לא סגרתם עדיין חופשה לאוגוסט בארץ? יש לנו כמה מבצעים להכיר לכם

את החופשה המשפחתית בקיץ הקרוב כנראה לא נעשה בחו"ל, כל עוד חובת הבידוד על ילדים עומדת בעיניה - אבל זה לא אומר שאי אפשר לצאת לנופש בארץ! הנה רשימת המקומות שעדיין יש בהם חדרים. מהרו לסגור כי המקומות הולכים ואוזלים

 Xeqv

באילת, בצפון או במרכז - יש עוד מספר מלונות עם חדרים פנויים לקיץ הקרוב. זה הזמן לשריין!

מלון אסטרל נירוונה סוויטס / מלון אסטרל נירוונה קלאב  -אילת 

חצי פנסיון פרימיום, ארוחת בוקר וערב בנוסף לברים וסנאק בר

שתי בריכות, מועדון הילדים. מיקומו המרכזי של המלון בסמוך ל"קניון האדום" מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי העיר.

חודש אוגוסט- 

זוג+1 (4 לילות), החל מ5843 שקלים להרכב

זוג+2 (4 לילות), החל מ7566 שקלים להרכב

זוג +2 (חמישי-שבת) החל מ5702 שקלים להרכב

 

ספוט הוסטל תל אביב -תל אביב

הספוט הוסטל תל אביב שמשלב טרנד חדש  של לינה עם ערך מוסף – משמע, לא רק לשינה, אלא מתחם בילוי מלא ועשיר, עם חללים ציבוריים רבים ואווירה צעירה ותוססת הצליח להתאים את עצמו גם לזוגות וגם למשפחות, וזה בנוסף למיקום המדויק צמוד לפארק הירקון ומרחק הליכה מחוף הים.

לזוגות – סוף-שבוע
חדר מיני זוגי החל מ450 שקלים לינה בלבד
חדר זוגי החל מ492 שקלים לינה בלבד 

משפחה- סוף שבוע
*בחדרים נבחרים
זוג +1 החל מ582 שקלים לינה בלבד
זוג+2 החל מ750 שקלים לילה על בסיס לינה בלבד 

אמצע שבוע
*בחדרים נבחרים
זוג החל 420 שקלים על בסיס לינה בלבד
זוג +1 החל 540 שקלים על בסיס לינה בלבד
זוג+2 החל 750 שקלים על בסיס לינה בלבד 

אמצע שבוע + סוף שבוע:
חדר משפחתי של 6 או 8 נפשות החל מ100 שקלים לאדם לינה בלבד

ההוסטל פתח את שעריו לאחר משבר הקורונה, לכל מי שרוצה לחוות את תל אביב במחירים שווים לכל נפש, תיירים וישראלים כאחד.  בין אם תרצו לקחת את הילדים לסיבוב בפארק הירקון שנמצא צמוד למתחם, או לשיחה בחוף הים. שופינג בחנויות הבוטיק שסובבות את המקום, לראות את האומנות בבית בנמל או פשוט לבלות בבר הלונדוני -"Lager & Ale " הממוקם בתוך הספוט הוסטל ומציע לאורחי ההוסטל ולקהל הרחב שילוב מנצח של בירות במחירים כמו בחו"ל, אוכל רחוב ומגוון אלכוהול במחירים נוחים לצד אווירה מושלמת אל מול נוף אורבני תל אביבי, צמוד לפארק הירקון ולחוף הים.  

תפריט אוכל יצירתי המבוסס על טרנדים מובילים מקטגורית אוכל הרחוב בעולם, לדוגמא: עראייס 38 ₪ ; צלחת נקניקים ב 38 ₪ ; סנדוויץ קורנביף ב 38 ₪ ; צלחת גבינות ב 38 ₪ ; נאצ'וס מוקרם 28 ₪ ועוד. 

מחירי בירות: 16-22 שקלים לשליש במבחר קיים של 25 ברזי מותגי בירה עם עוד 60-100 בירות איכותיות בבקבוק.

לפרטים נוספים: 03-790-7477 או באתר 

Tbqwko
הספוט הוסטל בתל אביב, מחירים שפויים במרכז

מלון מטיילים מטולה

מלון מטיילים מטולה מארח אתכם באזור הכי צפוני בישראל, ובסביבה היפה ביותר בלב המושבה הציורית: רחוב הראשונים, בו תיהנו משילוב מושלם של חיי תרבות ואדריכלות שהשתמרה באופן מעורר התפעלות. כאן במטולה תוכלו לחזור אחורה במנהרת הזמן, ולשטוף את העיניים במראות קסומים שכובשים את הלב: רחובות אינטימיים, בתי אבן יפהפיים בני יותר מ-100 שנה, אווירה נוסטלגית ונופים ירוקים ומרהיבים ביופיים.

כמלון בוטיק מבוקש ששופץ ושודרג זה מכבר, הוא ממוקם במבנה עתיק יומין ומשתלב היטב בסביבה הפסטורלית של המושבה. מבין 27 חדרי המלון תוכלו להתארח ב-4 דירות נופש (חדרים כפולים) ו-7 חדרים עם מרפסת – כולם מציעים אווירה אינטימית ועיצוב מוקפד, מאובזרים היטב ומתאימים לאירוח משפחתי או לנופש זוגי רומנטי.

 במלון מטיילים מטולה ,בכל חדר מקרר מיני בר, קומקום חשמלי, ערכת קפה, טלוויזיית LCD ואינטרנט אלחוטי. במלון לובי ממנו יציאה לחצר רחבה עם פינות ישיבה וצמחייה ירוקה.

המלון ממוקם באצבע הגליל בין מטעי נשירים ונופי הרים , אזור זה שופע טיולים ואתרי טבע מרהיבים במיוחד! ההמלצות שלנו: שמורת נחל עיון, שמורת הבניאס, שמורת תל דן, נהר הירדן ועוד.

*אורחי המלון יהנו מכניסה חופשית לפארק קנדה

מחירים: החל מ- 675 ₪ ללילה לזוג+2

Ntjdfb
מלון מטיילים מטולה

מלון מטיילים גשר הזיו

איך משלבים חופשה נעימה בגליל עם אווירה יוונית כפרית? כשתבואו להתארח במלון מטיילים גשר הזיו תוכלו לגלות בעצמכם. המלון ממוקם בקצה קיבוץ גשר הזיו – סמוך לחורשת אקליפטוסים נגישה, ומרחק של קילומטר מחוף אכזיב ומהאטרקציות האהובות של הצפון.
הלוקיישן המושלם מציב אתכם באחד מאזורי הטיול הטובים ביותר בישראל: תוכלו להגיע ממנו בקלות ובמהירות למקומות הכי יפים בגליל דוגמת העיר נהריה (5 דקות נסיעה לכיוון דרום), הנקרות של ראש הנקרה (10 דקות נסיעה לכיוון צפון), וטיולים מעולים לנחל כזיב, עין חרדלית, שמורת אכזיב, מתחם העיר העתיקה בעכו, ומסלולים נוספים במגוון סגנונות.

סביבת המלון שופעת פינות חמד ומרחבים ירוקים, עטוף בנופים מהם העין לא יודעת שובע. אם אתם טיילים בנשמתכם, כאן המקום ליהנות מפעילויות אקסטרים עם חופשת בטן-גב תחת כיפת השמיים, להתענג על חוויות קולינריות משובחות ולצאת למסלולי טיול משפחתיים.

מחירים: החל מ- 740 ₪ ללילה לזוג+2 

002lkm
גשר הזיו - חופשה כפרית בצפון