החל משבוע הבא: טיסות חדשות ללרנקה במחיר של 119 דולר לכיוון

אייר חיפה מתחילה בהפעלת טיסות מנתב״ג לקפריסין; מלון מרשת ישרוטל זכה בפרס יוקרתי מטעם אתר הזמנות בינלאומי; המכירה המוקדמת של Club Med לקיץ 2025 יוצאת לדרך. חדשות תיירות

Hnjrld
שני מטוסי אייר חיפה | צילום: באדיבות אייר חיפה

אייר חיפה מתחילה בהפעלת טיסות מנתב״ג לקפריסין

אייר חיפה, חברת התעופה הישראלית החדשה, תפעיל לאחר יום הכיפורים טיסות בינלאומיות לקפריסין בלבד.

בשל המצב הביטחוני בצפון הארץ, החברה תמשיך להפעיל את טיסותיה מנמל התעופה בן גוריון עד לתאריך 26.10 לפחות ובכפוף למצב הביטחוני. לפיכך תחילת הפעילות מנמל התעופה הבינלאומי בחיפה לקפריסין ואילת תידחה בשלב זה ל - 27.10, בכפוף להערכת המצב הביטחונית והאישורים הנדרשים.

נוסעים שהזמינו טיסות בין חיפה וקפריסין בתאריכים 14-26 באוקטובר יעודכנו על העברת הטיסות לטרמינל 3 בנתב"ג.

בין התאריכים 14.10 ועד 26.10, לאחר יום הכיפורים ועד אחרי חג סוכות, אייר חיפה תפעיל 4 טיסות בימי חול מטרמינל 3 שבנתב"ג ללרנקה שבקפריסין וחזרה.

טיסות אלו, אשר ישמשו גם כטיסות "חילוץ", יתומחרו במחיר התחלתי של $119 לכיוון מלרנקה לנתב"ג ו-$199 לכיוון מנתב"ג ללרנקה, כפוף לזמינות המושבים. טיסות החברה מנתב"ג לנמל התעופה הבינלאומי רמון ימשיכו במתכונת של שתי טיסות יומיות לכל כיוון במחיר של 99 ש"ח לכיוון עד ערב יום הכיפורים (11.10.24) ויחודשו עם תחילת הפעילות מחיפה.

החברה מציעה גמישות רבה, גם בימי שגרה, בכל רכישה של כרטיסי הטיסה ומאפשרת ביטול תמורת קרדיט לרכישה עתידית או שינוי מועד הטיסה עד 24 שעות לפני ההמראה באמצעות ״ניהול ההזמנה״ באתר החברה.

בנוסף, החברה הרחיבה את צי המטוסים שלה עם קליטת המטוס השני מדגם ATR 72-600, המצויד ב-72 מושבים. מהלך זה מאפשר לחברה להגדיל מיידית את היקף פעילותה ולהבטיח רציפות שירותית ללקוחותיה.

הלוגו של "אייר חיפה"
"אייר חיפה" | צילום: באדיבות אייר חיפה

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

מלון פאבליקה זכה בפרס יוקרתי מטעם אתר ההזמנות הבינלאומי Agoda

מלון פאבליקה מרשת מלונות ישרוטל זכה בפרס חוות הדעת של משתמשי אתר ,Agoda אחד מאתרי ההזמנות המובילים בעולם, לשנת 2024.  הפרס מוענק כהוקרה על השירות המצוין, ועל המחויבות של צוות המלון ליצירת חוויות בלתי נשכחות עבור אורחיו.

הפרס היוקרתי של Agoda מבוסס על מיליוני חוות דעת של מטיילים מכל רחבי העולם, המשקפות את רמת השירות, הנוחות והחוויה שמספק המלון, ומציב את אותו  בשורה הראשונה של מקומות האירוח המובילים בעולם.

מלון פאבליקה, הממוקם בהרצליה, מיועד לאורחים עסקיים ותיירים כאחד. במלון יש מגוון מתקנים ייחודיים, כולל חדרי כושר, מתחמי עבודה משותפים, בריכת גג מרהיבה, ברים ומסעדות, אשר הופכים את החוויה של השהות בו למיוחדת במינה.

אתר Agoda, הפועל ביותר מ-200 מדינות ומציע למעלה מ-2 מיליון מקומות אירוח מגוונים. הפרס שמוענק על ידי האתר מעיד על שביעות רצון גבוהה מצד האורחים.

מלון פאבליקה
מלון פאבליקה | צילום: יחצ ישרוטל

 

המכירה המוקדמת של Club Med לקיץ 2025 יוצאת לדרך

אמנם קיץ 2025 נראה רחוק, אבל כידוע מי שמזמין טיסות וחופשות הרבה זמן מראש מרוויח.

גם ברשת Club Med פונים למקדימים להזמין ופותחים  את המכירה לעונת קיץ 2025 ב-4 ימי מכירה מיוחדים.
במסגרת ימי המכירות המיוחדים, שיתקיימו בין התאריכים ה-28 באוקטובר ועד ה-31 באוקטובר 2024, ייהנו הלקוחות מעד 20% הנחה על חופשות במועדוני קלאב מד הקיציים ועוד מגוון הטבות כדוגמת הטבת שינוי הזמנה ללא תוספת תשלום, תשלום מקדמה של 170€ בלבד לאדם בעת ביצוע ההזמנה ועוד.

למעשה, כבר מהיום יוכלו לקוחות קלאב מד לקבל הערכת מחיר לחופשת הקיץ שלהם על ידי מילוי טופס הרשמה מוקדמת וקביעת שיחה לימי פתיחת המכירות עם נציגת קלאב מד. ההצעה תישמר ללקוח שיוכל לממש אותה במועד פתיחת המכירות ב- 28 באוקטובר.

בין היעדים המבוקשים ביותר ניתן למצוא מועדונים אקזוטיים כמו פוקט, איי סיישל ומאוריציוס, לצד יעדים קרובים יותר כגון צ'פאלו שבסיציליה, מרבלה בספרד, יוון וכן האלפים הצרפתיים עם הצעה ייחודית לקיץ בהרים.

קלאב מד סיישל
קלאב מד סיישל | צילום: קלאב מד