במקום חופשה: מזמינים את המלון הביתה

תיירות בעידן הקורונה: לא יכולים להתארח בגלל הסגר? אתם יכולים להזמין הביתה מוצרים ממלון הבוטיק דה ורה ולהרגיש את ניחוח החופש

מלון ורה
מזמינים את המלון הביתה. מוצרי אמבט וספא, 50 שקל לבקבוק | צילום: גיל אבירם

מה הדבר שעושה לכם שמח כשאתם מגיעים להתארח במלון? הבריכה? המיטה? המרפסת? או שאתם מהסוג שרץ לאמבטיה להריח את הסבונים? או אולי המצעים המתוחים והריחניים? במלון הבוטיק האורבני, דה ורה החליטו להציע לאורחים שאינם יכולים לבוא להתארח בגלל הסגר - להזמין הביתה זכרונות נעימים מהמלון.

בדה ורה השיקו, לראשונה בישראל, אתר שדרכו תוכלו לרכוש מגוון מזכרות ומתנות איכותיות. המוצרים שנבחרו אמורים להזכיר לכם את חוויית המלון וגם לרכוש מתנות לאהובים.

בין המזכרות שתוכלו להזמין באתר: מצעי כותנה מצרית בצפיפות 400; חלוקי רחצה; תמרוקים נפלאים מזכרת מחדר האמבטיה והספא, מוצרים ושמנים 100% אורגניים שיוצרו על ידי מותג הקוסמטיקה ערוגות ; יינות מקומיים מובחרים וכן יצירות של אמנים ומעצבים לוקאליים, ביניהם מנורת שולחן בלתי נשכחת.

מלון דה ורה
מנורה ליד המיטה בעיצוב אוהד בניט, 950 שקל | צילום: גיל אבירם
מלון דה ורה
חלוק רחצה עם קפוצ'ון, 290 שקל | צילום: גיל אבירם
מלון דה ורה
סט מצעים כותנה מצרית, 595 שקל | צילום: גיל אבירם

למי שלא מכיר - מלון הבוטיק דה ורה ממוקם בלב תל אביב (לילינבלום 27), בסמוך לשדרות רוטשילד, לשכונת נווה צדק הציורית ולשכונת פלורנטין. המלונאי דני תמרי הגה קונספט ייחודי של "אסופה מקומית" (Local Anthology) המתמקד בשיתוף פעולה הדוק עם מעצבים, מותגים וכשרונות מקומיים כדי ליצור נרטיב מקומי תל אביבי.

לאחרונה הושק במלון ''Vera Rooftop Spa ספא אורבני חדש על גג המלון, המעוצב בהשראת אואסיס אורבאני. העיצוב נותן תחושה של נווה מדבר בלב ליבה של העיר הגדולה. במלון ובספא עושים שימוש בתכשירים של מותג הקוסמטיקה 'ערוגות' עם התמקדות בצמח האלוורה וסגולותיו.

מלון דה ורה
להזמין זכרונות מהחופשה. מלון דה ורה | צילום: אסף פינצ'וק

אתר אינטרנט: theverahotel.com - כדי לרכוש את המוצרים חפשו בתפריט את החנות.