרים באזור דרומי לסן פרנסיסקו שבקליפורניה. למרות התרסקות הרכב, כל המשפחה שרדה. שני המבוגרים ושני הילדים, בני 9 ו-4, הצליחו להיחלץ ללא פציעות רציניות מהאירוע שהתרחש ביום שני, לאחר שהמכונית צללה מצוק באזור "מגלשת השטן" שלאורך הכביש המהיר.

הגבר, דרמש ארווינד פטאל בן ה-41, נעצר לאחר המקרה ויועמד לדין ברגע שישתחרר מבית החולים. "בהתבסס על הראיות שנאספו, החוקרים פיתחו סיבה להאמין שהמעשה התרחש בכוונת תחילה", מסרו הרשויות המקומיות.

מפקד כוחות ההצלה המקומיים, בריאן פוטנגר, אמר כי הצוות "היה המום" כשגילה שכל ארבעת הנוסעים שרדו את האירוע. הוא ציין כי תאונות באזור הצוק לא נדירות, אך הוסיף כי "מה שנדיר זה שיש ניצולים בתאונות שכאלה. בדרך כלל אין ניצולים".

גורמים רשמיים מסרו כי רכב הטסלה, בעל ארבע דלתות, נסע לכיוון דרום בכביש 1 המקומי, לפני שהופל מהצוק. דובר מטעם סיירת הכבישים המהירים של קליפורניה טען כי הוא מאמין שאף אחת מיכולות הנהיגה האוטונומית של רכב הטסלה לא הייתה פעילה בזמן המקרה.

"הנזק שנגרם לרכב מצביע על כך שהוא התרסק ואז התהפך פעמיים", אמר פוטנגר. כבאים שירדו במורד הצוק על מנת להגיע אל הרכב, סיפרו כי במהלך הירידה שמו לב שיש תנועה באחד המושבים הקדמיים שברכב, כך שידעו שיש לפחות ניצול אחד.

הצוותים חילצו קודם את שני הילדים והשתמשו בחבלים על מנת להעלות אותם במעלה הצוק. לאחר מכן, מסוק חילוץ מיוחד הגיע לזירה על מנת לעזור בפינוי שני הנוסעים הבוגרים.