8 מקומות לינה מיוחדים שייקחו אתכם לחו"ל בלי לצאת מהארץ

כשנסיעה לחו"ל עוד לא נראת באופק, זה הזמן להזמין לילה במלון בארץ! בלוגרית הטיולים יערה גדרון מרגלית הכינה לכם רשימה מפנקת במיוחד של שמונה מקומות קסומים ברחבי ישראל שיתנו לכם את ההרגשה הכי קרובה לחו"ל שאפשר. המחירים נעים בין 300 ל-1200 שקלים לילה והאפשרויות מתאימות לזוגות, משפחות או קבוצות

Vqjozn

מתי כבר נוכל לעלות שוב על מטוס ולטייל באיזה יעד שנרצה? לאף אחד אין תשובה לשאלה הזאת, אבל למי שרוצה לנפוש בארץ ולהרגיש בחו"ל יש לא מעט אפשרויות. בואו להכיר מלון תל אביבי שיעשה לכם פלאשבקים ללונדון, סוויטה מפנקת שנראית כמו ארמון טורקי, צימר יפני עם גן יפני וסדנאות סושי להשלמת האווירה ועוד. המלצות נוספות מחכות לכם בקבוצה "מלונות ומקומות לינה מיוחדים ברחבי העולם".

חוות זית המדבר, שדה בוקר

ליד שדה בוקר תמצאו את החווה הזו ובה שלוש אפשרויות לינה שונות – שתיים מהן ייקחו אתכן לשני יעדים שונים בתכלית.

האפשרות הראשונה היא לינה באוהלי טיפי הפזורים בשטח ויגרמו לכם להרגיש בשמורת אינדיאנים בארה"ב. האוהלים מצוידים במזרונים ויכולים להתאים לזוג, למשפחה או לקבוצה. מחוץ לכל אוהל תמצאו סככה עם פינת ישיבה, ערסל וכמו כן בריכת שכשוך ופינה ייעודית להדלקת מדורה.

האפשרות השנייה היא הבקתה האפריקאית והיא תיקח אתכם היישר לערבות אפריקה. הבקתה בנויה מחומרים טבעיים כולל קירות מענפים מיובשים. יש בה מיטה נמוכה, פינת ישיבה המורכבת ממזרנים וכריות על הרצפה, ובאמצע תמצאו אמבטיה מפנקת. גם כאן מחוץ לבקתה יש שכשוכית כיפית ומקום להבעיר אש ולעשות מדורה.

חשוב לציין שעם כל הכבוד לאותנטיות, הבקתה והאוהלים ממוזגים.

Whatsapp Image 2021 02 28 At 1
לינה באוהלי טיפי בחוות זית המדבר | צילום: דניאל בר

ראקויה, עין הבשור

מתחם של שני צימרים הנמצא במושב עין הבשור שבדרום ומעוצב כולו באווירה יפנית. הצימרים עוצבו ע"י המעצבים שרית ורון פלד שגרו כמה שנים ביפן ומכירים לעומק את תרבות הזן והפנג שוואי.

הכניסה למתחם עוברת דרך גן יפני ובו בריכת דגים. שני הצימרים, ין ויאנג שונים זה מזה בעיצוב, אך בשניהם דלתות עץ מסורתיות לצד ריהוט ואקססוריז אותנטיים.

להשלמת האווירה תוכלו להזמין למקום ארוחת סושי או לחלופין להשתתף בסדנה להכנתו.

Cmvjcb
ראקויה - מתחם צימרים באווירה יפנית | צילום: שי שמואלי

הכפר האינדיאני, אבני איתן בגולן

זה אמנם נקרא כפר אינדיאני, כי במקור היו גם כאן אוהלי טיפי, אבל לאור שינויים שעבר לאחרונה, המקום צריך להיקרא הכפר המונגולי. הכפר נמצא ביישוב אבני איתן שברמת הגולן ותוכלו למצוא כאן יורטים – אוהלים מונגולים (או קירגיזים) מסורתיים. האוהלים המיוחדים האלה הם עגולים, מרווחים ויש להם יכולת בידוד טובה כך שניתן לשהות בהם בכל מזג אוויר (אל דאגה, יש גם מזגן כמובן).

Whatsapp Image 2021 03 08 At 1
לינה באוהלים מונגוליים | צילום: מנחם פודם

ישנם שלושה סוגי יורטים – זוגי, משפחתי וקבוצתי. השניים הראשונים מרוהטים ומאובזרים ואילו האוהלים הקבוצתיים כוללים רק מזרנים על הרצפה.

Whatsapp Image 2021 03 08 At 1
ככה נראה אוהל יורט מבפנים | צילום: רוני עוז ריינר

WOM, תל אביב

ברגע שראיתי את התמונות של מלון WOM עלו לי פלאשבקים למלון שישנתי בו בלונדון. מדובר במלון אורבני בעיצוב צעיר שמשרה אווירה כיפית במיוחד. WOM הוא מלון פודים, מה שמזכיר קצת את הקונספט של מלונות הקפסולה היפניים, אך הפודים מרגישים פחות כמו קפסולה ויותר כמו חדר קטן מאוד. בחדרים יש מיטה, פינת עבודה קטנה וכיור. כחלק מהקונספט המודרני ניתן לשלוט בתאורה ובמכשירי החשמל שבחדר ע"י אפליקציית המלון ואפילו לעשות דרכה את תהליך הצ'ק אין/אאוט. מיקום המלון מעולה – בלב תל אביב, במרחק הליכה קצר מהים ובקרוב מתוכנן להיפתח סניף נוסף בנווה צדק.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by WOM (@staywom)

טריאסטה, מלון בוטיק בתל אביב

מלון בוטיק טריאסטה שוכן בנווה צדק, ואם תשאלו אותי, מדובר במיקום הכי חו"ל בארץ. למלון 3 סוויטות בלבד אשר כל אחת מהן מעוצבת באופן ייחודי. הוא נקרא על שם עיר נמל איטלקית ובהתאם הוא מעוצב בסגנון איטלקי-כפרי עם נגיעות ים תיכוניות. מבנה המלון הוא אחד הוותיקים בתל אביב ונעשה מאמץ לשמר אותו. כך למשל תמצאו בסוויטות קירות כורכר חשופים ותקרה חשופה ובה קורות ברזל. הסוויטות מעוצבות בסגנון רומנטי שייקח אתכם היישר לאיטליה של תחילת המאה הקודמת. בשתיים מהן תוכלו להנות מנדנדת עץ מקסימה התלויה מהתקרה ובשתיים מהן תוכלו להתפנק בג'קוזי פרטי.

Vqjozn
טריאסטה - מלון בוטיק בלב תל אביב

מעלה השחר, צימרים במעלה גמלא

שני צימרים מפנקים הנמצאים במושב מעלה גמלא המשקיף אל הכנרת. הצימרים הם בקתות עץ באווירה חמימה הנותנים תחושה של בקתות אלפיניות. הגג המשופע וגם הקירות עשויים עץ, הריהוט בצימרים נעשה בעבודת יד בהתאמה אישית למקום. בבקתות יש קמין וג'קוזי הפונה לנוף של הכנרת ולכל אחת מהן יש מרפסת דק עם פינת ישיבה הפונה גם היא לנוף. לכם רק נותר לדמיין שהכנרת היא אגם ז'נבה... 

Image6
בקתות עץ עם נוף לכנרת | צילום: רותם חתוכה

לה סיאסטה, חצבה

מתחם של 4 צימרים הממוקם במושב חצבה שבערבה. לה סיאסטה נקרא ע"ש מנוחת הצהריים הספרדית המפורסמת וכשתגיעו לשם מיד תרגישו את האווירה הנינוחה והלטינית. מבני המתחם צבעוניים וביניהם מדשאות רחבות ידיים ועצי דקל. ארבעת הצימרים מתאימים למשפחות ולכל אחד מהם יש מרפסת פרטית עם פינות ישיבה המעוטרות בכריות צבעוניות. במקום יש גם מטבח חיצוני משותף, מה שאולי יזכיר לחלקכם חוויות מהטיול הגדול בדרום אמריקה.

Vuleso
למי שמתגעגע לאווירת דרום אמריקה | צילום: ניל עוזר

זידאן סראי, עכו

אין ספק ששיטוט בסמטאות של עכו כבר עושה אווירה של חו"ל והלינה בזידאן סראי רק משלימה אותה. הסוויטה המפנקת של זידאן סראי שוכנת בלב העיר העתיקה של עכו. היא מרווחת ומהממת ביופייה, יש לה קירות אבן מקומרים, רצפות מעוטרות, חמאם פרטי ומנורות וריהוט שנראים כאילו נקנו הרגע בבזאר באיסטנבול. החוויה הקסומה בזידאן סראי לא רק תיקח אתכם לטורקיה אלא גם תחזיר אתכם אחורה בזמן...

Weluup
הסוויטה המפנקת של זידאן סראי שוכנת בלב העיר העתיקה של עכו | צילום: חנוך דניאל

ספא שבע, תל אביב

לסיום שמרתי לכם בונוס מיוחד – אמנם לא מדובר במלון עצמו, אך הספא של מלון הילטון בתל אביב, ספא שבע, הוא קפיצה קטנה לתאילנד המפנקת והיוקרתית. כבר בכניסה יברכו אתכם ב"סוודיקה" (שלום בתאילנדית) ומשם תכנסו למתחם המתהדר בגוונים כהים עם ריהוט עץ כבד ואביזרים שמשלימים את האווירה התאילנדית. העיסויים במקום ברמה גבוהה מאוד ונעשים ע"י מעסים תאילנדים גם כן.

הכותבת היא מנהלת קהילת מלונות ומקומות לינה מיוחדים ברחבי העולם ובעלת בלוג הטיולים EatNresting. (לינק לבלוג https://eatnresting.com/)

לינק לקבוצה: https://www.facebook.com/groups/uniqeaccommodation