הכי קרוב למים: 21 מקומות לינה מושלמים על הכנרת

ממלון יוקרה מפנק ועד שק"ש על החוף: נסענו סביב האגם הלאומי כדי למצוא את המקומות הכי הכי שווים לישון בהם. לגזור ולשמור

זמן צפייה: 02:44

החופש הגדול הסתיים, בשעה טובה. אבל סדרת החופשים הבאים עלינו לטובה כבר מתדפקת על הדלת, ואם אתם מתכננים לבלות אותם מחוץ לבית, כדאי שתזדרזו להזמין, אחרת יש מצב שלא תישאר לכם אף מיטה פנויה בואכם ראש השנה–כיפור-סוכות-שמחת תורה.

הפעם הלכנו על סובב כנרת ועל מקומות שממוקמים במרחק נגיעה מהמים (טוב, נו, כמעט. המפלס יורד והחוף נסוג, אבל היי, אל תהיו כאלה קטנוניים). סרקנו את החופים והבאנו את כל אפשרויות הלינה על שפת האגם – החל משק"ש על הדשא, דרך אוהל שתביאו מהבית, אוהל יוקרתי שמוכן ומאובזר ויחכה רק לבואכם, צימרים במחירים שפויים, צימרים במחירי אקסטרה לארג', מלונות במחירים סבירים ומלונות סופר דופר יוקרתיים שבשביל הזכות ללון בהם תצטרכו לקחת משכנתא. מאידך, גם ימי בין החגים כבר כאן ומעכשיו, ולאורך החודשים הקרובים, החופים שקטים יותר, המחירים זולים יותר וכולם שם רק מחכים שתבואו להתארח.

איפה, מי ומה

לפני שתחליטו באיזה חוף להתנחל נעשה סדר במיקומם מסביב לאגם. החופים כינר, צאלון, גולן, כורסי, חלוקים, לבנון, גופרה, עין גב, האון, ירדן, סוסיתא, שיזף- רותם, דוגה ודוגית ממוקמים בצד המזרחי של האגם, למרגלות הרי גולן. החופים צ'ינברי, ברניקי, שקמים חוקוק, צמח ומפרץ אמנון, ממוקמים בצדו המערבי, באזור הגלילי. חשוב שתדעו, הכניסה הרגלית לכל החופים וחניוני הלילה היא ללא תשלום, כך גם הקמת האוהלים, מאידך הכניסה עם הרכב היא בתשלום - 5.90 שקלים לשלוש השעות ראשונות, 2.10 שקלים לכל שעה נוספת. פרטים נוספים ברשות הכנרת - ekineret.org.il

חוף חלוקים

בעבר זה היה אחד מחופי ה"יאללה בלגן" אבל לפני כשנתיים הוא הפך לחוף נקי, מטופח ושקט ללא קריוקי צווחני, דרבוקות שנותנות בראש ומוזיקה מכל צליל וגוון. השקט הרחיק את המרעישים, במקומם הגיעו הזוגות והמשפחות שמבקשים להתמזג עם המיית הגלים ורעש צהלות הילדים. בחוף המוסדר, הממוקם למרגלות הרי גולן, יש סככות גדולות, מקלחות, שירותים, מנגלים, ברזיות ומתחם ללינת קמפינג על שפת המים.

איפה: בצידה המזרחי של הכנרת

זוגות ומשפחות שמבקשים להתמזג עם המיית הגלים ורעש צהלות הילדים. חוף חלוקים | צילום: באדיבות איגוד ערים כינרת

חוף גופרה

גופרה הפך השנה לחוף רחצה שקט, שנחשב לאחד מהחופים האהובים המבוקשים מסביב לאגם. החוף משתרע על 65 דונם הכוללים רצועת חוף באורך 900 מטרים ומדרון המותאם להורדת כלי שייט היישר למים. החוף מוסדר לרחצה וללינת קמפינג באוהלים שתביאו מהבית או באוהלים מאובזרים ברמת חמישה כוכבים, הממוקמים בשטחים מתוחמים בגודל 40 מ"ר, אותם  ניתן לשכור במקום. בנוסף הכשירו מתחם לחניית קרוואנים בחלקו הצפוני של החוף ולרשות כל הלנים נקודות חשמל, מקררים, מים, שירותים, מקלחות ועוד.

עוד בחוף – מעיין מי גופרית, מגרש משחקים, מינימרקט  ושביל סובב כנרת המזמין לטייל בין הפריחות לנופים. איפה: בגדה המזרחית של האגם.  gofrabeach.com

חוף צאלון

מסביב לאגם הלאומי חופים יפים וחניוני קמפינג רבים אבל מביני עניין וכנרת מעידים שצאלון הוא החוף שעולה על כולם. בחוף חורשות מוצללות, צמחייה ייחודית ופינות חמד רבות שהופכות אותו לאחד מהחופים השקטים, היפים והנחשבים באגם. כאן אי אפשר לפתוח רמקולים ולעשות קריוקי אבל כן אפשר לפתוח אוהל על המדשאות, לאורך החוף ובצל העצים שבחורשות, ולנפנף על המנגל בשטחים המיועדים לכך.

החוף המטופח מאובזר בשמשיות, שולחנות, ברזיות, שירותים, מלתחות, תאורה, נקודות חשמל להטענת ניידים, מזנון ונגישות לנכים

איפה: הגעה מכביש  92. *55477, ekinneret.co.il

חורשות מוצללות, צמחייה ייחודית ופינות חמד רבות. חוף צאלון | צילום: רשות הכינרת

מלון סטאי כנרת

סטאי הוא המלון הכי חדש, מפואר ויוקרתי על שפת האגם, והוא מהיפים והחדשניים בארץ, שמזכיר את הריזורטים היוקרתיים של חופי תאילנד. במלון, השייך לרשת אורכידאה, 110 סוויטות וחדרים מרווחים, מעוצבים ומאובזרים לעילא. החדרים ממוקמים בוילות דו-קומתיות כאשר לקומה הראשונה צמודה בריכה פרטית המשקיפה אל האגם, לקומה השנייה מרפסת נוף ומרפסת עם האט טאב הפונה לנוף הרי גולן.

למלון בריכת אינפינטי מרהיבה שמתמזגות עם נוף הכנרת, מרכז ספא מפואר עם בריכה פנימית ובתוכה מיטות זרמים, חמאם טורקי, ג'קוזי, סאונות וחדרי טיפולים בקומה השנייה, לובי גדול, לאונג' עם קמין לימות החורף, מסעדות וברים, הפתוחים גם לאורחים מבחוץ. בנוסף למלון תוכנית תרבותית הכוללת נגן גיטרה על שפת הבריכה, תרגול טאי צ'י ויוגה ושיעורי אירובית ופילטיס במים.

איפה: חוף צאלון. 2505* I מחיר: מ- 1710 שקלים לזוג (לא כולל חגים) ו-309-333 לילד

המלון הכי יוקרתי וחדש על שפת האגם, המזכיר את הריזורטים המפנקים של תאילנד. סטאי כנרת | צילום: אסף פינצ'וק

כפר הנופש עין-גב

עין גב הוא מלון נופש ותיק הממוקם על גדת הכנרת ושומר על צביון כפר-קיבוצי. הכפר משתרע על שטחים גדולים, מוקף מדשאות וגינון מטופח ומציע 178 חדרי אירוח בכל הסגנונות, הגדלים והרמות, החל מדירות נופש משפחתיות (המותאמות ל- 5 אורחים) ועד לסוויטות בוטיק יוקרתיות הנושקות לשפת האגם, ושום דבר לא מפריד בינן לבין הפנורמה המרהיבה של המים.

המלון הוא גן עדן לילדים בשל המרחבים, הצמידות לחוף הרחצה הפרטי, מתקני השעשועים, רכבת הטיולים שמתגלגלת בשבילי הקיבוץ ובין המטעים לרפת, וכן שלל האטרקציות הממוקמות על מזח הנמל הסמוך - הנגרייה של סבא יוסי, שייט חופים ושייט דייג עם קפטן מנחם לב. ובשביל ההורים, "מפגש הדייגים" בילוי בבר-טברנה עם אוזו צונן ודגים טריים שנשלו בצהרים  מהאגם.

איפה: קיבוץ עין גב. 04-6658195 I מחיר: מ- 1920 שקלים לזוג , בראש השנה

גן עדן לילדים בשל המרחבים, הצמידות לחוף הרחצה הפרטי, מתקני השעשועים ועוד. כפר הנופש עין-גב | צילום: גל פלוטניקוב

olive על הכנרת

כפר נופש מבית רשת אוליב שמציע אירוח בבקתות עץ פשוטות ולא מתיימרות שיתרונן הוא במיקומן, במרחק נגיעה מהמים ומפארק הלונה גל. הבקתות מרווחות ומתאימות לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות חברים, ומאובזרות בחדר שינה, סלון, קומת גלריה ללינה על מזרנים ( מדליק לילדים), מרפסת עם נוף לאגם, מטבחון מצויד, שולחן אוכל, טלוויזיה ומזגן. לרשות האורחים פינות ישיבה בין המדשאות, בריכה קטנה, חוף פרטי,  כדורעף חופים ופעילות ימית. בצמוד לחוף ממוקם הלונה גל - פארק המים הוותיק שמאפשר כניסה חופשית לאורחי הבקתות.

איפה: חוף גולן. 04-9531153 I מחיר: מ-599 שקלים לבקתה (עד 4 אורחים), ללא א. בוקר

כפר כנרת, חוף האון

לחוף האון שני מתחמי לינה ואירוח. בחוף מתחם מוסדר ונקי להקמת אוהלים בצל העצים וכן מקלחות, שירותים ברזיות ושולחנות פיקניק. בסמוך לחוף ממוקם כפר נופש עם צימרים שעבר לאחרונה מקצה שיפוצים וחידושים והתחבר לרשת אוליב. בכפר 105 יחידות אירוח ומרווחות, המתאימות לאירוח של עד 6 נופשים, והוא מוקף מדשאות, עצי דקל, צמחיה מטופחת ומרחבים גדולים למשחקי ילדים.  בשטח מתקני ברביקיו מול הנוף ובין לבין אפשר לטבול במים ולהתענג על השקיעה.

איפה: בחוף המזרחי של הכנרת. הגעה מכביש 92. 04-9531153 I מחיר: מ-500 שקלים לזוג, 125 שקלים לילד

105 יחידות אירוח ומרווחות, המתאימות לאירוח של עד 6 נופשים. כפר כנרת, חוף האון | צילום: צילום: סימפלקס

מלון נוף גינוסר

מלון נופש ומתחם אירוח כפרי שפעם נשקו למימי הכנרת והיום היא ברחה להם ויצרה חוף גדול. במלון 170 חדרים וסוויטות מוקפים במדשאות וגינות יפות ומטופחות ולרשות האורחים בריכת שחיה עונתית, חוף רחצה פרטי, ספא וחדרי טיפולים, בר-קפה ומסעדה כשרה.

איפה: קיבוץ גינוסר  מחיר: מ-570 שקלים ללילה לזוג

מפרץ אמנון

מהחופים הכי פופולאריים מסביב לאגם. החוף היפה עבר מקצה ויש בו נחל שנשפך לאגם, מפלונים קטנים, טיילת שמוארת עם רדת הערב, מדשאות, שולחנות פיקניק, שמשיות, סככות צל, שירותים, מקלחות, חיבור לתאורה, מזנון, הנגשה לנכים, חניוני יום ומתחם מיוחד המותאם ללינת קמפינג. עוד בחוף: הפעלות לילדים ופעילות ימית (בתשלום).

איפה: מערבית לגשר אריק

חוף חוקוק צפון החדש

החוף הירוק של איגוד ערים הכינרת הוא "חוף שקט" המכונה גם "החוף של הצמחונים" כי כאן אסור להדליק מדורות ומנגלים. החוף המוכרז הוא נקי, מטופח ולאחרונה עבר מקצה שיפוצים שכללו את הרחבתו והנגשתו לנכים עד לקו המים, כולל כיסאות גלגלים אמפיביים לנגישות וציפה במים. השיפוץ כלל נטיעת עצים, שתילת מדשאות, בניית שמשיות, סככות ושטחים מוצללים, הצבת שולחנות פיקניק והכשרת מתחם לקמפינג לילי. החוף מאוד ידידותי לילדים, ולמשפחות, עבורם הכשירו מתקני שעשועים, שולחנות פינג-פונג, כדורעף חופים ומגוון אטרקציות לפעוטות.

עוד בחוף: שירותים, מקלחות, מלתחות, ברזיות, תאורת שטח,  נקודה להטענת ניידים, מינימרקט, מסעדה ואפשרות לשכור ציוד לקמפינג הכולל אוהלים, מחצלות, מזרנים, כסאות, שולחנות, פנסים, עמדה לטעינת חשמל וכן גם ציוד משלים. בנוסף, ניתן לשכור במקום אוהלים מוכנים ומאובזרים בכל הפינוקים וכן גם קרוואנים חדשניים הממוקמים כמאה מטרים מקו המים, באזור ייעודי ומבודד בחוף. הקרוואנים מוצלים באמצעות סככות ומאובזרים בשירותים, מקלחת, מים חמים, מזגן, מקרר, טלוויזיה, מיקרוגל וכיריים.

איפה: כ-3 ק"מ צפונית לקיבוץ גינוסר. הגעה מכביש 90 . 04-6715440 I מחיר: 139 שקלים לאדם לאוהל, שהוקם עבורכם, הכולל מזרן, כיסא, שולחן וארוחת בוקר, 850-1250 שקלים לקרוואן ל-4-6 אנשים

מכונה גם ''החוף של הצמחונים''- כי כאן אסור להדליק מדורות ומנגלים. חוף חוקוק צפון החדש | צילום: רשות הכינרת

חוף אי שם

חוף רחצה יפה ומטופח ומתחם קמפינג יוקרתי, רגוע, מפנק ומלא בסטייל. בבואכם לכאן תארזו רק בגד ים ואת כל השאר תקבלו במקום - אוהלים לבנים, מעוצבים, ממוזגים ומאובזרים במיטה זוגית ומזרנים לילדים, כריות, מצעים, מגבות, בר מים, פלטה חשמלית  ונקודות חשמל. במרחב המוצל תמצאו גם ערסלים, פינות ישיבה נמוכת, מחצלות ומתחם פעילויות, משחקים ויצירה לילדים. עוד בשטח: עמדת בישול עם פויקה ומנגלים, מתחם לקומזיץ, מקררים, שירותים ומקלחונים אישיים.

איפה: חוף חוקוק, דרום-מערב הכנרת. 050-5656205 I מחיר: 139 שקל, כולל ארוחת בוקר

חוף רחצה יפה ומטופח ומתחם קמפינג יוקרתי, רגוע, מפנק ומלא בסטייל. חוף אי שם

חוף ירדן

בשפך הירדן לכנרת מדשאות, סככות, שולחנות, מתקני שעשועים ונקודות חשמל. לפרטים: 04-6759123

חוף סוסיתא

חניון יפהפה ומוצל להקמת אוהלים עם שירותים, מקלחות, שולחנות פיקניק ומזנון. לפרטים: 054-5658199.

חניון רותם שיזף

חול לבן ונעים כמו בחופי סיני, סככות, שולחנות, תאורה, שירותים, מקלחות, מכולת- מזנון ואפשרות ללינה גם בחדרי אירוח. אין שירותי הצלה. לפרטים: 04-6734688.

טיול לשבת בכינרת: מסלול משפחתי שמתחיל ונגמר על החוף. צפו וצאו לטייל

[brightcove_iframe video_id='mood_article_323' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kj8l8dik' duration='43'']

חוף צמח 

מדשאות מטופחות, סככות צל, פארק מים, שירותים, מקלחות, מסעדה, מתחם קמפינג ואפשרות להתחבר לחשמל. איפה: דרום הכנרת. 04-6752440.

צ'ינברי, ברניקי ושקמים

שלושה חופים הסמוכים זה לזה, שלושתם מוכרזים לרחצה ושלושתם עברו מקצה שיפוצים ושדרוגים לטובת המטיילים והרוחצים. בחוף עומדים לרשותכם לשימוש חופשי ללא תשלום מדשאות, שירותים, מקלחות, שולחנות פיקניק, מנגלים, ברזיות, סככות צל, שמשיות, תאורה לילית, נקודות חשמל להטענת הניידים, מזנון ואפשרות ללינת קמפינג אוהלים ובשק"שים על הדשא. הגישה לחופים הותאמה למוגבלים בתנועה כולל גם חנייה מסודרת לנכים.

איפה: בצד המערבי של האגם I הגעה 1: בירידה מטבריה מתחברים לכביש 90, פונים דרומה ונוסעים כ- 5 דקות עד לכניסה לחופים. הגעה 2: מצומת כינרת פונים צפונה ונוסעים כק"מ.

מלון רימונים גלי כנרת

מלון הדגל של רשת מלונות רימונים שהוקם ב-1946 ולו פרק חשוב בהיסטוריה הארצישראלית. המלון נושק לשפת המים ובו  125 חדרים וסוויטות צמודי מרפסת הפונה לנוף האגם והרי הגולן. למרגלות המלון מדשאות גדולות, צמחייה טרופית, שמשיות קש מסביב לבריכת השחייה ולבריכת הילדים. המלון מתהדר בספא גדול ומפואר עם ג'קוזי עגול מוקף בקיר פנורמי המשקיף לכנרת,סאונות, חמאם טורקי וחדר כושר. עוד במלון: מועדון ילדים, ספריה, בר ומסעדה.

איפה: שדרות אליעזר קפלן 1, טבריה I מחיר: מ- 1050 שקלים לזוג ללילה בחצי פנסיון

125 חדרים וסוויטות צמודי מרפסת הפונה לנוף האגם והרי הגולן. רימונים גלי כינרת | צילום: אלכס ליפקין

מלון חוף גיא

גיא ממוקם על שפת המים ולו 198 חדרים נוחים ומרווחים המשקיפים לכנרת, להרי הגולן ולמורדות הר ברניקי. המלון מוקפף במרחבים ומדשאות ויש לו חוף רחצה פרטי, שלוש בריכות, ספא חדש, מועדון משחקים, צוות בידור ופארק מים עם מגלשות, לשמחת הילדים.

איפה: בטבריה. 04-670-0707 I מחיר: מ-950 שקלים לזוג

כולל פארק מים צמוד עם מגלשות: מלון חוף גיא. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-tourism-news-009' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_6uy9x9c1' duration='103'']

מלון קיסר פרמייר, טבריה

קיסר הוא מוותיקי המלונות על שפת האגם, הממוקם מעל הטיילת העירונית ובמרחק הליכה ממרכז העיר. במלון 220 סוויטות וחדרים מרווחים, מתוכם שבע סוויטות  ושתי סוויטות נשיאותיות. לרשות האורחים בריכה שחיה חיצונית, בריכת ילדים, בריכת תרמו-מינרליות, אמבט מלחים, ספא, סאונות וחדר כושר גדול. עוד במלון: חדר משחקים, מועדון קיסריון לילדים עם פעילויות והפעלות, משחקי פלייסטיישן, טניס שולחן. צוות בידור, בר בלובי וסנייק-בר בבריכה.

במסגרת האירוח, הנופשים שיתארחו במלון עד סוף סוכות יקבלו במתנה שייט קיאקים בירדן, כניסה משפחתית ללונה גל וכניסה לגן החיות בקיבוץ בית זרע.

איפה: הטיילת 103, טבריה I מחיר: מ-690 לזוג ללילה בחצי פנסיון, מ-150 שקלים לילד

מלון לאונרדו פלזה, טבריה

מלון יוקרתי שממוקם על שפת האגם ומומלץ מאוד לאירוח עם ילדים, ובמיוחד עם תינוקות להם יספקו את כל האבזור שתזדקקו לו. במלון חדרים  מרווחים ברמות אירוח שונות, בריכה שחיה המשקיפה לכנרת, ג'קוזי חיצוני, צוות בידור, חדר משחקים, מועדון לילדים, מתחם ג'מבורי לזאטוטים ומתחם ספא מפואר עם ג'קוזי, סאונות, חדרי טיפול וחדר כושר.

איפה: הבנים 1, טבריה 04-671-3333 I מחיר:  מ-808 שקלים לזוג ללילה

מלון לאונרדו קלאב, טבריה

מלון הכל כלול שהוא בינגו למשפחות. למלון פארק מים חדש, בריכת שחיה מול הכנרת, בריכה שנייה, פנימית ומקורה, מועדון לילדים ולנוער עם מגוון פעילויות, הפעלות ומשחקי מחשב, צוות בידור, מופעים, מסיבות ריקודים, מועדון לילה, בר אלכוהול ומתחם ספא עם סאונה, חדר כושר ומסעדה שמגישה שלוש ארוחות.

איפה: הבנים 1, טבריה

הכל כלול היחיד בצפון: ביקרנו במלון לאונרדו קלאב בטבריה

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotel-review-015-self' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ckow1v8g' duration='111'']

החופשות החמות של הקיץ עכשיו אצלנו בפייסבוק