המלון שמציע לכם ארוחת בוקר, בלי לישון בהכרח לילה קודם במקום

בא לכם להתפנק בארוחת בוקר עשירה וטרייה של מלון גם בלי ללון במלון? במתחם הבוטיק 'וילה גליליי' השיקו השבוע קונספט חדש של ארוחות בוקר בחדר האוכל של מלון הבוטיק עבור הציבור הרחב במחיר של 75 שקלים בלבד לסועד

חובבי ארוחות בוקר, להתפקד! במתחם הבוטיק 'וילה גליליי' הושק קונספט חדש של ארוחות בוקר בחדר האוכל עבור הציבור הרחב, גם מבלי לישון לילה לפני כן במלון.

חד עם היועץ הקולינארי של המלון- שף דניאל שליט בוגר תוכנית הטלוויזיה משחקי השף המתמחה בייעוץ קולינארי, שף המלון גדי אולישנסקי והטבחית מיכל רווח השיקו תפריט ארוחות בוקר עשירות, טריות וקסומות, על בסיס בופה גם עבור מי שלא לן במלון.

Adsbd
שף דניאל שליט

התפריט העשיר כולל עמדת ירקות עם פלטת ירקות טריים, סלט גלילי, סלט עלים ירוקים ופטריות, סלט עגבניות שרי, סלט חצילים, אנטיפסטי וכו', בעמדת המאפים תמצאו מבחר עשיר של לחמים טריים הנאפים במקום לרבות פוקצ'ות, לחם דגנים, לחמניות, בויקוס וכו' לצד מבחר ממרחים.

5qscxt

הגבינות המוגשות במקום הינם גם כן מתוצרת גלילית משובחת, לא פחות מ 7 סוגי גבינות בשילוב בין רכות לקשות, רזות ושמנות כך שכל סועד יימצא את מבוקשו. בנוסף, במקום תמצאו מגוון דגים מעושנים ומלוחים, שקשוקה אדומה, שקשוקה ירוקה על בסיס תרד וגבינות, חביתות, ביצת עין, ביצים קשות וכו'.

11gkgs
בופה מפנק

אי אפשר לסיים ארוחה קסומה בלי קינוח מפנק. בעמדת המנות האחרונות יחכו לשומרי הבריאות יוגורט, סילאן, דבש פירות יבשים, אגוזים, יוגורט פירות, מעדנים וכו'. אם אתם יותר בעניין של מאפים אז תוכלו להתפנק על עוגת שמרים טרייה וחמה מהתנור, עוגות בחושות, עוגת גבינה מפנקת וקינוחים נוספים. הארוחה כאמור הינה על בסיס בופה, בכשרות הרבנות צפת, בחדר האוכל המעוצב של מלון וילה גלילי ובעלות של 75 ₪ לסועד בלבד.

10pxij

תפריט ארוחות הבוקר החדש של מלון הבוטיק וילה גליליי מצטרף למסעדת ביסטרו גלילית כשרה שפתחו במקום- סומאק, אותה מוביל השף גדי אולשנסקי ביעוץ קולינארי של שף דניאל שליט, במקום קסום במרומי הר כנען עם נוף ואוויר הרים צלול אל מול הרי מרון על בסיס תוצרת גלילית משובחת עם מגוון מנות איכותיות ומפנקות.