טיסות הלוך ושוב החל מ-144 דולר: למי שרוצה לברוח לחו"ל בימים הקרובים

אי הוודאות גרמה לכם לחשוב על גיחה ספונטנית לחו"ל בימים בימים הקרובים? בדקנו לאילו יעדים נותרו עדיין טיסות במחירים סבירים ברגע האחרון

Cyprus Cyprus לרנקה
לרנקה החל מ-144 דולר | צילום: Dimitris Vetsikas from Pixabay

נתחיל עם צפירת הרגעה: נכון ליום רביעי בצהרים אין שום שינוי בהוראות פיקוד העורף, נתב"ג פתוח ופועל כסדרו וכמעט אף חברת תעופה לא ביטלה טיסות בצורה גורפת (למעט יונייטד איירליינס ודלתא).

אל על, ארקיע וישראייר אף הגדילו ראש והוציאו הודעות לתקשורת וידעו את הציבור כי הן ממשיכות לפעול כרגיל על פי לוח הטיסות המתוכנן ופועלות בהתאם להנחיות גורמי הבטחון ונמצאות בקשר רציף  עם רשות התעופה האזרחית.

קבוצת לופטהנזה שהשעתה את טיסות כל חברות הקבוצה לביירות עד 5 באוגוסט, דווקא מרחיבה את טיסותיה לארץ, אם כי חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה תבצע, בטיסות הלילה, עצירת ביניים טכנית בלרנקה בדרך מפרנקפורט וממינכן לנתב"ג.

בכל זאת ייתכן ויש מי שקצת מרגיש לחוץ מהמצב ומאי הוודאות הכרוכה בו ומחפש לברוח כבר בימים הקרובים.

אז הרמנו את הכפפה וחיפשנו יעדים במחירים סבירים לטיסות ברגע האחרון.

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

לרנקה היעד הזול ביותר

בדקנו באתר של טיסות סודיות ומצאנו טיסות ללרנקה עם ארקיע, בין התאריכים 3-7.8 (שבת עד רביעי) בעלות של 144 דולר לטיסת הלוך ושוב, ללא כולל כבודה והושבה. או בעלות של 178 דולר, באותם תאריכים עם חברת ישראייר. בין התאריכים 3-11.8 עלות טיסה ללרנקה עם ארקיע תהא 159 דולר

מי שרוצה לטוס כבר מחר (יום חמישי) - היעד הזול ביותר הוא רודוס.

עלות של טיסה בין התאריכים 1-7.8 לרודוס היא 185 דולר, לא כולל כבודה. שימו לב שבהלוך מדובר בחברת צ'רטר בשם UVL ובחזור עם חברת קורנדון.

תוכלו לטוס לרודוס גם עם ישראייר, באותם תאריכים, אבל בעלות של 246 דולר או בבלו בירד בעלות של 279 דולר

לא רוצים את רודוס? תוכלו לטוס בין התאריכים 1-7.8 לבורגס בבולגריה בעלות של 199 דולר כולל טרולי ומזוודה.

הטיסה היא מוצר של חברת קשרי תעופה (טיסת צ'ארטר של מפעיל בשם GULIV AIR) וההזמנה נעשית באתר של קשרי תעופה.

העיר העתיקה של רודוס
רודוס | צילום: מיכל בן ארי מנור

 

טיסות ביום שישי, ה-2.8

מי שימתין עד יום שישי יוכל לטוס לפאפוס עם ישראייר ל-3 לילות בעלות של 187 דולר (לא כולל כבודה).

גם כרתים הוא יעד זול לטסים בשישי. יש טיסה של חברת TUS איירליינס שיוצאת בשישי בשעה 14:00 בצהרים להרקליון בכרתים. החזרה היא עם ארקיע בתאריך ה-7.9. העלות הינה 189 דולר.

אם תעדיפו לחזור יותר מאוחר, ב-9.9 תוכלו לחזור עם חברת חברת TUS איירליינס בעלות של 228 דולר לטיסת הלוך ושוב.

אם אתם מסתפקים בשלושה לילות, בין התאריכים 2-5.8 (שישי עד שני ) יש טיסות הלוך ושוב של חברת TUS איירליינס בעלות של 198 דולר או של חברת בלו בירד בעלות של 220 דולר.

בואו לגלות מה יש לעשות בכרתים

רוצים בולגריה במקום יוון? תוכלו לטוס לכמעט שבוע לוארנה, בין התאריכים 2-7.8, עם חברת וויזאייר, בעלות של 285 דולר (לא כולל כבודה).

שימו לב: מדובר בטיסות ברגע האחרון ובמושבים אחרונים למרבית הטיסות כך שעלות הטיסות עשוייה להשתנות.

כרתים
כרתים | צילום: מיכל בן ארי מנור

 

החשש הראשוני התחלף בעלייה בהזמנות

ביררנו עם יניב לניס, מייסד 'טיסות סודיות', האם הוא מרגיש כי יש עלייה בביקושים לטיסות בימים הקרובים בגלל החיסולים. לדברי לניס לא נרשמה עלייה חריגה בהזמנת טיסות.

בבדיקה מול גורמים נוספים בתעשיית התיירות נאמר לנו כי ב-24 שעות האחרונות לאחר החיסול נרשמה האטה משמעותית בהזמנות. אולי קהל המטיילים פחד מביטולי טיסות וסגירת נתב"ג ולכן חשש להזמין. אולם כיום כבר רואים התאוששות משמעותית.

"אתמול הרגשנו שאנשים פשוט מחכים לראות מה יקרה במהלך היום" מסר יוני וקסמן משנה ליו״ר אופיר טורס "היה מורגש היסוס מסוים בקרב הציבור לגבי תכניות הנופש שלהם.
אבל היום אנחנו כבר רואים התאוששות משמעותית בהזמנות. זה בולט במיוחד ביעדים הקרובים לישראל. לדוגמה, אנחנו מזהים עלייה בביקוש לחבילות נופש ליוון.
האמת היא שאנחנו לא יודעים אם זו מגמה טובה או רעה בטווח הארוך. מה שכן, אנחנו רואים שוב את היכולת המדהימה שלנו כישראלים להסתגל במהירות למצבים חדשים.
במקרה הזה, הישראלים כבר יודעים בדיוק מה לעשות. הם מקשיבים לחדשות, בודקים אילו חברות תעופה עדיין טסות, ופועלים בהתאם. זו תגובה מהירה ומרשימה למצב המורכב.
אני חייב לציין שזה מדהים לראות איך הציבור שלנו מתמודד עם אתגרים בצורה כל כך יעילה, אפילו כשמדובר בתכנון חופשות. זו באמת תזכורת ליכולת ההסתגלות והתושייה של הישראלים."