מרימים לכם: טיסות לאילת ב-99 שקל

המלונות עוד לא נפתחו אבל אטרקציות לא חסר ומזג האוויר נפלא. רוצים לעשות הפוגה מהסגר ולטוס לאילת? תוכלו לעשות זאת במחיר מוזל של 99 שקל וב-49 שקל אם אתם תושבי העיר

אילת
מחזקים את הקשר עם העיר הדרומית. טיסות לאילת ב-99 שקל | צילום: שאטרסטוק

חברת התעופה ישראייר הודיעה היום (רביעי) כי היא ממשיכה לחזק את העיר אילת ובמהלך התקופה הקרובה תושבי אילת יהיו זכאים לרכוש כרטיס טיסה למרכז הארץ במחיר שלהחל מ-49 שקלים בלבד לכיוון והמחיר לתושבי המרכז החל מ-99 שקלים.

"מתחילתו של משבר הקורונה ישראייר פעלה לשמר את הנתיב האווירי בין אילת למרכז גם בתקופות הקשות ביותר", אמר גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה, "אנו גאים להמשיך ולתמוך בענף הספורט של העיר אילת. אני מקווה שמחירי הטיסות הנמוכים יקלו במעט על הנוסעים שרוצים להגיע לעיר וממנה בתקופה זו".

צ'ק אין מהבית גם בטיסות הפנימיות

כדי לאפשר צמצום מגע ותורים בדלפקים, החברה (ישראייר) מאפשרת ביצוע צ'ק אין מראש באמצעות אתר האינטרנט של החברה  בטיסות הפנים ארציות. תוכלו להיכנס לאזור האישי 24 שעות לפני מועד הטיסה, לבחור מושב ולבצע הליך של צ'ק אין מבלי לעמוד בתור לדלפקים. מבחינת הנוסעים הקבועים על הקו ומבחינת תושבי אילת מדובר על מהפיכה של ממש אשר בשילוב כרטיס אלפא (אשר מזרז הליך הבידוק הבטחוני) מקצרת משמעותית את משך זמן ההגעה מאילת למרכז.

בשלב זה לקוחות אשר נוסעים עם מזוודה (לא טרולי) צריכים עדיין לעבור בדלפקי הצ'ק אין.