סרי לנקה ואיסווירה במרוקו - ארקיע עולה על הגל עם שני יעדים מפתיעים

לאחר שהכריזה על פתיחת קו חדש לאיסווירה במרוקו, מודיעה השבוע חברת ארקיע כי התחדשה ביעד חדש ובלעדי: סרי לנקה. שני היעדים אהובים במיוחד על גולשי גלים, אבל יש בהם עוד הרבה מה להציע לכלל המטיילים הישראלים

גולשים בסרי לנקה
גולשים בסרי לנקה | צילום: Shutterstock

טיסות ישירות לסרי לנקה

סרי לנקה הוא אחד היעדים הפופולריים במזרח, אליו טסים מדי שנה עשרות אלפי ישראלים. עד כה ניתן היה להגיע לסרי לנקה רק בטיסות קונקשן ארוכות ומעתה, בזכות קיצור הטיסות למזרח, סרי לנקה קרובה מתמיד עם טיסה שאורכת כ-6 ורבע שעות בלבד..

ארקיע תחל לטוס לסרי לנקה בטיסות ישירות מסוף חודש אוקטובר הקרוב, כשטיסת הבכורה תערך ביום שלישי 31.10.23.

החברה תפעיל בשלב הראשון טיסה שבועית מתל אביב - בימי שלישי  ומסרילנקה בימי רביעי. הטיסות יופעלו במטוסי האירבס 321 Neo  של החברה. .

מחירי הטיסות הינם החל מ 599$ לטיסה הלוך ושוב. כשיהיה ניתן  לרכוש גם חבילות הכוללות בתי מלון מהטובים בסרי לנקה.

לחובבי הגלישה, החברה תציע אפשרות להטסת גלשנים אישיים.

לדברי עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "לאחר מאמצים רבים של כל הגורמים הישראלים והסרילנקים זה קורה. טיסות ישירות לסרי לנקה. תודה מיוחדת לרת"א ישראל (רשות התעופה האזרחית הישראלית) ולרשויות הביטחון הישראלי על מאמצים עילאיים לפתיחת היעד בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות בסרילנקה שעשו מאמץ הדדי. נשקול להוסיף תדירויות נוספות בהמשך".

סרי לנקה
סרי לנקה

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

גם איסווירה על המפה

בשבוע שעבר ארקיע חתמה על הסכם היסטורי עם לשכת התיירות של מרוקו הכולל שיתוף פעולה רחב לקידום יעדי תיירות במדינה לקהל הישראלי. במסגרת ההסכם ארקיע משיקה לראשונה קו טיסות ישיר לאיסווירה מישראל.

איסאווירה הינה עיר מרתקת המשלבת היסטוריה, חופים, ומורשת עתיקת יומין של מרוקו, ובשנים האחרונות הפכה למרכז תרבות, פסטיבלים ואירועים תרבותיים. באיסאווירה מורשת יהודית מפוארת וכתבי קודש ופולחן יהודי וחיים בצוותא בין מוסלמים ויהודים במשך דורות רבים.

ארקיע תציע לנוסע הישראלי טיסות החל מ-199$ לכיוון, חבילות נופש הכוללות כרטיסי כניסה לפסטיבלי מוזיקה בחודש אוקטובר וטיולים מאורגנים בין 4-9 לילות, שישלבו בין מרקש לאיסווירה החל מ-999$ לאדם.

הטיסות יחלו בחודש אוקטובר ויצאו מישראל בימי ראשון. ארקיע תאפשר לשלב בין יציאות/חזרות מאיסאווירה ולמרקש.

לדברי גדי טפר, יו״ר ארקיע: ״מדובר בהסכם היסטורי אשר יאפשר לישראלים ליהנות מיעד ייחודי המציע פסטיבלים, תרבות, חוף ים יפיפיה וארכיטקטורה ייחודית של העיר. שיווק היעד הינו חלק מהאסטרטגיה שלנו להציע לקהל הישראלי יעדי תרבות  מרתקים, אנחנו שמחים להשיק יעד עשיר בתרבות ומורשת יהודית עבור התייר הישראלי".

מטוס ארקיע
ארקיע credit="יחצ ארקיע