התגעגעה לנעורים: בת 29 מארה"ב התחזתה לתלמידת תיכון - והועמדה לדין

הייג'ונג שין מניו ג'רזי זייפה את תעודת הלידה שלה, ונרשמה לבית ספר תיכון. הגילוי עורר חשדות ופחדים בקרב המורים והתלמידים, אך עורך דינה של הנאשמת טוען שכוונותיה לא היו רעות, וכי המניע למעשה טמון בתחושת נוסטלגיה שחשה הנאשמת לנעוריה. שין הורשעה על ידי חבר מושבעים בעבירות של התחזות, זיוף ושיבוש הליכי משפט

הייג'ונג שין

אישה בת 29 מארצות הברית בשם הייג'ונג שין זייפה את תעודת הלידה שלה, התחזתה לנערה בת 15 ונרשמה לתיכון בעיר ניו ג'רזי. אתמול (שני), לאחר שהודתה באשמה, נמסר מעורך דינה כי סיבת התחזותה של שין הייתה נעוצה ברצונה לחוות מחדש את "ימי הזוהר" התיכוניים שלה.

שין, בוגרת אוניברסיטת ראטגרס שבניו ברונסוויק, עברה לארצות הברית מדרום קוריאה כשהייתה בת 16. כ- 13 שנים לאחר מכן, היא נרשמה כאמור לבית הספר התיכון בניו ג'רזי והספיקה להשתתף בארבעה ימי לימוד מלאים לפני שמנהלי בית הספר גילו שגילה נושק ל-30, וזאת למרות שנראתה צעירה בהרבה.

תלמידי תיכון אמריקאי
תלמידי תיכון אמריקאי | צילום: שאטרסטוק

לאחר הגילוי המסעיר, גברו החששות בנוגע למניע ההתחזות של האישה. חלק מהתלמידות שנתקלו בשין במסדרונות בית הספר סיפרו שהם קיבלו ממנה הודעה טקסט המציעה להן לבלות עימה, מה שגרם להן לחשוד שהמניעים שלה היה מפוקפקים, כגון ניסיון לגייס קטינות לתעשיית המין. "היא ביקשה מהן לבלות איתה באזור התעשייתי בעיר שלנו, וכשהן לא הופיעו היא התחילה להתנהג מוזר", סיפרו התלמידים.

עורך הדין של שין, דארן גלבר, הפריך את ההאשמה הזו וטען כי מדובר באישה בודדה, ללא כוונות רעות, שכל רצונה היה לשחזר את תקופת הנעורים הנוסטלגית שלה, אותה העבירה בפנימייה כשהיא מוקפת חברים. "שין לא היוותה סכנה לאף תלמיד או מורה. היא פשוט רצתה להרגיש בטוחה ואהובה שוב", הוא טוען.

משטרת ניו ברונסוויק מסרה כי הם מקבלים את גרסתה של שין, ושהם לא מאמינים כי רצונה ללמוד שוב בתיכון בא מתוך רצון לפגוע בתלמידים, הסגל או צוות העובדים. שין הודתה באשמה, והורשעה על ידי חבר מושבעים בעבירות של התחזות, זיוף ושיבוש הליכי משפט. היא מתכננת לחזור לדרום קוריאה 13 שנים לאחר שעברה לארה"ב.