אל על תוציא טיסות מיוחדות ביום שבת הקרוב להחזרת לוחמים עם צו 8

לראשונה מאז 1982 אל על תטוס בשבת. הטיסות ללא מטרות רווח ובמימון משותף של אל על וגופים פיננסיים אמריקאים. החיילים יוטסו ללא תשלום

אל על
מטוס אל על | צילום: דוברות אל על

אל על תפעיל ביום שבת הקרוב (14/10) שתי טיסות חילוץ במטוסים רחבי גוף מסוג 787, לארה״ב ולמזרח בכדי להשיב ארצה חיילי מילואים שקיבלו צו 8 ואנשים שהגעתם לארץ חיונית.

הטיסות מופעלות במחיר עלות ולא מטרת רווח במימון משותף של אל על וגופים פיננסים גדולים בארה"ב.

כידוע, חברת אל על לא טסה בשבת מאז 1982 ודאגה לשמר את הסטטוס קוו הזה לאורך עשורים רבים. טיסות אלו מוגדרות כ״פיקוח נפש״ וקיבלו את כל האישורים ההלכתיים הרלוונטיים.

הרשמה לטיסות תתאפשר בקישור המצורף

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

טיסות חילוץ נוספות ללא עלות מבנגקוק ומדריד

בנוסף על שתי הטיסות מארה"ב, יתקיימו שתי טיסות חילוץ נוספות ללא עלות מבנגקוק ומדריד עבור אנשי כוחות הביטחון, אנשי מילואים עם צו 8, וכוחות חילוץ והצלה.

גם טיסות אלו מוגדרות כ״פיקוח נפש״ ועברו אישורים הלכתיים של הגורמים הרלוונטים.

הטיסות הנוספות יופעלו באותה המתכונת ויהיו פתוחות להרשמה ללא עלות, במימון מלא של אל על עבור מחזיקי צו 8, אנשי כוחות הביטחון וצוותי רפואה והצלה שהגעתם לארץ חיונית.

הטיסה ממדריד לתל אביב מתוכננת לצאת ביום שישי 13/10 בשעה 23:00 (שעון מדריד) והטיסה מבנגקוק לתל אביב מתכוננת לצאת ביום שבת 14/10 בשעה 09:00 (שעון בנגקוק)

הטיסות מתבצעות בתיאום משרד התחבורה ועל פי אישור של משרד הביטחון.

הרשמה לטיסות תתאפשר בקישור המצורף

אל על ממשיכה במאמצים לשמר את הגשר האווירי למדינת ישראל וממנה, וכן להשיב הביתה כמה שיותר ישראלים. אנו נמשיך במשימה חובה זו ככל שיידרש.

היום ואתמול יצאו טיסות חילוץ של חברת הבת של אל על, סאן דור, להחזיר ישראלים מאיסנטבול אשר כל הטיסות הזרות אליה וממנה בוטלו.

מפרוץ האירועים הטיסה אל על כ-70 אלף נוסעים בכ-350 טיסות, תגברה את לוח הטיסות בלמעלה מ-30 טיסות כדי לסייע לישראלים לחזור מכל רחבי העולם, ושיבצו מטוסים רחבי גוף לטובת הגדלת היצע המושבים.