עולם חדש נפתח: אלו היעדים החדשים של חברות התעופה הפופולריות על הישראלים

וויזאייר וישראייר, שתי חברות התעופה הפופולאריות בקרב נוסעים ישראלים בשנתיים האחרונות, מתחדשות עם יעדים חדשים ומרעננות את האופציות לטיולים וחופשות כבר מהחורף הקרוב ובקיץ 2023

Yerevan 456385603 1917 720

יֶרֶוָואן בארמניה ומלגה בספרד - ישראייר מתרחבת ומתחדשת 

מה-1 לנובמבר החלה ישראייל להפעיל טיסות ישירות, שבועיות ובלעדיות ליעד כמעט חדש לגמרי למטייל הישראלי, העיר יֶרֶוָואן, בירת ארמניה, השוכנת באזור הקווקז. זו הפעם הראשונה שחברת ישראייר מפעילה טיסות לנמל התעופה הבינלאומי של ארמניה השוכן במרחק של 12 קילומטר מירוואן, משך הטיסה כ-2.5 שעות.

בשבוע שעבר דיווחה ישראייר כי היא משיקה גם יעדים חדשים בעונת אביב קיץ 2023:

 

כתבות נוספות ב- Mood

 

לראשונה היא תפעיל טיסות ישירות ובלעדיות למלגה בספרד. קו הטיסות יחל לפעול החל מ- 16/5/23 בכל יום שלישי. מלגה, אשר הטיסה אליה מישראל אורכת כ- 5:50 שעות, היא העיר החמישית בגודלה בספרד ובירתה של  קוסטה דל סול - "מפרץ השמש". מלגה ממוקמת על רצועת החוף בריביירה הספרדית ונחשבת לאחת מהערים היפות והצבעוניות ביותר בספרד. 

בנוסף יתווספו ללוח הטיסות יעדים חדשים של החברה לחאניה בכרתים, ליסבון בפורטוגל ונאפולי בדרום איטליה.

Mijas,street.,charming,white,village,in,andalusia,,costa,del,sol.
רחוב במלגה

איפה זה סוצ'בה? וויזאייר מפתיעה ביעד לא מוכר

חברת הלואוקוסט ההונגרית Wizz Air משיקה קו ישיר מת״א לברצלונה. אמנם זה איננו יעד חדש בקרב ישראלים - אל על וישראייר כבר טסות ליעד הזה שנים רבות, אולם זו חברת הלואוקוסט היחידה שמציעה טיסות זולות לבירה הקטלונית הפופולארית. הקו החדש יחל לפעול ב-9 בינואר 2023 במתכונת של 4 טיסות שבועיות

קו נוסף עליו הכריזה וויזאייר  הוא לעיר סוצ'בה שברומניה. הקו מצטרף לרשת היעדים של ויזאייר ברומניה, ביניהם בוקרשט, יאשי וקלוז' נאפוקה. גם הקו לסוצ'בה יחל לפעול ב-9 בינואר 2023 ויהיה על בסיס 2 טיסות שבועיות.