לילה ב-35 אחוז הנחה, כרטיס טיסה שני בחצי מחיר: מבצעי בלאק פריידיי

כפרי הנופש והצימרים פתוחים ומציעים הנחות על אירוח, במלונות מציעים חופשה מוזלת החל מינואר וחברות התעופה מציעות מבצעים כגון 50 אחוז הנחה על כרטיס טיסה שני - כל הפרטים על מבצעי בלאק פריידי

זמן צפייה: 00:43

רשת מלונות מטיילים: 35 אחוז הנחה

רשת מטיילים מפעילה אתרי אירוח כפרי ומלונות לאוהבי טיולים וחופש - שלושה מהם פתוחים גם בימים אלה, תחת מגבלות הקורונה ולפי הנחיות משרד הבריאות: מלון מטיילים על הירדן (וילג'), מלון מטיילים מלכיה ומלון מטיילים ארץ דפנה.
חווית האירוח כוללת אירוח אישי, ביתי ומוקפד בחדרים נוחים ונעימים וארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת לחדרים בסלסלת פיקניק.

במלונות מידע מעודכן על אירועים מיוחדים, טיולים בצפון, אטרקציות בצפון, אטרקציות לילדים ואתרים מיוחדים נמצא בכל מלון לטובת האורחים והמטיילים.

המבצע: לרגל מבצעי הבלאק פריידיי, תוכלו ליהנות מ-35 אחוז הנחה ברשת. קוד הקופון תקף למזמינים עד 30.11 | ההטבה תקפה להזמנת חופשה עד 28.2.21 ולהזמנות חדשות בלבד.

ארץ דפנה
לנפוש ולטייל. ארץ דפנה, מלונות מטיילים | צילום: איה עזרי

אולי יעניין אתכם גם:

ספוט הוסטל תל אביב ופוסט הוסטל ירושלים: 40 אחוז הנחה ל-2021

במלונות ספוט הוסטל התל אביבי ופוסט הוסטל הירושלמי מזמינים אתכם לשריין את החופשה שלכם לשנה הבאה:

המזמינים אירוח בטווח תאריכי המבצע 18.11-01.12 יהנו מ-40 אחוז הנחה למימוש עד סוף שנת 2021.

ביטול אפשרי עד 48 שעות לפני מועד האירוח | חדרים פרטיים בלבד.

פוסט הוסטל, ירושלים
להזמין חופשה לשנה הבאה. פוסט הוסטל, ירושלים | צילום: בן רוטשטיין והגר דפלוט

חברת Booking - הטבות החל מ-30 אחוז הנחה

מבצעי הבלאק פריידי יופיעו באזור ייעודי בתוך אתר Booking.com החל מיום ה', 19 בנובמבר, ויהיו זמינים עד אחד בדצמבר 2020. הגולשים יוכלו לחפש את מקום האירוח בו הם מעוניינים לשהות, ולבחור מועד לשהייה במחיר מוזל בכל תאריך עד סוף השנה הבאה, 31 בדצמבר 2021. בבוקינג מציעים אפשרויות ביטול בחינם (המדיניות משתנה בהתאם למקום האירוח) ומספקים מידע בנוגע לרמת הניקיון של מקומות האירוח.

מלונות בראון: 50 אחוז הנחה

בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי במלונות בראון - לרגל ימי המבצעים האינטרנטיים הבינלאומיים מציעים ברשת 45 אחוז הנחה + 5 אחוז הנחה בהזמנה ישירה מאתר מלונות בראון בלבד על כל סוגי החדרים (התשלום בעת המימוש. מדיניות ביטולים גמישה בהתאם להנחיות). בנוסף, ברשת בראון מציעים מבצעים על חבילות אירוח וספא במחירים מיוחדים ובתשלום מראש בלבד.

המבצע בין התאריכים 19.11.20-01.12.20 לחופשה בתאריכים 13.12.20-31.12.21, בהזמנה ישירה מאתר מלונות בראון בלבד.

הוטל בובו בראון, תל אביב
מלון בובו בראון, תל אביב | צילום: מקס קוברסקי

קתאי פסיפיק - 50 אחוז לכרטיס השני

מבצעים מיוחדים לבלאק פריידי - לטיסות בין ה-1.4.2021 ל-31.10.2021 – בזכותם הלקוחות יכולים לתכנן את הטיול הבא שלהם עם המשפחה או החברים. המבצעים המיוחדים יינתנו בהזמנה באתר קתאי פסיפיק עד ל-30 בנובמבר ב-23:59.

במסגרת חגיגות הבלאק פריידי, הלקוחות יכולים לנצל גם את מבצע ה"נוסעים יחדיו" – הנחה של 50 אחוז על כרטיס שני בהזמנה; והנחה נוספת של 25 אחוז על כל כרטיס לאחר מכן.

כמו כן, עבור כל הכרטיסים שיירכשו במסגרת המבצע, החברה תכפיל את תרומתה להפחתת פליטת הפחמן, כך שהלקוחות יכולים לטייל ולתרום לכדור הארץ.

מבצעים ליעדים הפופולריים: מחירי הכרטיסים במחלקת התיירים ליעדים פופולריים כמו תאילנד מתחילים מ-810 דולר ואוסטרליה מ-1330 דולר. חדשות טובות גם לאוהדי הספורט שמתכננים להגיע לאולימפיאדת טוקיו 2021 ביולי וייהנו ממחירי כרטיסים שמתחילים מ-830 דולר.

כחלק מההבטחה של החברה ל"טיסה בראש שקט", קתאי פסיפיק מאפשרת ביצוע שינויים בכרטיס ללא עלות למשך של עד שנה מיום הכרטוס (פרטים נוספים באתר החברה). החברה מחזיקה בדירוג 5 כוכבים בבטיחות מפני קורונה, כך שהנוסעים יכולים לטוס בביטחון עם קתאי פסיפיק, שאף הרחיבה את אמצעי הזהירות שלה משלב הצ'ק אין ועד הנחיתה.

קתאי פסיפיק
לתכנן כבר עכשיו את החופשה הבאה | צילום: יחצ