אל תגלו לאף אחד: המלון החדש והמפתיע בשרון

מיציתם את הגליל וחרשתם את הגולן? אילת רחוקה מדי? בדקנו בשבילכם את המלון החדש שנפתח השבוע ברעננה

זמן צפייה: 00:45

רעננה? מי יוצא לנופש ברעננה? אם גם אתם קוראים את זה וזו המחשבה שעוברת לכם בראש, כדאי שתחשבו שוב: כחצי שנה לאחר שפתחה את מלון פרימה לינק בפתח תקוה (עיר לוהטת בפני עצמה, תודו) פותחת רשת פרימה את המלון הראשון ברעננה. המלון ינסה להציע פתרון לשוהים באזור למטרות עסקים, כנסים ואירועים משפחתיים. לרגל הפתיחה החגיגית קפצנו אל לב פארק העסקים של העיר, כדי לבדוק מקרוב האם כדאי לכם להניח בצד את הדעות הקדומות ואת החופשה שתכננתם בצפון, ולתת צ'אנס לנופש בסגנון הייטקיסטי.

140 חדרים מעוצבים ברמות אירוח שונות. פרימה מילניום רעננה | צילום: צילום: יח''צ

בכניסה נראה כי מדובר במלון רגיל: קבלה, לובי, חדר אוכל ומעליות. סיור קצר יגלה לעיניכם 140 חדרים מעוצבים ברמה גבוהה, לפי חמש קטגוריות, מחדרי קלאסיק ועד חדרי פרמיום מרווחים עם מרפסת שמש מפנקת. בנוסף לחדר האוכל הרגיל, במלון פועלת מסעדה גורמה כשרה הפתוחה גם לאורחים מבחוץ.

כיאה למלון שפונה לאנשי עסקים, תוכלו למצוא במקום אולם וחדרי ישיבות הנותנים מענה לאירוח עסקי כגון ימי עיון וכנסים, או כמקום מפגש לאירועים משפחתיים. בטרקלין העסקי יש עמדת עבודה לשימוש עצמאי,  בר המציע מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, גבינות, קרקרים ועוד, וגולת הכותרת של המלון מבחינתנו: מרפסת ענקית עם דק עץ מהמם ונוף המשקיף על ערי השרון והים התיכון.

מרפסת ענקית עם דק עץ מהמם ונוף המשקיף על ערי השרון והים התיכון | צילום: צילום: יח''צ

יתרון נוסף של המלון הוא בקרבתו למועדון הכושר והבריאות 'הולמס פלייס'. כאורחי המלון תוכלו ליהנות משימוש בחדר הכושר, מתקני הבריכה והספא של המועדון. המקום מציע לאורחים לכל אורך שעות היום בריכת שחיה חצי אולימפית מקורה ומחוממת, סטודיו אירובי עם מערכת חוגים מגוונת, חדר ספינינג מפואר, מתחם מכשירי כוח, ג'קוזי, סאונה יבשה ורטובה וחדרי טיפולים מעוצבים.

כמה עולה? המחירים ללילה לזוג באמצ"ש, כולל ארוחת בוקר: החל מ-900 שקל. מחיר ליחיד: 830 שקל

וילה פרטית עם בריכה וים: בית ההבראה הצפוני הפך למלון מפואר

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-004-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kdbrpz6c' duration='1929']

לילה לא שגרתי במלון ירושלמי: צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_347' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_maz8smbs' duration='1929']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק