בוטיק לגוף ולנפש: סופ"ש יוגה מרגיע במלון חוף נחשולים

לברוח מהשגרה ולמצוא שלווה - כרמל קמין הצטרפה לפסטיבל Wellfest שהתקיים במשך סופש שלם במלון נחשולים. השילוב בין היוגה, השקיעות מול הים והרוגע הכללי השאיר טעם של עוד

Folnah
להתעורר מול החוף הכי יפה בישראל | צילום: מלון בוטיק נחשולים

לא הספקתם לעשות גיחה יוונית השנה בגלל הגבלות הקורונה? לא נורא. מצאתי לכם את הדבר הכי קרוב לחופשה יוונית מול הים שאפשר לעשות בישראל - לבחור בלינה במלון חוף נחשולים. המלון נמצא במיקום מנצח מול אחת מרצועות החופים היפות ביותר בישראל: צמוד לשמורת תל דור (טנטורה) ומול הלגונות הנפלאות של חוף דור-נחשולים ואפילו קרוב יחסית לאזור המרכז - בערך נסיעה של שעה בלי פקקים ואתם מגיעים. מלבד הקרבה לים, נערכים פה אינספור פסטיבלים ואירועי ספורט שונים להעשרת החופשה והשהות כאן.

מלון חוף נחשולים

המלון שמכיל 152 חדרים ועבר שיפוץ מסיבי בשנת 2020 מציע מספר סוגי לינה במחירים משתנים: סוויטות עם בריכה צמודה או מרפסת מול הנוף שמתאימים לזוגות בעיקר, כפר יווני עם יחידות בוטיק משפחתיות בנות שני חדרים, סוויטות ים שנמצאות במרחק קצרצר מהחוף וחדרים באירוח כפרי בקיבוץ עצמו. בחופשה פה תוכלו להינות ממרחבים פתוחים של מדשאות ירוקות בלתי נגמרות, לגונות של מים צלולים ותכולים, איים כיפיים שאפשר לשחות (ואפילו ללכת) אליהם וכמובן שקיעות במרחק נגיעה. הנחיות הקורונה נשמרות מאוד והביקור כאן מחייב עמידה בכללי התו הירוק.

הסוויטה במלון בוטיק נחשולים

במהלך הסופ"ש התארחנו בחדר הסוויטה במלון, בקומה השניה עם המרפסת לנוף. חדרי הבוטיק מאובזרים עם מכונת נספרסו, מקרר, ערכת קפה, טלוויזיה, כספת, חלוקים, מקלחת גשם מפנקת, אמבטיה ושני כיורים. החדר יכול להתאים גם לאירוח של עד 5 נפשות בזכות שתי ספות נפתחות בסלון. החדר שקיבלנו היה מרווח ונקי מאוד, שקט ומאוד נעים.

20211008 152321
הסוויטה במלון חוף נחשולים | צילום: כרמל קמין

20211008 152622
מקלחת, אבטיה ושירותים נקיים ומרווחים מאוד

בזכות מזג האוויר הסתווי של אוקטובר, יצא שבילינו המון במרפסת של הסווטירה עם הנוף לים ולשקיעות הנהדרות שיש כאן. הים נמצא במרחק הליכה קצר ואפשר גם לקחת מהמלון מגבות חוף וכסאות, כך שמלבד בגד ים וכפכפים לא תצטרכו כלום. אני ממש ממליצה לעלות לטייל באזור של תל דור ובלוגונות המקסימות שיש בו.

20211008 153035
החלק הכי כיפי בחדר: הנוף

פסטיבל WellFest

הפסטיבל שהצטרפנו אליו הופק על ידי חברת סורנטו בריאות & וולנס, הפועלים למעלה מעשור ומתמחים בהפקת חופשות יוגה ומדיטציה ואירועי בריאות בארץ ובעולם. במשך שלושה ימים היה לו"ז עשיר במיוחד של סדנאות מגוונות בהן יוגה מכל הזרמים, פילאטיס, צ’י קונג, ריקוד ותנועה, מיינדפולנס, מדיטציה, תזונה ואורח חיים בריא, לימוד טכניקות נשימה, קוסמטיקה טבעית, צלילים מרפאים – סאונד הילינג, טנטרה, ספורט ימי, ניקוי רעלים ועוד.

ללא ספק, החלק המאתגר ביותר של הפסטיבל הייתה לבחור מה מכל האופציות לא עושים ועל מה מוותרים בשביל הפסקות מנוחה ואכילה. באזור המרכזי של הפסטיבל היו אזורי ישיבה רבים ונוחים עם פופים וספסלים וכן דוכני אוכל טבעוניים ודוכני קניות מסוגים שונים למי שרצה ציוד יוגה וביגוד ספורט. ארוחות הבוקר הוגשו במסעדת רוזמרין של המלון. מדי יום גם היו הופעות של אמנים מוכרים, כמו למשל קרולינה ותומר יוסף.

ה

20211008 172843
הופעה של קרולינה במסגרת פסטיבל wellfest

רמת ההדרכה של הפסטיבל הייתה גבוהה ולמרות מאות המשתתפים שהגיעו, המבחר של השיעורים גרם לכך שהסדנאות היו אינטימיות ומעשירות מאוד, מה גם שהתנאים היו סופר נוחים: כל מתחמי הפעילות היו מוצלים (או ממוזגים) ובזכות הרוח הטבעית של חוף נחשולים היה נעים להפליא גם בשיא שעות החום.

20211009 163327
יוגה מול הים במסגרת הפסטיבל

שווה להתעדכן באתר המלון על פסטיבלים נוספים המתרחשים כך ולתכנן בהתאם את החופשה! סורנטו מתכננים לעשות חופשות אורח חיים בריא במלון נחשולים גם בתאריכים האלו: 4-6.11.21, 24-26.2.22, 10-12.3.22 ועוד.

הכותבת בעלת בלוג הטיולים מסוף כרמלית והייתה אורחת של המלון.