חדש, חדיש ומחודש: לקט מלונות חדשים ומחודשים לשנה החדשה

שנת תשפ"ב הייתה שנה פורייה בתחום המלונאות כשנפתחו בה כמות לא מבוטלת של מלונות חדשים, חלקם של הרשתות הגדולות וחלקם עצמאיים. אספנו לכם דוגמאות נבחרות לשנה חדשה וטובה בהחלט

לאונרדו גורדון ביץ' צילום דור שרון1

ליאונרדו גורדון ביץ'

רשת פתאל פתחה הקיץ את המלון האורבני החדש שלה, השוכן במרכז תל אביב (הירקון 167) ומשקיף אל הטיילת ואל הים. המלון, שהושקעו בו 30 מיליון שח, עוצב בקפידה רבה ע"י מעצב הפנים, רובי ישראלי. העיצוב בחללים הציבוריים מאד ססגוני, עם דגש על גוונים של וורוד, כחול עמוק וירוק. הטפטים על הקירות  מקנים לו אווירה וינטג'אית ויחד עם זאת המראה שלו עדכני וחדשני ומשדר עכשוויות.  ברופטופ נמצאת בריכת השחייה, ממנה נשקף נופו של הים התיכון, כמו כן כולל המלון ספא, חלל אירועים, חדר אינסטגרם ייחודי, חדר כושר ועוד.

אתר מלון ליאונרדו גורדון ביץ'

לאונרדו גורדון ביץ צילום איה בו עזרי6
לאונרדו גורדון ביץ צילום איה בו עזרי

לאונרדו גורדון ביץ צילום איה בו עזרי6
לאונרדו גורדון ביץ צילום איה בו עזרי6

 

מלונות חדשים ברשת ישרוטל

רשת ישרוטל השיקה השנה שלושה מלונות חדשים המשתייכים לקבוצת מלונות Isrotel Design.

מלון גומא, המלון הראשון של ישרוטל של שפת הכנרת. במלון, שעבר שיפוץ נרחב בהשקעה התחלתית של כ-12 מיליון שקלים, יש 212 חדרים והוא כולל בריכת שחייה חיצונית מחוממת, עם נוף פתוח להרים ולכנרת, חדר כושר, לובי בר, מסעדה והכי חשוב - חוף ים צמוד.

בקיץ נפתחו עוד שני מלונות תל אביביים: 

בחודש יוני נפתח מלון פורט טאואר השוכן ברחוב הירקון 298 (אזור הנמל הצפוני). במלון 149 חדרים ושתי סוויטות; בריכת שחייה מקורה ומחוממת; וצמוד אליה חדר כושר צמוד לבריכה, בר ומסעדה הפתוחה גם לאורחים מבחוץ.

חודש לאחר מכן הושק מלון אלברטו, המלון הרביעי של הרשת בתל אביב. אלברטו שוכן בבבניין לשימור שנבנה ב-1913 , בפינת הרחובות נחלת בנימין ואחד העם, בסמוך למוקדי תרבות ובילוי נחשבים בתל אביב. בשיפוצו והתאמתו של המלון הושקעו 160 מיליון ש"ח, את עבודת האדריכלות של המלון ביצעו פייגין אדריכלים, ועיצוב הפנים שלו נעשה בידי מיכאל אזולאי, סטודיו מיכאל אזולאי.

במלון 91 חדרים, שתי סוויטות, שני חדרים עם ג'קוזי בקומת הקרקע, וחדרים עם מרפסת אנגלית בקומה 1-.  כחלק מבניין לשימור, החדרים מתפרשים על פני חמש קומות, בקומה החמישית יש רופטופ עם בריכה ובר. החודש תיפתח במלון מסעדת שף.

מלון אלברטו. צילום: אסף פינצ'וק
מלון אלברטו. צילום: אסף פינצ'וק

מלון אלברטו מרשת ישרוטל
מלון אלברטו מרשת ישרוטל

 

כתבות נוספות ב-Mood

רשת בראון

רשת בראון הייתה פורייה ביותר בשנת תשפ"ב ופתחה שלל מלונות חדשים. המלון הכי טרי, שנפתח ממש לפני שבוע הוא WOM BEACH בבית הטקסטיל, מלון הפודים השני של הקולקציה, אחיו הצעיר של WOM ALENBY.

לפניו נפתחו בראון ברוט האורבני, ששוכן בבניין "בית גאון" שנבנה בסוף שנות ה-70 והפך במהלך מקיף של התחדשות עירונית למלון מעוצב וחדשני, דייב דאון טאון ההיפסטרי שממוקם ברחוב יד חרוצים, דברה בראון, השוכן במבנה המיתולוגי של מלון דבורה ומפגיש את הקלאסיקה האירופאית עם התחכום הניו יורקי ותיאודור בראון הממוקם ברח' הרצל 10 במבנה לשימור ומתאפיין בעיצוב בו בולטים השילובים השונים בין הלבן לשחור. הלבן מסמל את העיר הלבנה, הלוא היא תל אביב של תקופת הבאוהאוס. השחור הוא חיי הלילה התוססים והעשירים של תל אביב של ימינו. אל אוסף הווילות האורבאניות הצטרפה השנה וילה בראון תל אביב - בניין משרדים מאובק משנות ה-80 הפך לווילה מעוצבת לעילא בהשראת וילות באיטליה.

בתשפ"ב התרחבה רשת בראון גם לתחום הנופש והשיקה בארץ את בראון אילת - מלון בוטיק רומנטי בן 84 חדרים מעוצבים ומפנקים ואת לייטהאוס אילת (לשעבר פאלמס), מלון משפחות מפנק באמצע העיר.

Brown Theodor Hotel Terrace
תיאודור בראון. צילום: אסף פינצ'וק

 

מלון באקסטייג'

רשת מלונות אטלס הידועה בעיצוב היצירתי והקונספטואלי של המלונות שלה פתחה הקיץ את אחד המלונות המיוחדים בתל אביב - מלון באק סטייג'. המלון שוכן במבנה מרשים ברחוב ששימש כמשכנו של תיאטרון אהל עד שנת 1969. רשת אטלס שיפצה את המבנה תחת תקן מחמיר של שימור. האדריכלים משה ורד ואמנון בר-אור שמרו על מעטפתו החיצונית, חזיתותיו (אפילו הלוגו של תיאטרון האהל נשאר על כנו), חדרי המבואה וגרמי המדרגות, אולם חללי הפנים שונו לחלוטין.

המלון כולל 48 חדרים, ברמות שונות של גדלים ומחירים, לובי וחדר אוכל יפהפה, בר, רופטופ ועוד כמה הפתעות שאסור לגלות.

מוזמנים לקרוא מה חשבנו על מלון באק סטייג'

Backstage Hotel 01
מלון באק סטייג' - צילום: נתן דביר

 

סלינה

רשת האירוח סלינה, הפופולארית בארץ ובעולם בקרב צעירים, מטיילים ונוודים דיגיטליים, לא קפאה על שמריה השנה ופתחה 3 בתי אירוח חדשים בישראל: Desert garden, מנתור מטולה ומנתור גליל מערבי.

בית ההארחה Desert garden במצפה רמון מעוצב כולו כמעיין אואזיס מרוקאי וכולל 14 סוויטות עם ג'קוזי פרטי וגלריית שינה, 17 חדרי משפחה מפנקים, 12 אוהלי גלמפינג המתאימים לזוגות ובריכה מפנקת עם בר, אוהל Wellness ומרחב עבודה בחללים הציבוריים. 'מנתור' מטולה הינו הלוקיישן הצפוני ביותר לרשת ומכיל 63 חדרים סה"כ במגוון רמות מחיר, מתחם Wellness, מטבח משותף ובריכה. מנתור גליל מערבי, הנמצא בקיבוץ לוחמי הגטאות, כולל 26 חדרים ברמות מחיר שונות ומתאפיין בחיבור לטבע וקהילה סביבו.

 

דיוויד קמפינסקי

השנה הצטרפה לקולקציית המלונות הישראליים גם חברה בינלאומית - רשת קמפינסקי העולמית פתחה את המלון הראשון שלה בתל אביב.  המלון, השוכן במבנה מודרני בגובה של 34 קומות ברחוב הירקון 51, כולל  250 חדרים, מתוכם 56 סוויטות, 2 בריכות מרכזיות, בר סיגרים ורופטופ בקומה ה-34. 

בואו לקבל הצצה למלון דיוויד קמפינסקי

דיוויד קמפינסקי
דיוויד קמפינסקי | צילום: דיוויד קמפינסקי

 

מלון מונטיפיורי בירושלים

מונטיפיורי הוא מלון הממוקם בלב העיר ברחוב שץ, בסמוך לשוק מחנה יהודה . זהו מלון אינטימי עם 48 חדרים.

לאחר שנים רבות בהן המלון נותר בחליפתו הישנה והאותנטית, בוצע במקום שיפוץ מקיף בהשקעה של קרוב ל-10 מיליון שקל, החל ממערכות המלון ועד לאיבזור וריהוט המלון והוא מותג מחדש כמלון אותנטי בוטיק במרכז ירושלים כיאה לאזור בו שוכן.

מהות השיפוץ הייתה עיצוב מודרני חדיש למלון תוך שמירה על אופיו האותנטי ירושלמי. לשם כך נעשה שימוש באלמנטים מסוג אבנים ירושלמיות בתוך החדרים, שימוש בריהוט עבודת יד של נגריות מובילות בארץ ושילוב של אלמנטים כגון שיש/אבן/עץ טיבעי והכל בכדי להעניק חזות שכזו למלון.

על העיצוב והנראות אחראי אדריכל אריה דבילנסקי, מומחה לעיצוב ותכנון בתי מלון. בנוסף לחידוש נראות המלון הוחלט לנצל ההזדמנות ולהטמיע מערכות טכנולוגיות שלא היו קיימות במלון. כלל המערכות הוחלפו במערכות חכמות ויעילות וכן גם הותקנו מערכות אוטומיזציה בתהליכי הכנסת אורחי המלון.

אתר מלון מונטיפיורי