למבוגרים בלבד: באילו מלונות בארץ לא תפגשו ילדים

זקוקים לחופשה זוגית אחרי המשפחתיות הדביקה של פסח? במלונות האלו יהיה לכם שקט מוחלט

זמן צפייה: 01:13

חופש, חג, חופש, חג, טיולים, משפחה, ארוחות ועוד ארוחות והרבה רעש. אם אתם הורים שזקוקים לקצת שקט או זוג שלא העז להזמין מקום בחג כדי לא לפגוש זאטוטים בחדר האוכל, בוודאי תשמחו לדעת שיש מלונות בארץ, סופר מפנקים, המבטיחים חופשה לזוגות בלבד, ללא ילדים. בהוטלס קומביינד ריכזו רשימה של מלונות זוגיים ברחבי הארץ:

המפנק: אחוזת יערות הכרמל

אנחנו מניחים שהייתם כבר בחופשות במלונות ובצימרים ברחבי הארץ, אבל אחוזת יערות הכרמל היא לא משהו שרואים כל יום. האחוזה נמצאת בין עצי היער, במקום שקט עם נוף פסטורלי שיגרום לכם להתנתק מהכל, אבל באמת. הספא מציע למעלה משבעים טיפולי גוף וטיפולי יופי, בריכת שחיה פנימית מקורה הצופה אל הנוף המרהיב, חמאם טורקי, סאונה (יבשה ורטובה), ג'קוזי, חדרי טיפולים נעימים, כולל חדר טיפולים זוגי עם ג'קוזי פרטי, מתחם התרגעות (סולריום) הצופה אל הנוף.

כמה: מחיר לזוג ללילה באמצ"ש , אירוח חצי פנסיון: 1764 שקל

סוויטות בוטיק: תמרין ראש פינה

המלון הזה, הממוקם במבנה משוחזר ומרשים, בנוי מסוויטות בוטיק הצופות על הכנרת. תוכלו לבחור בין חדרי הבוטיק האינטימיים ויוקרתיים, לסוויטות היוקרה המפנקות. בגזרת הארוחות תהנו מארוחת הבוקר הגלילית העשירה והטריה, שמוגשת בטרקלין המשותף וכלולה במחיר האירוח. הבריכה הרומנטית של המקום שוכנת במפלס פתוח אל הנוף המרהיב של הכנרת והרי הגליל.

כמה: מחיר לזוג ללילה באמצ"ש כולל ארוחת בוקר: 898 שקל

בריכה השוכנת במפלס פתוח אל מול הנוף המרהיב של הכנרת והרי הגליל. תמרין סוויטות בוטיק
בריכה השוכנת במפלס פתוח אל מול הנוף המרהיב של הכנרת והרי הגליל. תמרין סוויטות בוטיק | צילום: צילום: מתוך אתר המלון

הסודי: גורדוניה מעלה החמישה

המלון מציע סוויטות פרטיות שלכל אחת דק המשמש רק את הנופשים בה. האורחים מוזמנים לטבול בריכה פרטית ובשעות הערב הקרירות להשתמש בהאט טאב הפרטי המגיע לחום של 40 מעלות. חוויה ייחודית ויוצאת דופן המשלבת בין שלווה, פינוק ונוף עוצר נשימה.

כמה עולה? מחיר לזוג ללילה באמצ"ש כולל אירוח חצי פנסיון: 2431 שקל

נווה מדבר: ספא קלאב ים המלח

המלון מתאים לאורחים המחפשים אחר חוויית ספא אמיתית בסביבה מרגיעה ושלווה. המדיניות בנווה המדבר השליו אינה מתירה את כניסתם של אורחים מתחת לגיל 18. בנוסף, חל איסור על עישון ועל שימוש בטלפונים ניידים, מה שמבטיח לאורחים שהייה מרגיעה בסביבה שקטה ונינוחה. גולת הכותרת של המלון היא הספא הייחודי, המעוצב בסגנון מרוקאי אותנטי ומציע עולם שלם של טיפולים, חוויות ופינוקים בהשראת ים המלח ותוכנית בידור עשירה וייחודית.

כמה עולה? מחיר לזוג ללילה באמצ"ש כולל ארוחת בוקר: 764 שקל

האורבני: אינדיגו רמת גן

המלון מוכר בזכות הבריכה בקומת הגג עם דופן שקופה החושפת בפני הטובלים את נוף העיר תל אביב ומייצרת הזדמנות לצילומי אינסטגרם מיוחדים. המלון מסוגנן בעיצוב אורבני, הספא שפועל בו זוכה לביקורות מעולות. המלון שוכן קרוב לתחנת הרכבת תל אביב מרכז המקל להגיע אליו מאזורים רבים בארץ.

כמה עולה? מחיר לזוג ללילה באמצ"ש כולל ארוחת בוקר: 768 שקל

היוקרתי: הרודס ויטליס אילת

מלון יוקרתי על חופי הים האדום באילת הכולל בריכות חיצוניות ומקורות. המלון ברמת אירוח של חמישה כוכבים כולל שרותים כמו אפשרות להשאלת אופניים ללא תשלום, סאונה, מרכז בריאות עם חדר כושר והוא חלק ממתחם מלונות וספא הרודס.

כמה עולה? מחיר לזוג ללילה באמצ"ש כולל אירוח חצי פנסיון: 1300 שקל

ואם אתם כבר באילת: המסעדות שאסור לפספס. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood-vacation-in-israel-hotels-003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_smg1xxuf' duration='187']

כמו בחו"ל: מלון הספא שיעורר לכם את החושים. צפו

[brightcove_iframe video_id='mood_article_314' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_oxxn41ic' duration='1929']