הקסם נמשך: מופע "WOW" חדש באילת

"NEW WOW SPLASH 2" הוא מופע הקרקס החדש בסדרה המרהיבה לכל המשפחה. ירדנו לאילת כדי לדבר עם הבמאי חנוך רוזן והאמנים, וגילינו שהקסם מתרחש גם מאחורי הקלעים

זמן צפייה: 00:09

נוסעים לאילת בקיץ? מיציתם את האייסמול והטיילת? יש לנו הצעה לבילוי קצת אחר שיתאים לכל המשפחה. "NEW WOW SPLASH 2" הוא המופע ה-13 בסדרת המופעים של ישרוטל בבימוי חנוך רוזן ובהפקת 'טבת הפקות' שמציגים כבר 15 שנים בתאטרון ברויאל גארדן אילת. במופע החדש ניצבת בריכה במרכז הבמה, ומשתתפים בו עשרות אמנים וירטואוזים מהעולם באקרובטיקה, פעלולים וריקוד, המופע משלב וידאו ארט, קומדיה ואינטראקציה עם הקהל.

>>לא רק ים: כל הדברים שהכי כדאי לכם לעשות באילת

גם המופע הקודם התמקד במוטיב המים, אבל רוזן אמר כי "הפעם הסטייל אחר, במופע הקודם היו אגם ויצורי מים והפעם יש עיר גדולה וחבורות רחוב. החום גורם לאנשים לקשיחות, וכשיוצאים מים מצינור, האנשים מתרככים, והמריבה הופכת לחגיגה במים".

''המים גורמים לאנשים להתרכך'' WOW SPLASH 2 | צילום: בועז סמוראי

כל שנה המופע והאמנים מתחדשים, ואיתורם דורש תחקיר מעמיק, "אנחנו מחפשים בכל העולם את האומנים הטובים ביותר. זו העבודה הכיפית בעולם" סיפר רוזן. "צריך למצוא אותם בערך שנה מראש כי הם סגורים לשנים קדימה, וצריך כל פעם לחדש. עשינו וואוו על הקרח, על אהבה, בסגנון לטיני, ועוד. אני צריך לחדש ב"וואוו", בפסטיגל וגם לאשתי", הוא צחק.

רוזן סיפר שבהתחלה אמנים פחדו להגיע לישראל, אבל המצב השתנה. "המופע התפרסם ואמנים רוצים לבוא כי זה לא מופע רגיל של קרקס נודד. זה מופע של שנה, לכן התפאורה מורכבת, האפקטים משוכללים והרמה גבוהה. בנוסף, הקהל הישראלי חם מאוד".

מהמיטה לבריכה: המלון שהוא גן עדן על המים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_sdly77ou' duration='75'']

"יש אמנים בינלאומיים שהתאהבו בישראלים"

כל המופיעים מגיעים מחו"ל. רוזן הסביר למה אין הרבה ישראלים בעולם הזה: "אמני קרקס חיים חיי נדודים וישראלים רוצים להיות עם המשפחה. עולם הקרקס הישראלי בחיתוליו, ולמדינות אחרות יש מסורות של עשרות שנים".

רוזן סיפר שהמפגש בין האמנים מהעולם יוצר דברים מיוחדים "הם מגיעים לשנה וחצי, בדרך כלל בגיל צעיר, היו שהתחתנו והביאו ילדים. היו גם שהתחתנו עם ישראלים". סיפור כזה קרה לאקרובטית בת 33 מקנדה בשם לינור. "הקאסט מוחלף בכל מופע כי בניגוד לתאטרון, בתחום הזה לכל אומן יש קטע אחד שהוא עושה כל החיים, ומגיע בו לשלמות" הסביר רוזן. "ללינור יש נאמבר עם כדורים שביצעה שנה שעברה. היא ביקשה להישאר גם במופע החדש כי מצאה אהבה עם ישראלי. היא אמרה לי 'אני מוכנה להישאר בתור רקדנית. מצאתי את אהבת חיי, אתה חייב למצוא לי תפקיד'. אני שמח שהשארתי אותה. לא רק שעשיתי מעשה טוב – היא גם מצוינת כרקדנית".

''המופע והמשתתפים משתנים לגמרי כל שנה'' WOW SPLASH 2 | צילום: בועז סמוראי

לינור סיפרה שהכירה את בן הזוג אחרי המופע. "אנשים מגיעים לישראל כדי למצוא משהו, ואני מצאתי אהבה ואושר. זה חלום שהתגשם". על מזג האוויר באילת אמרה "אני מקנדה, אני מעדיפה 40 מעלות על מינוס 40".

בקטע אחר במופע אמן באלאנס מאזן נוצה על כ-20 ענפים. "בנאמבר הזה צריך סבלנות וריכוז מהקהל והתלבטנו אם להביא אותו לישראל, יש לנו בעיות קשב וריכוז כעם" אמר רוזן, "הבאנו אותו למופע ניסיון, וזה אחד הנאמברים שקיבלו הכי הרבה תגובות".

אמן הבאלנס הוא אנדרס מניו יורק, שסיפר כי "זה דורש ריכוז, כח ותקווה. בכל ערב אני דואג שאפיל את המבנה". כשאנדרס נשאל מה דעתו על ישראל הוא ענה כי "לפעמים היא נינוחה ולפעמים מורכבת".

המופע אורך שעה וחצי ומתאים לכל המשפחה, מגילאי 4 ומעלה.

---------------------------------------------------------------------------------------

מחירי כרטיסים: אורח ישרוטל – 95 ₪ אורח חוץ – 130 ₪ אזרח ותיק/תושב אילת – 115 ₪ (עם הצגת תושב / תעודת אזרח ותיק) *מחיר מוזל עבור קבוצות, בתיאום מראש.

זמני מופע: מידי ערב, בשעה 20:30, פרט ליום ראשון (ייתכנו שינויים)

לבירורים והזמנות: ,08-6386701 או 8748*, בקופת התיאטרון ומלונות הרשת

מה הכי שווה לקנות באילת ואיפה? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_315' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7c8y5pd7' duration='52'']