ישראל קנדה רוכשת ומשדרגת את רשת מלונות טמרס

החברה מנצלת את סגירת בתי המלון בעקבות הקורונה לשדרוג ומיתוג מחדש של כלל המלונות, כגון דניאל ים המלח וגלי כנרת

דניאל ים המלח
הגדלת מספר החדרים. דניאל ים המלח | צילום: דן פרץ

"ישראל קנדה מלונות" הודיעה היום על רכישת רשת מלונות טמרס בסכום של כ-155 מיליון שקל. העסקה כוללת את רכישת מלון דניאל ים המלח, רכישת הסכמי הניהול של מלונות ווסט אשדוד ווסט תל אביב, את כל מערך השיווק ומערכות המידע של הרשת וכן את המותג ווסט.

דניאל ים המלח: במלון 302 חדרים מתוכם שתי סוויטות נשיאותית ו-18 סוויטות, מרכז ספא, אולם כנסים המכיל כ-800 איש וחוף פרטי, ברמת 5 כוכבים.
השדרוג: הגדלת מספר החדרים ושדרוג קומות במלונות לרמת מלונות הפרמיום של הרשת. מחירי החדרים במלון נעים בין 800 שקלים ועד 2,000 שקל לסוויטות.

מלון ווסט אשדוד: שוכן על חוף הים וכולל 113 סוויטות ברמה של 5 כוכבים והתפוסה בו מעל 70 אחוז בשנה. מלון ווסט תל אביב השוכן צמוד למתחם סי אנד סאן כולל 65 סוויטות בגודל של כ-45 מ"ר כל אחת המשקיפות לחוף ימה של תל אביב .

מלונות טמרס מצטרפים לקבוצת ישראל קנדה מלונות שבבעלותה מלון גלי כנרת העובר שיפוץ בימים אלו, מלון פליי תל אביב במידטאון אשר עומד להיפתח, מלון לייק האוס כנרת, כפר הנופש גונן בצפון, מלון הרליגטון באשקלון ומלון סולי באילת.

החברה מנצלת את סגירת בתי המלון בעקבות הקורונה לשדרוג ומיתוג מחדש של כלל המלונות. גלי כנרת העובר שדרוג כללי בסך של כ- 30 מיליון שקל, בניית חדרים חדשים מתחם ספא ומסעדה ויפתח מחדש כמלון בוטיק היוקרתי של הצפון.

מלון סולי מסיים שיפוץ בימים אלו ויפתח מחדש כמלון זוגות עם בר ומתחם בריכה חדשני בעיר. מלון גונן יעבור שיפוץ ומיתוג מחדש ככפר נופש למשפחות. מלון פליי במידטאון שיפתח כמלון בילוי ועסקים בסמוך למתחם המסחרי של החברה שכולל את זאפה, מסעדות שף ועוד.

קניית טמרס מצטרפת לגל הרכישות שעשתה ישראל קנדה בשנה החולפת, חברת מנרב שנרכשה יחד עם קבוצת נקש, מתחם שערי צדק הישן בירושלים שיכלול גם הוא שני בתי מלון, דיווחה החברה באחרונה על מזכר הבנות לרכישת חברת דוניץ, ושיתוף פעולה עם חברת פור סיזנס העולמי להקמת מתחם מגורים ומלונאות על הים של תל אביב במתחם לפיד הממוקם לאורך רחוב אילת פינת הרברט סמואל ונווה צדק.