100 עד 3,000 שקל: חופשת פסח לפי מחיר ב-20 מלונות בארץ

אתם עדיין יכולים להזמין מלון לפסח. תחליטו כמה אתם רוצים להשקיע ואנחנו נגיד לכם מה זה כולל. חג שמח

זמן צפייה: 01:13

עד 500 שקל

חאן רוח גלילית, קיבוץ מצובה

הרוח הגלילית הוא אורחן אקולוגי שמזמין לחגוג באווירה שמחה, מדליקה וקצת אחרת. החאן יפה וצבעוני ,מוקף במרחבים, נופים וטבע ומציע מגוון אפשרויות אירוח ולינה - בצוותא על מזרנים באוהלים גדולים ובאינטימיות משפחתית במרפסת המקורה המאובזרת במיטות, פינות ישיבה ומטבחון.  בשטח האירוח המשותף זולות עם מחצלות, שטיחים ומזרנים לאתנחתא ושלווה אלוהית, פינות ישיבה 'סלוניות', קמין עצים ומטבח מאובזר שבו תוכלו לרקוח את ארוחת החג. את רגעי השירותים והמקלחת תחלקו ביחד עם השכנים, ותודו שזו חוויה אמיתית. את החצר מקשטות יצירות אמנות מחומרים ממוחזרים ולצדן תמצאו מנגלים ומעגל מדורה.

ומה בחג? אפשרות להזמין (בתיאום מראש) סדנאות צחוק, אמנות, ריקוד ויצירת שבבות.

כמה? 100-130 שקלים ללילה לאדם, מגיל שנתיים.

בית ספר שדה אלון תבור, יער בית קשת

לקום בבוקר אל נוף מרחיב לב וריאות, לראות את הפריחות ולשמוע את קול ציוץ הציפורים ולהרגיש חג חירות מהו. את אלה, ועוד, תמצאו במתחם האירוח של אלון תבור הממוקם בלב יער אלונים, למרגלות התבור. במקום חדרי אירוח צמודי קרקע מוקפים בעצים וגינות נוי, מדשאות עם פינות ישיבה בצל העצים, חדר אוכל, בית כנסת ומועדון טלוויזיה. למקום מיקום מנצח, בסמוך למסלולי טיול ברגל ובאופניים, למשל למעיינות נחל תבור, וצוות שישמח לייעץ ולהמליץ על טיולים ואתרי תיירות באזור.

ומה בחג? פעילויות משפחתיות וטיול  "בשבילי המוח" –מדע וטבע ביער (ב-14.4).

כמה? מ-495 שקלים לזוג, 195 שקלים לילד.

כפר הנוקדים, בקעת הקנאים

בלב בקעת הקנאים, על אם הדרך בין ערד למצדה, תקדם את פניכם נאת מדבר עם עצי דקל ובוסתן, פינות חי וחבורת גמלים, חמורים וטווסים שמסתובבים חופשי בשטח. המתחם מדמה את החוויה המדברית של אבות אבותינו עם חאנים גדולים, מאהלים בדואים וסוכות עם מרפסות על גג. המקום הוא גן עדן לילדים, וגם להוריהם, שמתרוצצים בין פינות החי לגמלים, לערסלים, לזולות ולמרבצי המזרנים.

עוד בשטח: מתחם קמפינג, נרגילות, משחקי שש-בש, מקלחות משותפות, מטבחונים מאובזרים, חאן הסעדה ומתחמי קומזיץ תחת  חופת כוכבים.

ומה בחג? סדנאות מתופפים וג'אגלינג. סיורים בעקבות פריחות, תצפיות ונחלים, טיולים בעקבות נוודי המדבר וטיולי גמלים ואופניים.

כמה? 80-460 שקלים ללילה למבוגר, 70-220 שקלים לילד.

מלון כפר הנוקדים, צילום: אריאלה אפללו
מלון כפר הנוקדים, צילום: אריאלה אפללו

בגליל או במרכז: עד 1000 שקל

עד 1,000 שקל

מלון רות רימונים, צפת

צפת היא לוקיישן מרגש לחגוג את החג שמחבר בין המסורת לדת ולרוחניות המרחפים בין סמטאותיה העתיקות ובין בתי הכנסת החשובים. ואם צפת אין יותר מתאים מהמלון המיוחד שראשיתו במאה ה-17, אז שימש כחאן דרכים טורקי בדרך לדמשק. מאז עבר כברת דרך  מפוארת ולו יכלו האבנים לדבר היו מספרים על ההיסטוריה המרתקת של המקום, העיר, רבניה ואנשיה. בשנים האחרונות המלון מיתג עצמו כ"מלון עם סיפור" ועבר מקצה שיפוצים. לרשות האורחים מגוון חדרים בהם חדרי ענתיק צמודי מרפסת המשקיפים לנוף הרי מירון וראש פינה, ספא, חדר כושר, בריכה, בר ומרתף יין.

ומה בחג? סיור סיפור ברחבי המלון ובסמטאות העיר העתיקה, קבלת שבת, אירועי תרבות, סדנת יין ועוד.

כמה? 1,290 שקלים לזוג ללילה, 322 שקלים לילד.

רשת מלונות מטיילים, מטולה, שדה נחמיה ובקיבוצים איילון, גשר הזיו ומלכיה

רשת מלונות צפונית המותאמת לצרכים של מי שמטיילים כל היום ובערב מחפשים מיטה נוחה ומקום נעים לשהות בו. מהרשת מעניקה  לאורחיה חוויית אירוח כפרית המאפשרת להכיר להתחבר לסביבה ולטבע, הנמצאים במרחק צעד וחצי מהמלון הנבחר. גם עיצוב המלונות והחדרים מנהל דיאלוג עם הנוף הגלילי וכן עם אתרי התיירות הסמוכים. מלון גשר הזיו, למשל, עוצב בסגנון כפר יווני בהשראת חוף אכזיב הסמוך, ובמלון המטולאי שולט הצבע הירוק בהשראת  נופי הגליל העליון הנשקפים מהמרפסות והגינה. החדש בחבורה הוא הויליג' – מתחם בקתות עץ בסגנון תאילנדי הממוקם על גדות הירדן. בכל מלון יעמוד לרשותכם צוות שישמח להמליץ על מסלולי טיול ועל מי ומה אפשר לעשות בסביבה.

ומה בחג? המקום עליהם, התוכניות עליכם.

כמה? 770-1,099 שקלים לזוג, 180-275 שקלים לילד.

מלון מטיילים גשר הזיו. צילום: ארנולד בר
מלון מטיילים גשר הזיו. צילום: ארנולד בר

מושלם למשפחות שאוהבות לטייל. איך היה במלון מטיילים בגשר הזיו?

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotels-002' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_47ctcwag' duration='42']

אברהמס הוסטל, תל אביב וירושלים

אברהמס' (על שם אברהם אבינו) הם מההוסטלים המבוקשים בעולם, כשהאח הירושלמי זכה להתברג במקום החמישי בסקר ההוסטלים הטובים בעולם. שני ההוסטלים הם סיפור אהבה בקרב תרמילאים תפרנים ועד למשפחות הן בשל מיקומם המרכזי, מחיריהם הזולים, הצוות הידידותי ובעיקר בשל חווית האירוח והחגיגה התמידית שעוטפת אותם.

ההוסטלים הם שמחים, שוקקים ופעילים ומעבר ללינה (בחדרי דורם ל-4-12 אנשים, חדרים זוגיים וסוויטות משפחתיות) הם עורכים הרצאות, הופעות, מסיבות וערבי ג'ים סאשן, מקרינים סרטים ומציעים בירות במחירים מצחיקים. לשניהם לאונג' גדול עם שולחנות משחק, ערסלים, פינות ישיבה וגגות עם מרבצי מזרנים ופנורמה אורבנית. בנוסף הם עורכים טיולים מודרכים וממליצים על מסלולים ומקומות בילוי.

ומה בחג? שמחה גדולה הלילה, בבר.

כמה? 85-135 שקלים ליחיד בחדר דורם; 470-630 שקלים לחדר זוגי עד משפחתי באברהם הוסטל ת"א; 500- 600 שקלים לחדר זוגי עד משפחתי בהוסטל הירושלמי.

עד 1,500 שקל

הנוף הצפוני, קיבוץ אורטל

מתחם התיירות הקיבוצי מחולק לשני אזורים – האחד מוקף מדשאות ובו חדרי אירוח צמודי גינה, ובשני בקתות עץ סקנדינביות שפזורות בתוך חורש עצי אורן. הבקתות מאובזרות בג'קוזי גדול ובמקרר, מיקרוגל, פינת קפה ומנגלים בגינה. המקום חביב על משפחות הודות לתעסוקה שהוא מציע לילדים  - פינות חי, משחקי באולינג ומיני גולף בטבע, הרכבת פאזלים גדולים ועוד. בזמן הילדים עסוקים ההורים יתענגו על הערסלים, ייהנו מפינות קפה בטבע ומסיור ביקב המקומי.

ומה בחג? אפיית מצות וטעימות יין ביקב.

כמה? 770-1,200 שקלים לזוג ללילה, 150-180 שקלים לילד.

מה עושים בקיבוץ אורטל? צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_249' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_o3aszca0' duration='1929']

מלון הרברט סמואל, ירושלים

להרברט סמואל לוקיישן מרכזי ומנצח - בכיכר ציון, בסמוך לשכונת נחלת שבעה, שוק מחנה יהודה ובמרחק נגיעה ממוקדי הטיול והבילוי האטרקטיביים. המלון הוא מהזן הבוטיקי - היוקרתי אך יחד עם זאת מאוד ידידותי, משפחתי ועם גישת אירוח נעימה ונינוחה. על העיצוב אחראי המעצב דניאל חסון שייצר אווירה חמה ומזמינה המתכתבת עם ההיסטוריה של העיר ועם הנופים המשתקפים מהחלונות. במלון 134 חדרים ושלוש סוויטות שצופות לאורבניות הססגונית, למתרחש בכיכר ולתפאורת הרכבת הקלה החוצה את המדרחוב בקול צלצול פעמונים. עוד במלון: בריכת פנימית, מתחם ספא, חמאם טורקי, חדר כושר, אופניים וחדר אוכל מיוחד בקומה ה-11, מוקף במרפסות המעניקות פנורמה היקפית מרגשת ומרהיבה ביופיה.

ומה בחג? כל נפלאותיה של עיר הקודש.

כמה? מ-1,350 שקלים ללילה לזוג, 335 שקלים לילד.

אורכידאה הריף החדש, אילת

מלון הריף הוותיק עבר מתיחת פנים שהפכה אותו למלון שהכי מזכיר את האווירה והחופש של מיקונוס, עם המבנה הלבן ותכחול הבריכות והים. המלון, שמרוחק מהמולת העיר,  ממוקם ממש על שפת הים, בצמוד לשמורת האלמוגים, ומה שיפריד ביניכם לבין המים הם כמה צעדים קטנים על החוף היפה. במלון 79 חדרים, סוויטות ואגף בוטיק יוקרתי עם חדרים צמודי מרפסת ובריכה פרטית. עוד במלון: ספא, סאונה, ג'קוזי, אופניים ושאטלים לעיר.

ומה בחג? מארז ימי - קייט סרפינג, גלישת רוח, שנירקול, צלילות ושייט.

כמה? מ-1,230 שקלים ללילה לזוג, 300 שקלים לילד.

עד 2,000 שקל

דן פנורמה, חיפה

אחד מהיתרונות הגדולים של המלון הוא מיקומו במרכז הכרמל והפנורמה המרהיבה של מפרץ חיפה, מורדות הגנים הבאהים ועד לרכס הגולן ולפסגת החרמון, הנשקפת מהלובי ומכל 21 קומותיו. חלק מהמלון שופץ ועוצב בסגנון מודרני ומציע חדרי אקזקיוטיב, יחידות משפחתיות וסוויטות עסקיות. עוד במלון: מועדון כושר משוכל, בריכת שחייה, מסעדות, פאב ומועדון דנילנד לילדים.

ומה בחג? תעסוקה מלאה לילדים עם דיסקו קיד, הקרנת סרטים, עמדת סוני פלייסטיישן, ועוד.

כמה? מ- 1560 שקלים ללילה לזוג+ילד

דיוויד טאוור, נתניה

דייוויד הוא מלון בוטיק המעניק לאורחיו חווית אירוח ייחודית. המלון המעוצב ומעוטר בזהבים, הושק לפני שנה, ממוקם מעל הטיילת היפה של העיר והוא הראשון בארץ המשתייך לרשת ACCOR העולמית. לרשות האורחים לובי מנצנץ, מסעדת שף, בר אטרקטיבי, 75 סוויטות וחדרי אקסלוסיב מרווחים וצמודי מרפסת המשקיפה לים, בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ספא, חמאם טורקי, חדר כושר, וגולת הכותרת ספא – מהיפים והטובים בארץ.

ומה בחג?

כמה? מ- 1,640 שקלים ללילה לזוגי, ומ-350 שקלים לילד.

הצצה למלון בנתניה שהפתיע אותנו:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_154' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_q1h7yb4x' duration='1929']

מלון כרמים, קריית ענבים

אם תרצו להימלט מהמשפחתיות הדביקה של החג, מהמפגשים הצפופים עם הדודה והדוד ומהרעש האחיינים הקשקשנים, כרמים הוא בינגו בשבילכם. מדובר במלון ספא יוקרתי, מנגזרת Exclusive Collection, שבניגוד לכבדות האופיינית למלונות ספא הוא משדר אווירה צעירה ותוססת.  כרמים ממותג גם כמלון יין בשל מיקומו באזור של גתות עתיקות, כרמים ויקבים והן בשל בר היין, שבו נערכים סדנאות וטעימות מודרכות,  ובר הקוקטיילים העדכני מבית אימפריאל. בספא המצוין, שהוא האח הצעיר של זה מיערות הכרמל, תוכלו לשחרר את הגוף מימי "העבדים היינו" ולהכינו לבוא האביב. עוד במלון: שלוש בריכות, חדר כושר, חמאם טורקי וגינות עם בריכות נוי.

ומה בחג? סדנאות יין, סדנת רפלקסולוגיה זוגית, שיעורי ספורט וסיורים מודרכים באזור.

כמה? מ-1,900 שקלים לזוג ללילה בחצי פנסיון.

מלון כרמים. צילום: איתי סיקולסקי
מלון כרמים. צילום: איתי סיקולסקי

עד 2,500 שקל

רימונים גלי כנרת, טבריה

כמה מהפרקים המפוארים ביותר בתולדות התנועה הציונית נכתבו בסוויטה הנשיאותית של המלון היוקרתי, שהוקם ב-1946, במלון, הממוקם על שפת האגם הלאומי. 120 חדרים  צמודי מרפסת נוף, חדרי דה לוקס וסוויטות בהן סוויטת בן גוריון שנקראה על שם ראש הממשלה שנהג להתארח בה ולהשקיף על יפי הכנרת ומורדות הגולן. בחדר ערך מפגשים עם מדינאים, מלכים ושועי עולם בהם גם מלך נפאל. הסוויטה עברה שיפוץ ועוצבה במראה מודרני עם כבוד לעברה הכולל מיטת אפריון ומיצג זכוכית שדמותו של בן גוריון חקוקה עליו.

עוד במלון: חוף רחצה פרטי, בריכה חיצונית, בריכת זרמים גדולה המשקיפה לכנרת, מרכז ספא, ספרייה ומועדון ילדים.

ומה בחג? ארוחת סדר חגיגית, הופעות והפעלות לילדים.

כמה? 2,460 שקלים לזוג ללילה בחצי פנסיון, 615 שקלים לילד.

מלון חוף נחשולים, קיבוץ נחשולים

נחשולים הוא ריזורט שנושק לים ומתהדר בחוף המפורץ היפה בארץ. במלון מגוון חדרי אירוח שנותנים מענה לכל הרכב שתגיעו – מחדרים זוגיים פשוטים דרך דירוניות משפחתיות, וילה לחבורה, חדרי חוף ועד לסוויטות דה-לקס, הכל עניין של תקציב וגודל הכיס. וגודל הכיס כאן צריך להיות מספיק גדול גם כשמדובר בחדרים הפשוטים כי המיקום, בצמוד לים, ללגונות, לבריכות הטבעיות ולתל הגולש לים, עולה גם עולה, כל שכן כשמדובר בסוויטות הממוקמות באגף הבוטיק היוקרתי. האגף הוא דו-קומתי ולסוויטות הקרקע צמודה בריכונת חמודה ולקומה העליונה מרפסת שמשקיפה למפרץ. הסוויטות אובזרו בכל האקססוריז' והפינוקים המתבקשים, כולל אפשרות להתקלח ולהשקיף אל הים בו זמנית. וכיאה לבוטיק, את ארוחת הבוקר האנינה מגישים בחדר אוכל נפרד שממוקם על החוף.

ומה בחג? גלשני סאפ, גלים ורוח, קיאקים, סירות פדאלים וצלילות בעקבות אוצרות אבודים.

כמה?   1,450-2,250 שקלים ללילה לזוג, 300 שקלים לילד

ים פוטנציאל: מלון החוף שמציע בריכה פרטית. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_232' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_b288e94p' duration='1929']

פוליהאוס, תל אביב

פוליהוס הוא ממלונות הבוטיק המיוחדים והמפתיעים בארץ שממוקם באחד מהצמתים הסואנים, והבלתי צפויים – אלנבי-שנקין-קינג ג'ורג-נחלת בנימין, בואכם שוק הכרמל. מבנה המלון עבר שימור מחמיר אך בפנים התפרעו עם העיצוב הצבעוני והמדליק של המעצב הבינלאומי קארים ראשיד. שיא האקשן במלון מתרחש על הגג הגדול שהמתהדר בבריכת אינפינטי המשקיפה על הנוף האורבני של העיר, ספא בצמוד לבריכה, בר אופנתי ועמדת קבלת האורחים שממוקמת על הגג.

ומה בחג? כל האקשן של העיר ללא הפסקה וגם 50 דקות של עיסוי זוגי ב-350 שקלים.

כמה? 1,167-2,385 שקלים ללילה לזוג

המלון המעוצב והחדש בעיר ללא הפסקה. צפו:

[brightcove_iframe video_id='mood_article_263' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hapfqltt' duration='1929']

עד 3,000 שקל

אחוזת משכית, מושב לימן

שמה של האחוזה היוקרתית עובר מפה לאוזן בין מביני עניין ודבר, כולל בר רפאלי. האחוזה היא בועת נופש והחיים הטובים שמסתתרת בלב פרדסים, מטעים וכרם זיתים ובין החניה לבינה מפרידה פיאצה עם מזרקה וסוכת גפנים שזורקת מיד למחוזות טוסקנה. את הנוף משלימים חוות סוסים, בריכת אינפניטי שמתמזגת עם המדשאה המטופחת, לאונג'  שצופה לגנים היפים, בקתה מתומנת בתוכה מסתתרת בריכה הידרותרפית וספא שנחבא מאחורי שורות הגפנים. באחוזה 4 סוויטות מוקפות גינה טרופית, ריהוט  limited edition , חדר רחצה זוגי ומקלחת גשם תחת כיפת השמים. את החוויה האקסקלוסיבית משלימים כיבודים ופינוקים קטנים ושף שרוקח ארוחות גורמה.

ומה בחג? סדר כהלכתו מסביב לשולחן אבירים מעוצב, ארוחה בת שבע מנות ויין עדלאידע.

כמה? 2,350-2,500 שקלים ללילה לזוג + 590 שקלים לאדם לארוחת הסדר.

ריץ קרלטון, הרצליה

עוד המלון: לובי מפואר שמשקיף לים, ספא שהוכתר כטוב בארץ על ידי World Spa Awards, חמאם מרוצף אבני פסיפס, סאונות, חדר כושר, בריכה על הגג עם בר ונוף מרשים, בית כנסת ומסעדת שף מבית הרברט סמואל. במלון שני מגדלים שבחלקים חדרים 'רגילים', סוויטות גדולות, דירות נופש וההיי לייט - סוויטות פנטהאוז מדהימות בגודלן וביופיין, מוקפות במרפסות ענק שנישאות מעל תרני היאכטות העוגנות במרינה, ומשקיפות אל הנוף האורבני של הרצליה ותל אביב, וממערב אל מרחבי הים הגדול.

ומה בחג? ארוחת ליל סדר בהנחיית חזן  (310 דולר לאדם, 155 דולר לילד), ליצן, קוסם, קריוקי, סדנאות והפעלות במועדון הילדים Ritz Kids , שייט בקטמרן, העפת עפיפונים ושיעורי יוגה, אירובי וריצה.

כמה?  מ-1,099 דולר לילה לזוג, 70 דולר לילד.

רויאל ביץ', אילת

אוקיי, נתחיל מהסוף, מחיר הזכות ללון במלון היוקרה האילתי מרקיע ל- 2,900 שקלים ללילה לזוג, לא כולל ארוחת ליל הסדר, חדרים מרווחים פלוס נוף אין סוף, מועדון לילדים וכמובן גם בופה עשיר, אנין ומגוון. נכון, מחיר של סופ"ש באחת מבירות העולם, ועדיין יש מי שמשלמים, עובדה – נשארו חדרים בודדים. אז מה תקבלו במחיר הזה? את אחד ממלונות היוקרה הטובים בארץ, לוקיישן אטרקטיבי, חוף ים פרטי, בריכות בתוך מסלעה, ספא מבית יערות הכרמל, חדר כושר משוכלל, חדרים גדולים שמשקיפים לנוף אין סוף, מועדון לילדים, בופה מלא כול טוב הארץ, מסעדות ופאב המנקיס הנחשב.

ומה בחג? שלל אטרקציות ופעילויות במועדון הילדודס ומופע WOW SPLASH  בתיאטרון ישרוטל.

כמה? 2,900 שקלים לזוג לילה

היעדים הכי חמים לחג עכשיו בפייסבוק שלנו