חופשה על ארבע: רשת מטיילים תשמח לארח את הכלב שלכם

החופשה המשפחתית הטובה ביותר היא זו שאפשר לקחת אליה גם את הכלב שלכם, ולא לחפש לו פתרון מאולתר או פנסיון יקר. רשת מלונות מטיילים תשמח לארח את הכלבים שלכם בחופשה שלכם בצפון, ויש להם אפילו פינוקים וטיולים מותאמים במיוחד להולכים על ארבע

Dcim100gopro
המלונות שישמחו לארח גם את הכלבים שלכם | צילום: מלונות מטיילים

כל אחד מבעלי הכלבים שבינינו, פגש את עצמו אי פעם בצומת דרכים, כשהרצון לצאת לטיול בצפון הירוק והאביבי בארצנו פוגש את השאלה – האם להשאיר את הכלב שלי בבית? מי ישמור עליו למשך ימים מספר? או לקחת אותו איתי? ואם אקח, כיצד אורזים מזון לכלבים למספר ימים? והיכן ישנים?

בדיוק בשביל זה שווה לכם להכיר את האפשרות של רשת מלונות מטיילים המנהלת מלונות לאוהבי טיולים ונופש, ומאפשרת להגיע ללון גם עם החברים על ארבע. כל אורח במלונות מטיילים נהנה מתשומת לב אישית, ומקבל המלצות על מה שכדאי לעשות ולראות בזמן החופשה: אטרקציות חמות, מסעדות מעולות, מסלולי טיול משגעים, גם לטיולים עם הכלבים, אירועים בלתי נשכחים, ופעילויות מיוחדות המתקיימות באותו החודש. בנוסף – בכל הזמנת לינה עם בעל החיים הרשת תעניק ארוחה מפנקת מבית פורינה ONE גם לכלב שלכם. כך שאתם תוכלו לצאת לחופשה בראש שקט, ולהרגיש שאתם והכלב שלכם בידיים טובות.

ארבעה טיפים לטיול עם בעלי החיים:

  1. המסלולים הכי טובים לטיולים עם ההולכים על ארבע הם טיולים המשלבים בתוכם מים. החברים הפרוותיים שלנו מתים על הצטננות קרירה ונעימה באמצע או בסוף מסלול מעייף
  2. במדינתנו שטופת השמש אנחנו יוצאים לטיול בדרך כלל שמזג האוויר חם ולכן עלינו להכין מראש מקומות לעצירה בדרך, היכולת של הכלבים שלנו לקרר את עצמם במזג אוויר שכזה היא פחותה מאיתנו , וכמו שמתנהגים עם חברים – בונים מסלולים מתחשבים.
  3. מסלולי טיולים עם עצים ועם צל עדיפים כדי לשמור על כפות הרגליים של הכלבים, שלא יאלצו לדרוך על חול רותח וכד'.
  4. אם אתם יוצאים לטיול של כמה ימים הכולל לינה – שימו לב ובדקו אופציות ללינה במקומות ידידותיים לכלבים ולא כאלה שיקבלו אתכם בדיעבד וכל תזוזה שלכם תטריד את בעלי המקום והאורחים האחרים.

המלצות לטיולים שווים עם כלבים מחכות לכם כאן

המלונות של רשת מטיילים

מלון מטיילים ארץ דפנה ממוקם בקיבוץ דפנה, למרגלות החרמון וטובל בנופי הגליל העליון של עמק החולה ורמת הגולן. חדרי המלון המעוצבים מרווחים ומתאימים לאירוח זוגות ומשפחות עם כלבים. המרחבים הירוקים המקיפים את החדרים ונחל דן שזרמו חולף במרחק הליכה מהחדרים, מזמינים חווית אירוח שלווה ונעימה, גם לחברים שלנו על 4.

מלון מטיילים גשר הזיו בקיבוץ גשר הזיו, סמוך לחורשת אקליפטוסים פסטורלית. במרחק קילומטר בלבד תוכלו לטייל עם כלבכם האהוב בחופי אכזיב הקסומים ולהגיע עד לראש הנקרה בדרך טיילת אכזיב. לצד אטרקציות ים ומסלולי טבע מרהיבים, תוכלו ליהנות מהחדרים המעוצבים בסגנון יווני ולהרגיש כמו בטברנה.
מלון מטיילים מלכיה ממוקם בקיבוץ מלכיה המשקיף מגובה 700 מטרים מעל פני הים, לעבר נוף עוצר הנשימה של עמק קדש, רמת הגולן והחרמון. כאן תיהנו מאירוח בסגנון כפרי עם אווירה חמה, משפחתית ונעימה, כשציוץ ציפורים שליו ומרגיע ילווה אתכם בהנאה. מרחבי המדשאות המטופחות, הצמחייה הפורחת, הנדנדות ופינות הישיבה, יקראו לכם ולכלב לקחת פסק זמן וליהנות ממה שחשוב - אתם והמשפחה.
Sb 27b

מלון מטיילים אילון נמצא בפאתי פארק גורן, בלב קיבוץ אילון הטובל ביער אלונים וחרובים גדולים, מבטיח לכם חופשה שלווה ונעימה במרחק נסיעה קצרה ממוקדי עניין רבים וטיולים מונגשים שנוחים גם לכלבים. חדרי המלון מעוצבים בקווים נקיים ונעימים, מוקפים במרחבים המאפשרים מפגש משפחתי גדול וחיבור אמיתי לטבע.

הווילג' מלון מטיילים על הירדן בלב עמק החולה במרחק הליכה ממקור הירדן, בכפר הנופש הווילג' תמצאו בקתות נעימות וגם וילה שישמחו לארח את חברכם הנאמן. בואו לטבול בנוף רכס הרי נפתלי ורמת הגולן כשמסביב מרחבי מדשאות ועצים נעימים. באזור שלל מסלולי טיול בדרגות קושי שונות שיתאימו גם למשפחות עם כלבים.

Village Chalet 4