תתפנקו: מתחם הספא החדש נפתח ב'וילה גליליי'

מלון הבוטיק וילה גליליי שבצפת התחדש במתחם ספא קסום ומפנק במיוחד, ומשיק אפילו מבצע הנחה לרגל הפתיחה. הנה מה שיחכה לכם שם

וילה גליליי

בקומפלקס חדש ומפואר במתחם מלון הבוטיק וילה גליליי בצפת התחדשו במתחם ספא מפואר ומפנק במיוחד שיעניק טיפולים וימיי חוויה לאורחי המלון וגם עבור מי שמעוניין להגיע לטיפול בלבד או ליום כיף, המתחם כולל חדרי טיפולים חדשים ליחידים ולזוגות, מתחם המתנה, ג'קוזי ספא, סאונה, בריכה קייצית בטמפרטורת מים של 28 מעלות ואפילו חמאם טורקי מיוחד.

2lnnjp
וילה גליליי

מלון וילה גליליי שוכן במבנה אבן שהוקם בשנת 1932 ועבר שימור. כעת הוא התחדש בספא המציע מגוון רחב של טיפולים על ידי צוות מקצועי ואיכותי שנבחר בקפידה רבה: עיסוי שוודי, עיסוי ארומתרפי, עיסויי רקמות עמוק, רפלקסולוגיה, עיסוי משולב, עיסוי שבדי עם אבנים חמות, עיסוי קרקפת ראש וצוואר, עיסוי לנשים הרות, עיסוי גב וכתפיים, אמבט חלב ועוד. ניתן לבחור מטפל/ מטפלת. כמו כן במתחם משיקים מגוון חבילות ל-'ימיי פינוק' באווירה גלילית בצפת, ללא לינה בהם ניתן לשלב בין ארוחת בוקר/ נשנושים/ ארוחת ערב, טיפולים ופעילות במתקני המלון.

Ajpyti
מגוון טיפולים ועיסויים

3ryeka
בריכה קיצית נהדרת

ניתן לחוש באוויר את החזרה לשגרה בימים שלאחר הקורונה, אך מה שמבשר זאת יותר מכל הינה ההתעוררות העסקית שמגיעה בימים אלו, סוף סוף גם לגליל. לאחר שנים של היצע דל בתחום הספא שחקן חדש ומשמעותי נכנס לתחום זה באזור הצפון: מתחם הבוטיק וילה גליליי הממוקם בהר כנען שבצפת.

Yytjhu
עיסוי עם אבנים חמות

במהלך החודשים האחרונים  השקיעו במתחם וילה גליליי סכומים כבירים בשיפוץ וחידוש מלון הבוטיק המבוקש, הקמת מסעדת ביסטרו גלילי- SUMAC החדשה וכן בהקמת מתחם הספא. בוילה גליליי מציינים כי לרגל הפתיחה וההרצה, מעניקים 15% הנחה על הטיפולים במתחם הספא וכן על ארוחות במסעדת SUMAC. להזמנות: 046999563 או באתר המלון.

Hanfeu
מתחם ספא מפואר ומפנק במיוחד