בתוך קיר המקלחת: תושב אילינוי מצא ארוחת מקדולנד'ס בת 60 שנה

ביתו של רוב נבנה בשנת 1959, ובמהלך שיפוץ של המטבח וחדר האמבטיה שלו הוא נדהם לגלות שלוש עטיפות ריקות ומיכל חצי ריק של צ'יפס. "הופתעתי שלא היה ריח – למרבה המזל לא היה זכר של עכברים"

נמצאה ארוחה בת 60 שנה של מקדונלדס
נמצאה ארוחה בת 60 שנה של מקדונלדס | צילום: רדיט

בחור בשם רוב ממדינת אילינוי שבמרכז ארצות הברית, מצא ארוחת מקדולנד'ס בת 60 שנה בתוך קיר בחדר המקלחת של ביתו, כך פורסם היום (רביעי) ב"ניו יורק פוסט".

הבית של רוב נבנה אי-שם בשנת 1959, ובמהלך שיפוץ של המטבח וחדר האמבטיה שלו - הוא נדהם לגלות שלוש עטיפות ריקות ומיכל חצי ריק של צ'יפס, בתוך הקיר. רוב תיאר את רגעי הגילוי של הממצא העתיק: "בזמן שהסרתי מתקן בחדר האמבטיה, הבחנתי בחתיכת בד תקועה מאחורי גבס, ושלפתי אותה החוצה כדי להראות לאשתי".

לדבריו, "כשפתחנו את העטיפה ומצאנו את הצ'יפס הישן של מקדונלד'ס, הופתענו מאוד והכרתי תודה על כך שזה כול מה שמצאנו מוסתר שם. הופתעתי שלא היה ריח – ולמרבה המזל לא היה זכר של עכברים".

המיתוג הישן של מקדונלד'ס על העטיפות, מציג דמות האוחזת בשלטים שבהם נכתב "אני מהיר יותר" ו-"המבורגרים בהתאמה אישית". המקום שבו נבנה ביתו של רוב קרוב למבנה שבו נוסדה חברת המזון העולמית, ולדבריו, ככל הנראה העטיפות של המזון מצאו את דרכן לקיר ביתו דרך הבנאים המקוריים של בית העסק.