איפה קובי מחט אוהב לנפוש בישראל?

תקופה לא קלה עברה עלינו וסגרה אותנו בבתים הרחק מהטבע, מהשופינג ומנתב"ג. אמנם הטיול לחו"ל עדיין לא כל כך נגיש, אבל הטבע הישראלי רק מחכה שנגלה אותו מחדש. אז החלטנו לשאול את האנשים שכולנו אוהבים שיתנו לנו את הטיפים למקומות הכי שווים בישראל. והפעם: קובי מחט מגלה מה המקום המושלם עבורו לפיקניק

מסלול VIP קובי מחט

אמנם הדיבור על גל שני לנגיף הקורונה מתפשט כמעט כמו הווירוס עצמו אבל אנחנו עדיין לא בעוצר. אז נכון, שופינג בשדרה החמישית לא יקרה לנו מחר אבל הטבע הישראלי רק מחכה שנגלה אותו מחדש, ואם זה טוב לסלבס שלנו, זה טוב גם לנו. אז כדי לפתוח את המסורת החדשה שלנו, ביקשנו מהבמאי, השחקן והמנחה קובי מחט שיענה על שאלון התיירות שלנו:

 

עוד במסלול VIP:

היכן בוחר אריק משעלי לנפוש כשהוא לא בלונדון?

איזה נשנושים אורזת שרלין חזיזה לטיולים?

לאן הולך הח"כ לשעבר כדי לקבל השראה?

 

הנופש המושלם בעיניי בארץ

חופשה באזור הצפון הקרוב היא החופשה המושלמת בעיניי. הרי הכרמל המושלמים באזור זכרון יעקב או חוף דור. מרחק קצר של נסיעה מהבית ומזג האוויר משתנה, הנוף עוצר נשימה והכל הרבה יותר רגוע פתאום.

בית המלון או הצימר שאני חוזר אליו שוב ושוב

הצימרים הקטנים באזור אגם החולה הם צימרים שאותם יצא לי לפקוד הרבה פעמים והכל בגלל הטבע, בעלי החיים והשמורה הכל כך מטופחת שמושכת אליה נדידות של המון עופות ובעיקר עגורים.

קובי מחט
כנרת | צילום: מתוך האלבום הפרטי

המקום המושלם לפיקניק

פיקניקים אני עורך לרוב דווקא ממש קרוב לבית, על גדות נחל הירקון. ריאה ירוקה, ענקית וכיפית בלב תל אביב עם המון פינות נסתרות שאותן אפשר לגלות בהליכה או ברכיבה קצרה על אופניים.

בתיק האוכל שלי תמצאו

האוכל אמנם משתנה אבל פק"ל הקפה תמיד שם.

קובי מחט
מושב רמות | צילום: מתוך האלבום הפרטי

"שיר הטיול" שלי

מעדיף לתת לתחנת הרדיו להכתיב לי את הפלייליסט. כל שיר שאוהבים ומפתיע אותי, כייפי הרבה יותר מאשר אם בחרתי אותו מראש.

המלצה ליעד בחו"ל אחרי הקורונה

ניו יורק היא תמיד היעד המועדף עליי ואחרי שלוש פעמים בשנה שעברה ובינתיים אפס פעמים השנה, אני מוצא את עצמי מתגעגע מאוד. המלון האהוב עליי הוא ה-ESSEX HOUSE אבל יש המונים ומעולים.

JW MARRIOTT ESSEX HOUSE NEW YORK
תגידו שקובי שלח אתכם - JW MARRIOTT ESSEX HOUSE NEW YORK | צילום: מתוך אתר המלון