למרות המלחמה ואזהרת המסע סאן דור וארקיע משיקות יעדי טיסה חדשים

סאן דור תפעיל במהלך חודש נובמבר טיסות לוורשה, פולין ולקישינב, מולדובה, בעוד ארקיע תפעיל קו טיסות לבלגרד, סרביה. בנמל התעופה בן גוריון הוצב בשבוע שעבר מיצג תמונות החטופים ואילו חברת ישראייר יזמה את הכיתוב על מטוס של החברה #bringthemhome ועיטורו בסרט צהוב. חדשות התעופה

תמונות החטופים בנמל התעופה בן גוריון
תמונות החטופים בנמל התעופה בן גוריון | צילום: סיוון פרג'

לצד אזהרת המסע הגורפת שפורסמה בסופ"ש שעבר, ולמרות החשש בענף התעופה כי הביקושים, הנמוכים גם כך בעקבות המלחמה, ירדו עוד יותר, חברות התעופה הישראליות לא שוקטות על שמריהן ומעדכנות כמעט בכל שבוע את לוח הטיסות כדי להתאים אותו לדרישות.

 

סאן דור מקבוצת אל על משמרת את הקשר עם פולין

סאן דור מקבוצת אל על תפעיל, במהלך חודש נובמבר, שתי טיסות שבועיות לוורשה, בימים שני ורביעי, כאשר הטיסה הראשונה צפויה להמריא בתאריך 8 בנובמבר, 2023. הטיסות לוורשה, נוספו לאור הביקוש מצד הקהילה המקומית וכדי לשמר את הגשר האווירי בין ישראל לפולין. כמו כן, תפעיל סאן דור, שתי טיסות שבועיות לקישינב, בימים ראשון וחמישי, החל מתאריך 9 בנובמבר 2023.

סאן דור ממשיכה לתגבר את הטיסות ביעדים השונים כמענה לפניות ולביקושים בתקופה זו ומפעילה 11 טיסות שבועיות ללרנקה, קפריסין, 8 שבועיות לטביליסי, גיאורגיה ו- 2 טיסות שבועיות לסלוניקי, יוון.

במקביל, אל על מתאימה את תדירויות הטיסות ליעדים הסדירים בהתאם לביקושים המשתנים, וליעדים לגביהם יש אזהרת מסע, אנו ממליצים להתעדכן בלוח הטיסות באתר אל על.

מוקדי השירות של אל על ממשיכים לפעול במספר 039771111, בוואטסאפ ובמסנג׳ר (דרך פייסבוק).

לינק לביצוע פעולות עצמאיות באתר אל על

 

כתבות נוספות ב-mood:

ארקיע מעדכנת את לוח הטיסות

אל היעדים עליהם הצהירה ארקיע בשבוע שעבר  (ורשה, קישינב, לרנקה, פריז ואתונה) הוסיפה ארקיע גם טיסות לבלגרד, סרביה (והורידה את קו הטיסות לסופיה, בולגריה).

זה לוח הטיסות העדכני של ארקיע:

פריז - 2 טיסות שבועיות בימים א' ה'
אתונה - טיסה יומית
לרנקה - טיסה יומית
קישינב - 3 טיסות שבועיות בימי א' ג' ה'
בלגרד - 2 טיסות שבועיות בימים ב' ו'
וורשה - 4 טיסות שבועיות בימי א' ב' ד' ו'

פרטים באתר ארקיע

 

גם ישראייר מעדכנת יעדים ותומכת בחטופים

חברת ישראייר פרסמה את יעדי ישראייר ותדירות הטיסות השבועיות לשבוע המתחיל ב- 5.11, מן הלוח עולה כי נכון לשבוע זה הפסיקה ישראייר את פעילות הקו לטביליסי ולדובאי. בשבוע הבא תוסיף ישראייר גם את רומא ובודפשט לרשימת היעדים.

זה לוח הטיסות העדכני של ישראייר לשבוע הנוכחי:

אתונה - 2 טיסות יומיות.

לרנקה - 1 טיסה יומית.

בטומי - 3 טיסות שבועיות

קישינב - 3 טיסות שבועיות

ורנה - 2 טיסות שבועיות

באקו - 2 טיסות שבועיות.

אילת - 1 טיסה יומית

 פרטים באתר החברה

כחלק מתמיכתה במאבק להחזרת השבויים והחטופים הביתה , יזמה חברת ישראייר לראשונה כיתוב על מטוס של החברה #bringthemhome ועיטורו בסרט צהוב זאת במטרה להעלות את מודעות נושא השבויים והחטופים ברחבי העולם ובארץ ביעדים אליהם החברה טסה.

יוזמה זו מצטרפת למבצע קרובים ללב, במסגרתו, ישראייר מאפשרת רכישה של כרטיסים לאילת ב 69 ש"ח בלבד לכיוון עבור משפחות המפונים המבקרים את קרוביהם באילת, וכן לתושבי העוטף המגיעים לתל אביב וחוזרים לאילת וכן, לצוותים רפואיים הטסים לסייע בטיפולים למפוני העוטף.

כיתוב #bringthemhome על מטוס ישראייר
כיתוב #bringthemhome על מטוס ישראייר ועיטורו בסרט צהוב | צילום: באדיבות ישראייר

 

מיצג תמונות החטופים בשדה התעופה

היוצאים מישראל כמו גם השבים אליה לא יוכלו להתעלם מכ-240 החטופים המוחזקים בשבי החמאס.

בנמל התעופה בן גוריון הוצב בשבוע שעבר מיצג תמונות החטופים. המיצג הוצב לאורך השדרה המובילה אל אולם הנוסעים היוצאים ולאורך שדרת הנוסעים הנכנסים לישראל.

תמונות החטופים בנמל התעופה בן גוריון
תמונות החטופים בנמל התעופה בן גוריון | צילום: סיוון פרג'