פור סיזונס קו סמוי - זה (כנראה) המלון בו תצולם העונה החדשה של הלוטוס הלבן

השמועות מלחשות שהעונה החדשה של הלוטוס הלבן, אחת הסדרות הכי נצפות בשנים האחרונות, תצולם בתחילת 2024 בפור סיזונס קו סמוי. בדקנו מה יש בריזורט ומה יש לעשות בקו סמוי

Four Seasons Hotel Koh Samui
Four Seasons Hotel Koh Samui | צילום: יחצ

הלוטוס הלבן היא סדרה המצולמת ומתרחשת בכל עונה בריזורט אחר. העונה הראשונה צולמה ב בפור סיזונס בהוואי, העונה השנייה צולמה בפור סיזונס בסיציליה וכעת יש באזז רציני סביב העונה השלישית הכולל שמועות שהיא תצולם בפור סיזונס באי קו סמוי, אחד האיים היפים (והמתויירים) בתאילנד.

 

הריזורט Four Seasons Koh Samui

הריזורט Four Seasons Koh Samui, שנמצא בקצה הצפון מערבי של האי, על מפרץ לאם יאי ביי (Laem Yai Bay).  מציע חוויה ייחודית עם וילות מפוארות המוקפות בעצי קוקוס ומשקיפות על המפרץ.

ניתן לשלב בביקור גם הפלגה על היאכטה של הריזורט ולחקור את היופי הטבעי האי, ותוך כדי לטבול בים הטורקיז של תאילנד, בין דגי תוכי ואלמוגים צבעוניים מרהיבים. כל זאת כשהשף של הריזורט דואג ארוחת צהרים אוטנטית על הסיפון.

מסעדת הריזורט מגישה מאכלי ים טריים ומקומיים עם עשבי תיבול אקזוטיים הגדלים בגינות בסביבה. במסעדה מוגשות מנות תאילנדיות ובינלאומיות. ב- CoCoRum, הבר של הריזורט, המגיש מבחר קוקטיילים טרופיים, ניתן למצוא את אוסף הרום הגדול ביותר בתאילנד, למעלה מ -100 בקבוקים.

Four Seasons Hotel Koh Samui
Four Seasons Hotel Koh Samui | צילום: יחצ
Four Seasons Hotel Koh Samui
Four Seasons Hotel Koh Samui | צילום: יחצ

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

עד שהסדרה תשודר, יש לכם הזדמנות לבקר בקו סמוי, האי השלישי בגודלו בתאילנד, ולגלות את יופיו:

החופים של קו סמוי

קו סמוי הוא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בתאילנד:

חוף צ'אוונג: החוף הגדול והמפורסם ביותר בקוסמוי. הוא ממוקם במרכז האי והוא ביתם של מגוון רחב של פעילויות, כולל צלילה, שנורקל, טיולים רגליים, מסעדות, ברים וחיי לילה.

חוף לאמאי: חוף חולי יפהפה עם מים צלולים. הוא ממוקם בדרום האי והוא פופולרי בקרב תיירים וגם בקרב המקומיים.

חוף בופוט: חוף רגוע יותר מאשר חוף צ'אוונג או חוף לאמאי. הוא ממוקם בצפון האי והוא ידוע בשל אווירה שלוווה ורגועה.

חוף מיינאם: חוף ארוך ורחב עם חול לבן וים צלול. הוא ממוקם בחלק הצפון מערבי של האי והוא פופולרי בקרב משפחות עם ילדים.

חוף צ'ונג מון: חוף צ'ונג מון הוא אי קטן ממוקם מול חוף צ'אוונג. הוא ידוע בזכות חופיו הלבנים והמים הצלולים שלו.

Four Seasons Hotel Koh Samui
Four Seasons Hotel Koh Samui
חוף על אי קוסמוי בתאילנד
חוף על אי קוסמוי בתאילנד | צילום: פוטוליה

 

מה אפשר לעשות בקו סמוי?

קו סמוי הוא יעד פופולרי לשחייה, צלילה ושנורקלינג. ישנן באי שוניות אלמוגים עם מגוון רחב של דגים.

ישנם מסלולי טיול רבים המוליכים דרך יערות הגשם, הגבעות והחופים של קו סמוי. טיולים אלה הם דרך מצוינת לראות את הטבע של האי וליהנות מהנופים המרהיבים. בין היתר תוכלו לטייל למפלי כגון מפלי נא מאנג, מפלי נא מור ומפלי נא טונג.

טיול לפסגת צ'אוונג פון, ההר הגבוה ביותר בקוסמוי. העלייה לפסגה היא דרך מצוינת ליהנות מנופים פנורמיים של האי.

טיול לשמורת הטבע Ang Thong - שמורת טבע ימית הממוקמת מול קו סמוי. השמורה היא ביתם של כמה איים קטנים, שוניות אלמוגים וצמחייה ים תיכונית.

ישנם מקדשים רבים ברחבי קו סמוי, כולל מקדש הבודהה הגדול (Wat Phra Yai) ומקדש המומיה (Wat Khunaram). מקדשים אלה הם דרך ללמוד על התרבות התאילנדית וליהנות מהארכיטקטורה המרשימה.

שיט: ישנן מספר חברות המציעות טיולי שייט סביב האי. טיולים אלה הם דרך מצוינת לראות את האי מזווית אחרת וליהנות מהנופים המרהיבים.

קניות: ישנם שווקים רבים ברחבי קו סמוי, כולל שוק צ'אוונג (Chaweng Market) ושוק נאתון (Nathon Market). שווקים אלה הם מקום מצוין לקנות מזכרות, בגדים, תכשיטים ועוד.

אוכל: קו סמוי מציעה מגוון רחב של מסעדות, החל ממסעדות תאילנדיות מסורתיות ועד למסעדות בינלאומיות. תוכלו למצוא כל מה שתרצו, החל מארוחות מזדמנות ועד לארוחות גורמה.

קו סמוי, תאילנד
קו סמוי, תאילנד | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90