לכבוד השנה החדשה - שני מלונות חדשים ומסקרנים עם קונספט הוליסטי

מצד אחד מלון כנען המעודד חיבור בלתי אמצעי אל הטבע, הרוגע, הרוחניות והשלווה הפנימית, מתכתב עם עונות השנה ומציע נוף גלילי ומצד שני מלון הג'ורג', האורבני למהדרין, המתמקד בשבע חוויות אורבניות של חיי היומיום ומציע נוף של מגדלים תל אביביים. בואו להכיר 2 מלונות חדשים

Canaan Hotel Deluxe Room 02
מלון כנען נפתח מחדש | צילום: איה בן עזרי

מלון כנען, צפת

מלון ׳כנען׳ היוקרתי, שנפתח ממש לאחרונה, הינו מלון למבוגרים בלבד, מקולקציית Fattal Limited Edition, המבוסס על תרבות ה-Wellness וה-Wellbeing וממוקם על ראש הר כנען המשקיף על נוף עוצר נשימה של צפת העתיקה, הר מירון, הגליל והכנרת.

אם השם "כנען" נשמע לכם מוכר זה לא במקרה, במקום פעל מלון מרפא ותיק ויוקרתי שנסגר לפני הקורונה. רשת פתאל שיפצה את המבנה מהיסוד ופתחה את המלון מחדש בבהשקעה של כ 100 מיליון ש"ח ותכנון של אדריכלית הפנים, אפרת קיסוס מקליס.

המלון, שהינו השני בקולקציית היוקרה של פתאל, מאמץ את גישת ה-SLOW STAY המעודדת האטה ב "מרוץ החיים", הנאה "מהרגע" ומציאת החיבור בין הגוף לנפש ומזמין את האורחים להעשיר את עולמם באמצעות מגוון סדנאות מלמדות, סיורים מעצימים, אימונים מיוחדים ושלל חוויות לצד טיפולים מפנקים בספא חלומי ורגיעה במתחם מרווח.

כמו כן יש שימת דגש במלון, החל מהעיצוב ועד לקולינריה, על קיימות ואקולוגי, כך למשל כל הנגרות והרהיטים במלון נבנו מעצי טיק ממוחזרים בני כ- 200 שנים שעובדו ועוצבו בקפידה מחדש, הווילונות בחדרים עשויים מפשתן, בקבוקי הסבון נוצרו מחומרים ממוחזרים מפסולת באוקיינוס, בקבוקי המים עשויים מקרטון, הפקקים שלהם עשויים קנה סוכר והם מכילים מי מעיין טבעי ועוד.

בהיבט הקולינרי - מסעדת מלון 'כנען' מציעה תפריט עשיר ובריא תוך דגש על חומרי גלם איכותיים ומיצוי טעמים וריחות על ידי טכניקות בישול מתקדמות.  התפריט המיוחד, אשר נבנה בעצת טובי המומחים הקולינריים, שואב את השראתו מהמיקום המיוחד, תוך שימת דגש על נושא הבריאות וה-Wellness ומציע לאורחים תוצרת עונתית מקומית.

מלון כנען
קולינריה כנענית - דגש על חומרי גלם איכותיים | צילום: איה בן עזרי

העיצוב של מלון כנען הינו בהשראת הטבע הגלילי המשתקף בכל פינה ומיקומו הגאוגרפי וההיסטורי, תוך חיבור בין עבר והווה ארץ ישראלי, היוצרים הרמוניה טבעית מתוחכמת וחוויה ייחודית ושונה בכל אחת מעונות השנה.

המלון כולל 119 חדרים ביניהם שתי סוויטות ייחודיות ומיוחדות, האחת משקיפה על הכנרת והגולן והשנייה על הגליל והר מירון, שלוש סוויטות נוספות ועוד שישה חדרי ג'וניור סוויט ייחודיים הכוללים ג'קוזי בסלון המשקיף על הנוף.

מתחם הספא משתרע על פני שתי קומות וכולל 15 חדרי טיפול זוגיים עם מגוון טיפולים רחב, בריכה מקורה, ג'קוזים חיצוניים שמשמשים כנקודת תצפית לנוף, ארבע סאונות עם חלונות ענק לנוף, חמאם טורקי וחדר כושר מפנק.

עוד במלון - אוסף אמנות עכשווית מקורית ומקומית, אשר נאצר בקפידה על ידי אוצרת אוסף פתאל, איריס ברק, ושותפתה לפרויקט, ורד גדיש, תוך התייחסות לרוח המקום הייחודית.

בעוד כחודש ייפתח במקום גם בר היין '26.8' הממוקם בגינה הפנימית של המלון, אשר תפריטו מבוסס על חקלאות עונתית מקומית ושימוש בחומרי גלם המגיעים מיצרנים ומגדלים בקרבת המסעדה, שהמרוחק בהם נמצא ברדיוס של 26.8 ק"מ בלבד. האורחים יכולים גם לשבת בלובי-בר, המעוצב למשעי בסגנון סלוני חם, וליהנות ממבחר יינות מיקבים מקומיים, קוקטיילים ומנות מיוחדות.

כתובת: הגדוד השלישי 106, צפת

Canaan Hotel Lobby 01
הלובי של מלון כנען | צילום: איה בן עזרי
מלון כנען
ג'אקוזי מול הנוף | צילום: איה בן עזרי

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

The George Tel Aviv, תל אביב

The George Tel Aviv הוא מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית אלקו הוספיטליטי שעתיד להיפתח באוקטובר 2023. המרחב מכיל בתוכו 7 חוויות אורבניות של חיי היום יום (Live, Work, Meet, Celebrate, Dine, Stay and Relax) המיועדות למקומיים ומקומיים זמניים.

המלון ממוקם בשכונת הרכבת (בין רחוב המסגר לרחוב מנחם בגין), באיזור שמתפתח כעת מבחינה קולינרית, עשר דקות הליכה משדרות רוטשילד. את תכנון המבנה הוביל משרד האדריכלים MYS, יסקי-מור-סיון אדריכלים, והוא עוצב על ידי הסטודיו של המעצב הבינלאומי לזארו רוזה ויולן.

The George Tel Aviv Room 1004
The George Tel Aviv, תל אביב | צילום: עמית גירון

הג'ורג' כולל 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת ומציע ארבע חוויות קולינריות בהובלת השף ברק אהרוני, ביניהן מסעדת 'פרדס' שתגיש מנות מסורתיות בביצוע עכשווי. בקומת הכניסה למלון תיפתח קפיטריה ומעדניה של 'משק עפאים',שתציע תוצרת המבוססת על תוצרת חוות עפאים לחקלאות בת קיימא. באזור ה- Loft יוגשו ארוחות בוקר, צהריים וערב, לצד תפריט קוקטיילים ואלכוהול מובחר ותפריט יינות עשיר, ולצד הבריכה על הגג נמצא בר הבריאות Deck Bar שמגיש תפריט מזין ובריא.

לג׳ורג׳ יש גם אוסף אמנות ישראלית ייחודי, שנאצר בשיתוף גלריה גורדון ומכיל בתוכו מאות עבודות מגוונות של אמנים ישראלים כולל מיצבים ייחודיים שנעשו במיוחד עבור המלון.

בנוסף יציע הג'ורג' מועדון חברים המיועד לכל מי שמחפש מרחב מעורר השראה, מקום לעבודה, לפגישה, לבילוי או למנוחה. חלל עם הופעות, הרצאות ומוזיקה, בקברט תל אביב עכשווי. החברים של הג׳ורג׳  ייהנו מאירועים שבועיים ייחודיים הכוללים מוסיקה חיה, הופעות אינטימיות, מפגשים, הרצאות ועוד.

כתובת: רחוב ישראל טל 2 תל אביב

The George Tel Aviv
הבריכה של מלון The George Tel Aviv | צילום: הדמייה
The George Tel Aviv Room 1006
The George Tel Aviv | צילום: עמית גירון